Fórum - Téma


N15 - z 55Kw na 64Kw


Fórum Almera N15 N15 - z 55Kw na 64Kw

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4

2008-10-03 16:07:44

ahojte, akurat vcera som bol za kamosmi v nissan servise tu v BA a jeden z nich vravel, ze mal 1,6 ale tu slabsiu zo zahranicia a ze si z vrakoviska zohnal tu riadiacu jednotku, ktora je na vacsi vykon. jednoducho ju vymenil a len napojil na PC a nahral do nej svoje kluce, aby sedeli s imobilizerom. Ze zalezitost na 20minut aj s nahranim klucov. Riadiacu jednotku zohnal na vrakovisku za 4 litre. Takze sa to da celkom jednoducho, len treba zohnat RJ a potom v nissane nahrat tvoje kluce do nej, to je vsetko.

2008-10-03 17:52:22

Díky moc za rady...tak to je super, že to jde a že to i funguje...teď však řešim jinej problém...přečtěte si diskuzi s názvem "A Almera je to v háji"

2008-11-21 18:57:58

Vzhladom na to že som tu dávno nebol som nezachytil túto tému, takže možno je to už od veci len mám 2 pripomienky.

1. Almera 1,4 64 kW sa už čipovať nedá a môžeš to skúšať ako chceš

2. Ten čo ti povedal že ti načipuje tvoju 55 kW na 72 kW musel byť asi na kokse alebo úplne vymletý lebo pri najlepšej vôli ti to u benzínového motoru spraví max. asi tak 15 percent a nie 25 ako u dieselových turbín a k takému by som určite nešiel lebo ten by ťa akurát o prachy ojebal

2008-11-25 01:25:17

presne jak tvrdí sparcs.

2008-12-06 23:47:17

hehe ako niekto pisal:D kupte si radsej 2.0GT ked sa chcete pretekat:P ved ako vozitko staci aj 1.4 64kw:)

2009-06-23 20:44:05

caute pani, takze dam sem svoju skusenost... kupil som riadiacu jednotku na 64kW a vymenil ju za moju 55kW, iba sme nahrali kluce do nej, aby som vedel nastartovat (imobilizer). a poviem vam, ze rozdiel je citit hlavne pri nizsich otackach pri rozjazde. samozrejme ze sa to prejavilo aj pri vyssich, ale asi najviac to citim pri rozbiehani z nizsich otacok (2-3tis). Zatial som spravil len par km, no uvidim ked to viacej otestujem, skusim aj maximalku ci sa trosku posunie

takze kto mate 55kW ako som mal ja, nebojte sa toho. je to naozaj easy... staci zohnat RJ 64kW, vymenit a nahrat kluce do nej. to je vsetko.

2009-06-23 21:56:50

A co vacky??? nemenil jsi??? Na kolik te to vyslo? Noo urcite to projed poradne a napis svoji zkusenost. Do otacek to teda jde stejne rychle a ma to vetsi zatah? Chtel jsem to ted uz taky delat, ale porad jsem premyslel nad tim jestli s tim nebudou nejaky problemy a bude to teda znatelne lip tahnout. dik.

2009-06-23 22:06:56

Pokial viem 55kW a 64kW je identicky len bol zdegradovany koli nemeckym normam na emisie, staci len ECU a NATS modul a je to...najlacnejsich 9kW podla mna (teda zalezi kde to kupite) :D

2009-06-23 22:31:11

Na polskych forech bylo srovnani a je tam i jina hlava - ma mensi kanalky.

2009-06-23 22:39:42

je to stejnej motor - nebudou nemcum vyrabet novy hlavy, ne?

2009-06-23 22:41:24

Takze fotky asi kecaly.

2009-06-23 23:31:11

Hmm...mne sa zda ze som podobne pozeral na polskych strankach ale mne sa zda ze to boli sacie potrubia co boli uzsie nie hlava...je to nepodstatne :P

2009-06-24 00:08:56

jagy neviem co si videl alebo cital. ja som to konzultoval s chalanmi s nissanu v BA a kazdy mi tam povedal, ze sa to v nicom nelisi.. este aj oni vraveli ze to uz robili na vela almier a ziadne problemy sa nevyskytli...

do otaciek som to skusal zatial len po meste... no jednotka a dvojka to teda riadne vystretli, trojku som uz nemal kde velmi vyskusat po BA... casom to samozrejme skusim prehnat a hlavne maximalku skusim ci sa posunie o kusok

inak zatial spokojnost

2009-06-24 07:35:54

přesně tak motory jsou zcela shodné, liší se to jen řídící jednotkou!! Když ju vyměníš a přečipuješ klíč tak ej to vše co s emusí udělat.

2009-06-24 08:40:14

V německu se to nedelalo kuli emisim ale kuli pojistkám nemaj pojistku jak unas na obsah ale na vykon v kw proto se delaly 55kw verze ja mam řj vymenenou z 55 na 64 už 7 let a jede to stale bez chyb tak to mužeš jezdit i ty

kid
Ondra
2009-06-24 19:09:19

jak složité je přehrát klíče do jednotky? dá se to udělat doma pomocí diagnostického kabelu nebo se musí do Nissanu?

U GA16DE to bude předpokládám také jen jednotkou...

2009-06-25 07:33:31

U n16 je více rozdílů i na motoru!! (EGR ventil).

U N15 jedině přehrání přes počítač v nissanu. nebo vzít i čip i imobilizér ze stejného auta jako je jednotka. a čip vyměnit ve svém klíči za čip z klíče ketrý byl k dané jednotce. (možná ani snínmač by se nemusel měnit. Pozor jsou 2 druhy čipů. ketrý nepasují i když vzhledově je čip i klíč stejný. (píšu o N15)

kid
Ondra
2009-06-25 08:02:04

HonzaBK: jestli to je odpověď pro me tak jsme si špatně rozuměli. ja mam N15 s motorem 1.6 (GA16De). A tam by to melo byt stejne jako u 1.4, tedy rozdíl jen v jednotce. Ja mam 66kW a chtel bych 73kW.

2009-06-25 12:13:34

jo pro tebe, já to blbě přečetl, četljsem N16 místio GA 16 takže v předchozí odpovědí první věta platí prop N16, vše ostatní pro N15. Už jsem to upravil.

kid
Ondra
2009-06-25 12:24:30

Nevis kolik zhruba by mohlo stát nahrání klíčů do ECU v nissanu? Stačila by jim samotná jednotka a klíče? Protoze s namontovánou tam nedojedu kdyz nepujde nastartovat :) o kterém snímači jsi to psal v předchozím příspěvku (ten, ktery se mozna nemusí měnit)?


Odpovědět

1  2  3  4