Fórum - Téma


N16 1,8 dusící se motor při 4000otáčkách


Fórum Almera N16 N16 1,8 dusící se motor při 4000otáčkách

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2013-01-23 16:06:56

Zdravím Vás,setkal se někdo s tímto problémem:auto jede pouze do 4000 otáček,pak se začne dusit,jakoby Vás někdo zepředu žduchal zpátky,při prudkém sešlápnutí plynu se taky se začne dusit než aby se snažilo zrychlovat,takže musím přidávat plynule!Neměl někdo podobný problém?V servise už jsou zaoufalí a já taky!

Kde není problém:čerpadlo,svíčky,cívky,katalyzátor,výfuk,rozvody!

na normální diagnostice žádná chyba,na diagnostice v Nissanu-chyba,která poukazovala na rozvody,řetěz byl trochu vytahaný=nové rozvody,ale problém přetrvává,nevíte někdo co vyzkoušet???

2013-01-23 16:12:53

hlavěn po výměně rozvodu to chce na diagnostice vše nastavit, provést základní nastavení motoru.

2013-01-23 17:55:11

no a kdyby to nebylo rozvodama?

2013-01-24 07:14:36

Víš na otázku kdyby, mě vždy jeden muj známý důchodce odpovídá básničkou.

Kdyby žili v řiti ryby,

nemuselo by být rybníka,

sáhl by sis do prdele,

vytáhl bys kapříka.

Na Consultu při nastavování by měl zjistit co je vadného.

jeden příklad za všechny. prijel k nám chlap, že mu někde měnili motor na 1,8 a od té doby to zdechá apod. a že už to měl v několik aservisech a nikdo s tím nic neudělal.

Napojili jsme to na Consult, zjistili jsem že je vadnej potenciometr škrtící klapky, vyměnili potenciometr, nastavili a auto za půl hodinky odjelo bez problémů. samozřejmě s jiným počítačem než originál by jsme to asi nezjistili.

Možná kldyby někdo si vyblikal chybu, pak si studoval manuály co vše to může být a proměřoval jednotlivé součástky, tak by na to asi taky přišel že je vadný potenciometr, vyměnil by ho, ale bez Consultu by to stejně nenastavil. U nás oprava cca 30 minut, kdyb to dělal někdo bez Consultu oprava na půl dne minimálně, podle štěstí v jakým pořadí by měřil ty součástky. je tedy vyštení a napojení na consult v rozsaho 500- 1000,- Kč drahé nebo levné? bohužel ten Consult stal přes 70 litrů.

2013-01-28 21:01:42

Ano ..stretol som sa s tym presne ten isty problem mam teraz na Almere N16 1,5 benzin ... dnes som s tym bol v Nissane napojili na Consult nevyhodilo ziadnu chybu,vse je v poriadku. Ze bdue to mechanicka vada, pytal som na katalyzator, aj nedavno jeden technik co robil v Nissane kedysi hovoril,ze problem u N16 su katalyzatory,ze ked Ta predbehuje kaion do kopca je to to.. uvidime..rozpojime pre katalyzatorom ak pojde motor ok je to nim. Inak v Nissane urobili zakladne nastavenie motora vse ok.

2013-01-28 21:08:13

Este co mna napadlo tak pri vzduchovej klapke je podtlakovy ventil,moze to robit aj on??.. EGR by zas vyhodila diagnostika ak by bolo zle..nie??

2013-01-29 10:28:04

no katalyzátor to nebude,ten už tam dávno není

2013-01-29 14:39:17

moj tam este je..pojde von onedlho ..snad bdue ok ..co si to vylucil ake chyby??

2013-01-29 14:42:56

Tak u Teba ostava este mozno vaha vzduchu, ta je v pohode?? ...pripadne podtlakovy ventil pri vzduchovej klapke.

Kedysi som mal etse jeden problem ked s motorom sklbalo a podobne. Vtedy islo o predratu izolaciu napajania riadiacej jednotky, zacala to robit najma ked bolo vlhko az raz nenanstartovala vobec. Noo uz ked nestartlo,tak bol vlastne kabel na kostre..tak sa ani auto nedokazalo spojit s riadiacou jednotkou,cize servisak v Nissane to odhalil asi za 15min, predtym sa v jendom servise s tym srali 3 dni aa neprisli na nic.

2013-01-29 14:43:53

a este neviem snimac otacok??

2013-01-30 12:38:22

no hrozné,auto dneska přivezené ze servisu,ještě v horším stavu než tam bylo dovezené!

ted už to nejede defakto skoro vůbec,jednu chvíli se mi podařilo jet dokonce asi 60,ale auto se už dusí,třepe,skáče pořád,dáš plyn a nic,šílené!v servise už to nemělo cenu nechávat,protože stejně už nevěděli co s tím,bude se muset najít nějaký odborník na japonce

2013-01-30 15:15:16

Znovu se zeptám na základní věc na kterou jsem tu nenašl odpověď. V servise ve značkovým nebo ne? Zajeď do značkovýho a nech si vyčíst závadua případně vše nastavita pak se tu můžeme bavit o nějaké závadě.

2013-01-30 21:16:11

aa co robili v servise,ze ide horsie??

2013-02-04 18:01:22

Sanek měl jsem podobnou závadu na N16 1,5. Po nastartování volnoběžné otáčky v normálu,ale s autem se nedalo rozjet.Teprve po pořadném protůrování jsem se rozjel . Protože jezdím na LPG tat jsem to neřešil, ale

časem se to začalo zhošovat a přidalo se k tomu dusení kolem 4000 ot jak popisuješ. Závada byla - vadná váha vzduchu i když měla hodnoty v toleranci.

2013-04-11 14:06:20

Tiez som posledne menil cidlo vahy vzduchu, diagnostika neukazala chybu..po vymene cidla ok

2013-04-12 21:51:13

mne sa prejavovalo cosi podobne motor nad 4000 otacok nesiel tak ako pred tym jednoducho ho dusilo kuckalo a bol problem ho vytocit do 6500, skoncilo to tak ze som bol na emisnej a na volnobehu bola prilis bohata zmes a pri zvysenych otackach to islo do chudobnej,

chyba bola vo vahe vzduchu

ziadna chyba nesvietila, po vymene fici do 6500 len taky fukot

2013-05-04 13:22:34

Mě to zlobilo cca v 4300 ot. Byl tam trochu pokles výkonu, ale když jsem to překonal, tak do vysokých otáček už šla celkem dobře. Po výměně první lambdy se to zlepšilo téměř o 100%, ale občas to ještě slaboulince pocítím. Možná bude chtít ještě ta váha vzduchu. Jinak se starou sondou jsem neprošel emisema. Hodnota CO ve zvýšených otáčkách byla asi 4,1 místo 0,3.


Odpovědět