Fórum - Téma


n15 zvyseni spotreby, prosim pomoc


Fórum Almera N15 n15 zvyseni spotreby, prosim pomoc

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2013-04-18 19:00:10

jukl: kdyz mas ten termostat vytahnuty, vymeneny, tak je nejjenodussi ho hodit do kastrulku s vodou a povarit ho. mel by se zatahnout, nebo roztahnout? no mel by se dat do pohybu :-D

2013-04-18 20:12:49

jukl: těsněním je jen silikon,proto ho tam vidíš a je to vpořádku.Určitě ho vyměň,ať eliminuješ po letech jistě hůře fungující součástku a vem to i s filtrem vzduchu

Pak se dá jít dál po čidle vody,to taky dělá hodně neplechy

2013-04-18 21:16:16

trilli: Skus lamdu cez analyzáror emisii,(nebo rači emise samotné).HC-uhlovodíky,,CO,,O2,,CO2,,volnobeh i zvýšené otáčky.

2013-04-19 06:21:44

Typoval bych to na lambdu. Pokud si ji teda neměřil na osciloskopu. Ještě vyzkoušej vytáhnout podtlakovou hadičku regulátoru tlaku paliva, jestli nebude s regulátoru stříkat palivo (děravá membrána). Případně změřit funkčnost samotného regulátoru. Pokud by byl "otevřený" měl by si stále vysoký tlak a tím větší spotřebu.

2013-04-19 10:04:40

a.lmera: kde prosimte najdu tu podtlakovou hadicku regulatoru tlaku paliva?

2013-04-19 18:34:17

ja si myslim ze je to ta cerna hadicka v zelenem krhu v cervenem je cidlo teploty pro raficku na budikach.

A jeste co je vedle toho tak to uz nevim co to je - neni to ten EGR ventil nebo tak nejak co se ma zaslepit nebo jak se kontroluje jeho funkcnost ?

Kdyz sem hadicku v zelenem kruhu odpojil sel zni tlak vzduchu a nepatrne se zmenil chod motoru pak sem usti trubicky pridusil prstem a citil jsem odpor vzduchu - benzin z toho netece.Pokud je to ono jak jinak se to meri ze je v poradku ?

Otazka plovak v nadrzi na benzin je zaroven i palivove cerpadlo ?

Ptam se z toho duvodu ze sem zas dostal nazor ze to muze delat palivove cerpadlo ale motor neskube atd. chovani auta sem jiz popisoval.

Osciloskop nevlastnim ani nijak zvlast nezvladam mereni obycejnym merakem .) a kdyz sem se ptal na mereni tak mi rekli 600 kc , jenze se bojim abych neznicil lamda sondu kdyz bych ji vyndaval z motoru - kazdy me upozornuje ze v 85% to lamba nevydrzi - tak se bojim.

2013-04-19 19:29:12

jukl: Ano, je to ta hadicka v zelenem kruhu, nachazi se na vstrikovaci liste :)

Mereni osciloskopem lze provest i na aute. 600Kc je cena predpokladam v servise, ale jsou urcite autoelektrikari, kteri maji rucni osciloskop a udelaji to za pulku.

Benzin nesmi kapat s regulatoru a v hadicce musi byt podtlak.

Tllak v palivove soustave se meri pripravkem s ukazatelem tlaku, udelat se takovy bajpas palivoveho systemu. Mam to doma, ale ty jsi daleko. Nekde mam foto mozna ho najdu.

Ja kontroloval EGR tak, ze jsem ho vytahl a vycisil a zkontorloval jsem jestli se volne pohybuje. Ale je potebra mit nahradni tesneni , ja si ho vystrihl se stareho tesneni, musi byt odlne teplote.

2013-04-19 19:39:40

a.lmera: z te hadicky jde pod tlakem vzduch ven a benzin z toho netece - je to tak ok ?

2013-04-19 21:32:16

trilli: Odmerajte najprv emisie, aby sme vedeli čo z toho vychádza,potom riešte čo by mohlo byť.

2013-04-20 08:35:39

lubosjan: Myslim si, ze mereni emisi nepomuze, jelikoz emise srazi katalizator. Chtelo by to napojit tu lambdu aby se videlo jak meri a jak raguje a co vlastne jde s motoru. A mebo zmerit teda emise, ale pred katalizatorem.

2013-04-20 08:36:08

jukl: tam ma byt podtlak ne tlak.. to je podtlakovy regulator paliva.

2013-04-20 11:19:59

jukl: ten egr ventil, jak sem to zarouzkoval cerne - snazil jsem se :-D , tak to odstroubuj , na druhy stran te tycky co do toho EGR ventilu vede je uplne ta sama matka to odsroubujes a mel bys drzet v ruce kovovou trubicku s matickama na konci.

Pote si z plechu vystrihni kolecko aby ti akorad sedelo do maticky na konci trubicky, klidne muzes dat takto po domacky vyrobeny spunt na obe strany a cele to spatky nasroubovat.

o vic se starat nemusis, EGR u almery je plne mechanicka vec a NENI to nijak propojene s jenotkou.

NO_HITS  
Laďa
2013-04-20 11:30:17

jukl: já sem odstranil toto všechno http://www.nissanclub.cz/...lect=180548#message180548 a aspoň netahám zbytečnou váhu :D

až budeš mít ten hlavní problém vyřešenej tak by ti mohla pomoct i tato věta (ale to je spíš tak na snížení o cca 0,5 max 1L /100km

Pokud jsou otáčky motoru nad 2.500 min-1 a motor není zatížený

(například je zařazený neutrál a otáčky motoru jsou nad 2.500 min-1) po

chvíli se dodávka paliva vypne. Přesný okamžžik vypnutí dodávky

paliva závisí od otáček motoru.

Dodávka paliva je vypnutá ažž do poklesu otáček na 2.000 min-1, potom

se vypnutí dodávky paliva zruší.

2013-04-20 18:48:53

a.lmera: sem z to ho jelen ma to tedy foukat ta trubicka nebo nasavat ? Pokud foukat tak benzin z toho netece pokud nasavat tak nevim jak zjistit jestli uvnit tece benzin pres membranu nekam jinam nezli ma ?

Ume je to tak jak jsem psal a to ze z te hadicky jde vzduch ven a pokud ji ucpu tak motor zmeni nepatrne chod ale na otackach se to neprojevuje

2013-04-20 18:56:59

a.lmera: byl sem na emisich a tam mi rekli ze je to zbytecne merit protoze pry z toho stjene nejde poznat spotrebu benzinu a tak sem to nemeril neb pome chtely 450 kc to bych je asi zbytecne vyhodil.

2013-04-20 20:53:23

jukl:Koukni se na tohle, z vystupniho privodu tlaku nesmi jit palivo, jinak je mebrana poskozena, . Ale hadice ktera vede do kloboucku musi vytvaret podtlak.


Odpovědět

1  2