Fórum - Téma


N15 - z 55Kw na 64Kw


Fórum Almera N15 N15 - z 55Kw na 64Kw

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4

2008-05-18 10:01:57

Zdravim, vím že tohle téma tady už v mnoha diskuzích bylo probírané. Jednáse o předělání řídící jednotky z 55Kw na 64Kw...Mám almeru N15 z německa - takže tu přiškrcenou...Jen by mě zajímalo jestli je tu někdo (nejakej servis) komuse tenhle kousek povedl a jezdí bez problémů? Jiná věc je poměr ceny/užitku...Takže kdyby někdo napsal na kolik to tak může vyjít tak bych se nezlobil Chip tuning za to fakt nastojí a na Gti nemam - a uz mi ta ma "almuse" prirostla k srdci Dik za všechny rady!

Tak jsem byl včera v servisu (japan car)...řekli mi,že řídící jednotka přeprogramovat nejde a že nová nebo i z vrakáče stojí 50.000,- to uz je lepsi koupit cely auto...navic by se museli prekodovat klíče a nevim, jak by reagoval NATS...navíc koukal na mě jak z jara, když jsem mu řekl, že v Německu se prodávali přiškrcený motory už z výroby (a u nás ten samej s 64Kw)...tak nevim no...

2008-05-29 15:40:10

Ahoj jednu dobu jsem se tim dost zabival, nakonec jsem se k realizaci nedostal ale co jsem zjistil: Samnozrejme z 55KW na 64KW jde - prehozenim ridici jednotky - na vrakacich se da sehnat kolem 4 000 - 5 000,- kodovat klice by teoreticky nemuseli porotoze modul imobilizeru menit nebudes, ale s tim si nejsem jistej, nakodovani klicu do ridici jendotky stoji do 1 000,- v nissan servisu. Kazdopadne drzim pesti jestli se do toho das tak pak napis jestli to za to stalo preci jenom je to plus 9KW to by mohlo byt znat.

2008-05-29 15:57:14

ja mam tiez 55kW a veru riskovat nemale peniaze na to, ze si mozem rozhasit cele riadenie motora a ovladania... no neviem ci to ma zmysel kvoli par kW, ja som spokojny ze to ide a to je hlavne aj tak kvoli spotrebe nerobim ziadne preteky a po blave sa ani neoplati robit preteky, lebo aj ked je niekto velmi husty a ma obehne, tak sa aj tak stretneme na najblizsom semafore, takze zbytocne sa hnat...

2008-05-29 17:31:16

No tzn, že ono to s koupí řídící jednotky, nakódováním klíčů a celou prácí vyjde taky tak k těm 10 tis.+- až budu mít přebytečný love, tak do toho pujdu ...ja po městě moc nejezdim, ale je pravda, že mě nepředjiždí skoro nikdo

2008-05-29 17:54:55

tak zalezi po akom meste chodis, ak je to nejake dedinske mesto, kde mas najsilnejsie auto prave ty tak sa necudujem ze ta nikto neobieha ono v Bratislave si niekedy pripadam ze mam najslabsie ja

2008-06-03 18:16:33

Noo jezdim okolo Prahy a občas i tam...Jako když se vracim po dálnici, tak nemam šanci na okreskach se ale nedam ...no to je jedno...Jinak - rád bych se v tý "64kilowatovce" nekdy projel - kdyby mě někdo svezl bylo by to ok. ...Jsem od Prahy směr Plzeň (třeba Beroun, Rudná,Hostivice)...

2008-06-03 18:31:35

ja som soferoval aj tu silnejsiu, ale ze by to bol az tak zavratny rozdiel nemozem povedat, trosku zivsie sa mi to zdalo,ale zeby som to musel za kazdu cenu mat, tak to az tak nie

2008-06-09 07:13:34

čau ja mam taky almerku ze srn, nejaké investice to výkonu mi příjdou zbytečné. Motor chce víc točit probouzí se až tak kolem 3500otáček. a potom je to střela . S TDI ale závodit nejde

2008-06-28 22:01:26

noo tak jsem se o to ted trochu zajimal a zjistil jsem, že by to šlo i klasicky "čipnout"...normalne je to dost draha zalezitost, ktera za ty prachy asi nestoji z 64Kw na 72Kw...avsak u varianty 1.4 55Kw by to podle nekolika "chiptuning.firem" teoreticky melo jit az na tech 72 Kw (takze + 17Kw-23Ps) a stalo by to 7.500,-....jde o vyuziti potencialu motoru...zacinam o tom trochu vazneji uvazovat...98PS je prece jen vic nez 75Ps + nizsi spotreba jako ale muze byt problem v rid.jednotce - aby byla "cipovatelna" - uvidime

2008-06-29 12:36:41

Tak dej vědět jak jsi dopadl.Mě v Hradci Králové řekli,že ani nevěděj jestli by to šlo,že se to dozvěděj až to budou mít napíchnutý na PC. Jinak mám N16 / 66kW a Ladin z N15 / 55kW mi natrhl prdel, tak nevím kdo ví jestli to nemá už upravený holomek jeden.

2008-06-29 14:24:52

cullmenn-e ladin ma ale ten silnejsi 64 kw, stim slabsim by te prcku asi nenatrh

a urcite je N15 lehci,na???

2008-07-02 20:53:35

sewy.ja som mal tiez taku dilemu ci mam 55 alebo 64 kW almerku,ale som poriesil gti tak to sprav podobne :D doplacal som rozdiel 30000 skk a poviem ti ten vysledok a cenovy roziel stal zato a poviem ti jednu vec mal som problemy s vodou jednoducho mizla a 3 krat som sa stretol na almere 1.4i s tymto problemom :(raz v robote,jeden chalan odtialto, a mne tak:( tak tym motorom ga 14de uz neverim

2008-08-12 14:06:44

duffon:

chtel jsem se tě pozeptat jak to vypadá s tím čipování jesti vis neco nového.

dík čau

2008-08-12 14:39:35

Ted jsem v Anglii (aby bylo za co cipovat ) a vracim se tak za 3 tydny, tak pak se tomu mozna zacnu venovat vazneji a pripadne dam vedet jak jsem pokrocil ci ne

2008-09-29 23:57:07

Před 6-ti lety jsem to řešil taky.Těch 9 kw stojí určitě za to-rezerva při předjíždění apod. Byla vyměněna ř.jedn..

Měl jsem rozdělanou původní 55 kw,ale stím chipováním-nevim,nevím. Zatímco evropské ř.j. mají externí

EPROM /pamět¨/, zde je EPROM přímo v procesoru,takže obyč. programátor vám nepomůže,potřebujete

komunikovat přímo s procesorem,samozřejmě japonským o kterém je /bylo/ málo informací. Ale situace se

v průběhu těch 6-ti let mohla změnit,sám jsem se tím už dál nezabýval. Na závěr malá rada,kterou jsem tehdy

dostal: "Vím.že si zvědavej a chceš se podívat do ř,j,.ale jak z ní odpojíš konektor.zablokuješ immo a bez

CONSULTU to už nenastartuješ! ",

2008-09-30 00:06:44

Ahoj, ř.j. má v sobě baterku ? Jak jinak by mohla poznat odpojení konektoru při odpojeném akumulátoru ? Řekl bych, že k zablokování immo nedojde. Co je v tom za procesor ? Některé starší procesory neměly paměť chráněnou před přečtěním, třeba by to šlo. Jsou ty ř.j. jinak hardwarově stejné ?

Michal

2008-09-30 06:22:36

V ECU žádná baterie ani akumulátorek není

2008-10-01 01:41:03

To je pravda.žádná zálohovací bat, tam není /což v době nevolatil, pamětí.které ji nepotřebují není důležité/,

Informaci o odpoj, řj mi dal mechanik.kterému to věřím-jen mě tak napadá.že bez toho bych odjel s cizí Al.

tak.že bych si vzal svý klíče a řj . Jinak tu 64 jsem nerozebíral z výše uvedených důvodů,ale problém u mně

nebyl v zamknutém procíku.ale v tom.že šlo o japan proc,/Hitachi?/.na který jsem neměl programátor,

2008-10-03 12:40:58

ahoj chtěl jsem se tě zeptat co stala řídící jednotka dík

2008-10-03 15:03:53

Ahoj, nonvolatile paměť je sice věc hezká ,ale jestli jsi při odpojeném akumulátoru odpojil konektor od řídící jednotky zjistit nepomůže, poněvadž bez napájení nikde nic neběží, jen ta paměť si pamatuje uložená data. Pokud není NATS kód jinde, než v klíči a řj, tak po výměně řj se svým čipem opravdu odjedeš a nic ti v tom nezabrání Pokud zjistíš, co je v řj přesně za procesor, podívám se, zda to umíme naprogramovat.

Michal


Odpovědět

1  2  3  4