Fórum - Téma


N15 vs N16


Fórum Technický koutek N15 vs N16



1  2  3  4

 BERIP
Petr Kiriakovský
2016-01-23 20:04:36

kali16v: Už jsem to tady psal.Protože se skoro každý přesvědčuje že zrovna to jeho je nejlepší a nejkvalitnější zkrátka dokonalé

2016-01-23 20:10:34

Berip- ale prd, ti říkam že sem se rozhodoval a po tom co jsem zjistil a každy řikal že N15 je posledni kvalitni nissan tak jsem bral N15.. Na víc renault jsem měl twingo rok 99" a rezlo to a snad vše jsem musel měnit... Renault je zadarmo drahy a proto už jsem renaulta nechtěl..

 BERIP
Petr Kiriakovský
2016-01-23 20:20:44

kali16v: Když budeš pravidelně stříkat spodek a dutiny tak ti vydrží každé.

2016-01-23 20:28:00

djmicho: ma presviedčaš že kecam??

2016-01-23 20:34:43

Berip- a co ma jako spodek a dutiny společneho se spolehlivosti???

 BERIP
Petr Kiriakovský
2016-01-23 20:36:37

kali16v: Psal si že si měl rencka a že ti rezl

2016-01-23 20:39:34

Berip- to ano rezl ale nikoliv spodek ale po kastli, a jebalo se na něm vše co snad mohlo...

 BERIP
Petr Kiriakovský
2016-01-23 20:46:26

kali16v: Soused měl twingo,rok nevím.Dnes má oktávku a říká zlaté twingo.Tak nevím asi to je jak trefíš

2016-01-23 20:49:07

jj je to asi kus od kusu.. mi tam třeba praskla hlava, dojebalo se to čidlo na ty jejich slavne dig. budiky atd atd...

 BERIP
Petr Kiriakovský
2016-01-23 20:59:58

kali16v: No a ať se vrátíme k tématu.Nevím jak 1.5 já mám n16 2.2 di a jsem velice spokojen,budu jí držet dokud to půjde.S n15 nemám zkušenost ale když si jí kluci trochu vytunili tak taky vypadala pěkně

2016-01-23 21:32:02

setrilo se tam jeste v rozumny mire porad to byl Nissan orientovany na ridice + nesmrtelny SRka.

2016-01-23 21:38:41

rs955i: ne to ne, jen osobni zkusenost, ze i N16 je proti jinym vozidlom porad blato, ano aktivni bezpecnost je dal jak u N15, ale vice mene je u tehle aut fuk s kterym bouras.. U N16 se nehezky zbori palubka a zaryje plasty do nohou ridice, airbagy takata jsou spis pro srandu, me ridicum jen rozfouknul, spolujezdcuv fungoval dobre, tim ze je ta lyzina pod kabinou se to sice neroluje jak hormonika, ale borti se to zvrchu...

Ale ESP, lepsi klima, sitovy program v kufru, vykonejsi svetla jsou cesta kupredu.. V tom ma N16 navrch, ale mnohem citelnejsi a zabavnejsi je N15 a obvzvlast GTi.

Uzavru to takhle, kdo ma N15 a je spokojenej bude spokojenej dal, kdo ma N16 bude dal spokojenej taky, kdo ma nejrychlejsi a nejuspornejsi a nejlepsi diesel tak at ma, tenhle nesmyslny top bych uzavrel.. Posledni dobou je to tu jen vo hov**** a dohadovani..

2016-01-23 21:43:15

berip: Tak já vlastním N 15 diesel a N 16 benzín,1,5 verze Sport.Takže mohu porovnat.Obě auta jsou neskutečně spolehlivá,neměla jedinou závadu,jen spotřební materiál.N 16 je samozřejmě tišší,daleko lépe vybavená(Abs,4 airbagy,mlhovky,atd),je cítit daleko pevnější karoserii,jízda je komfortnější,měkčí,lépe svítí a topí,mín rezne,.N 15 má více prostoru na zadních sedadlech.a možná se mi o trošku více líbi interier.Obě auta mají kolem 150-180 000km,spojky původní,žádná výměna čidel a snímaču.Oleje nedolévám ani u jednoho.N 16 je vyšší,lépe se do ní nalézá..Jina N 15 je rok 1997, a N 16 2001.Já osobně raději jezdím N 16,ten diesel je sice nesmrtelný,ale není tak živý.Někdo si stěžuje na výkon N 16 66 kW,ale mně to jede dobře,přirovnal bych to k Octavii 1,6 74 kW,s kterou jsem také hodně jezdil.Spotřeba Dieselu je 5,5-6l nafty,u N 16 od 6,5-7,5 l benzínu,což se mi zdá výborné.Obě auta úžasně startují i ve velkém mrazu,což jsem si v posledních dnech ověřil.Měl jsem i Primeru,2,0 SR 20 DE,a tam nějaké problémy byly.Klasika-uhnitá poloosa,uložení stěračů,stávkující centrál rozlepené.originální čelní sklo.Ale největší problém byl s ABS,ten jsem ani nevyřešil i když jsem měl všechny komponenty od p.Janduse k dispozici.Myslím,že problém byl někde v elektroinstalaci .Takže tak

NO_HITS  
Laďa
2016-01-23 22:48:18

miroslav: konečně zajímavá recenze, jen doplním že 2.0D by měla mít turbo jak P11 z té doby, je to opravdu slabý a je to hodně hlasitej motor. Já mám 1.4 a kolikrát se mě už stalo že jsem startoval nastartovanej motor a i plno lidí co stáli u auta se divili že je nastartovaný

Mě na N16 vadí, že mě připomíná clio a ten interiér mě přijde odfláklej, šedý plasty ...jak ve škodovce, 200kg navíc, ale zas o tolik bezpečnost nezvedli a na tu 1.5 je to těžký auto , taky problémy s kruhama u prvních kusů QG18, moc mě nenapadá co má ohledně techniky N16 navíc nebo lepší, možná víc pytlů v základu a výkonější klimu, k tomu moc oblý tvary jinak to zas takovej rozdíl není

Několik lidí si stěžovalo na svit N15 ... pak se ukázalo že mají světla TYC , DEPO a já nevím co nebo vypálenou/ oloupanou parabolu případně u předchozího auta měli nabastlený xenony. Já můžu říct že to svítí dobře , je plno aut co svítí hůř, xenon to není takže takovej zlatej střed, pokud se tam dá lepší homologovaná žárovka byť s menší životností tak není problém. Plno lidí nadává že to hnije, ale tak když už si pořídím auto co nemá dobrej pozink tak holt ho od té soli musím opláchnout a ne ji tam celou zimu až do jara nechat, oplach wapkou stojí 20kč což je míň jak pivo a mnohem míň jak krabička cigaret

 BERIP
Petr Kiriakovský
2016-01-24 10:47:56

miroslav: Konečně mohl někdo porovnat.Tak doufám že už budeme všichni spokojeni.

 Svobi
2016-01-24 12:41:52

A můj pes je lepší než váš pes


Odpovědět

1  2  3  4