Fórum - Téma


N15 vs N16


Fórum Technický koutek N15 vs N16



1  2  3  4

NO_HITS  
Laďa
2016-01-17 10:04:55

nevlad: chtěl jsem tím říct , že auto není zas tak nebezpečný jak tvrdíte pokud je ve slušným technickým stavu , říct že starší=nebezpečnější nemusí být vždy pravda

Nevlad  
Vladimír
2016-01-17 10:54:55

no_hits: Ale já jsem přece nikde nenapsal, že je nějaký (N15) auto nebezpečný, natož, abych to tvrdil . Jen jsem dal link na ty testy, a ty jsem si taky nevymyslel. Ale především je to důvod, proč je N16 těžší a vše co s tím souvisí.

A ještěk té objektivitě - žádný test nemůže pokrýt nekonečnou řadu možností, které vzniknou v reálném provozu (síla, směr nárazu, tvar překážky atd atd...). Může se samozřejmě stát, že ve starém autě přežiju situaci, která by mne v novém zabila, třeba upadnou dveře a já zahučím do stohu slámy

NO_HITS  
Laďa
2016-01-17 11:05:55

nevlad: já koukám už dva roky na všem známý záznamy z kamer z ruska a dá se s trochou nadsázky říct, že pokud ten osobák není shnilej, nebo nevjede pod kamión nebo neletí třeba 150 ale jede s rozumem, tak z toho auta většinou člověk vyleze. Rozhodně doporučuju se poutat. Ti co se nepoutají a argumentují tím, že je lepší z toho auta vyletět, by se na tyto záznamy měli podívat, většinou to člověka vymrští pod protijedoucí auto nebo několik metrů do vzduchu s tvrdým dopadem a vystřelenej airbag proti letící hlavě taky není úplně top ... ale to už jsem docela odbočil od témata N15 vs. N16

Sice jsem tvrdil , že se to tu už řešilo ale protože jsem to ani po hodině nenašel , tak předpokládám, že to je v mega tématu Ot kecy atd takže toto téma ponechám, jen jsem to přesunul do technické sekce, protože se to netýká konkrétního modelu

Nevlad  
Vladimír
2016-01-17 11:32:26

no_hits: Tak to jsme dva. Mistři volantu na Streamu jsou fakt dobří. A když jsi to přesunul, tak trochu odbočím, já jezdím po republice jako servisní technik, a za volantem jsem průměrně 4 - 6 hodin denně, a zapnout si pásy je fakt první, co v autě udělám. V autě jezdím sám, a troufnu si tvrdit, že jsem díky tomu neměl havárku, kterou jsem zavinil. Za to, že do mne prásknul zezadu Maďar před přechodem, nebo že na mne na Brdech strhl tahač s bagrem telegrafní sloup, když už jsem stál, jsem fakt nemohl.

2016-01-17 11:53:22

Chlapy už 3dny sleduji toto téma a vůbec nechápu o co tady jde.Přece s každým vozem jde vývoj do předu.Podle mé ten co založil toto téma se jen přesvědčuje že to jeho je nejlepší.No a ! Jsme přece chlapi a každý si myslíme že zrovna ten náš miláček je nelepší i když to tak není .Vyrábí se spoustu značek a modelů, každému se líbí něco jiného.Někomu sedí toto auto a někomu tamto.Tak že na konec si myslím že je blbost někoho přesvědčovat že zrovna to jeho je horší než nějaké jiné.Třeba mu zkusme poradit jak to jeho auto ještě víc vylepšit.

 BenyCZ
2016-01-17 13:56:47

berip: Jde jen o to přesvědčit ostatní že almera jezdící na dehet je supersport. No a ta rada k vylepšení zní swap na SR20, véčko nebo se šnekem.

NO_HITS  
Laďa
2016-01-17 14:18:37

Tak třeba u N15 mě taky štve pár věcí:

  • 3dveř verze si sedačky po sklopení nepamatují původní polohu
  • 3dveř nemá zadní výklopný okýnka jako sunny a jiní japonci té doby
  • 1.4 nemá výdechy topení u noh pro zadní pasažéry jako vyšší motorizace
  • 1.4 nemá matky na upevnění zadní rozpěry/výztuhy v kufru jako vyšší motorizace
  • verze pro střední evropu nemá výhřev zrcátek, sedaček a čištění předních světel ( ty sedačky mě tak nevadí)
  • světlo v kufru je slabý
  • kontrolka nízké hladiny ostřikovačů je jen u 1.6SR a 2.0GTi
  • očka na upevnění sítě jsou až u faceliftu
  • na zadních sedačkách by to chtělo v jistých chvílích víc místa na nohy

 BenyCZ
2016-01-17 15:08:57

no_hits: na zadních sedačkách by to chtělo v jistých chvílích víc místa na nohy

A není lepší souložit v posteli?

NO_HITS  
Laďa
2016-01-17 22:03:53

benycz: jistě ale ve vyjímečných případech se může stát , že postel je daleko a situace si žádá okamžitý řešení

2016-01-18 15:42:58

to je téma...N16 nenabízí nic navíc v řidičské rovině a diesel ani nezmiňuji. Samozřejmě, že automobilka musí v reklamě udat nějaké kritérium v které to auto zlepšila papírově. Nemůže napsat, jo milý zákazníci novou Almeru jsme drobek posrali...přidali jsme dost váhy navíc, dieselové agregáty pořád neumíme dělat a auto je hůře čitelné při ostré jízdě. S korozí jsme pořád nic neudělali. Vzhled je takový konzervativní,ale to je jedno stejně jsme vám sebrali kloudné benziňáky tudíž s tím budete jezdit jen pro rohlíky. N16 je vykastrovaný hatchback, nezajímavý, nemastný, neslaný, klasický spotřebák, který je v kurzu snad jen díky svoji ceně. Pro holku dobré, jaktakž to jede, brzdí to dobře a celkově se s tím expřítelkyni dobře jezdí. Nicméně za chvíli půjde pryč a nástupce bude buď Alfa 147 nebo Mini

NO_HITS  
Laďa
2016-01-18 16:09:22

chmeldoslav: I tak se to dá napsat , btw pryč půjde auto nebo expřítelkyně ?

2016-01-18 16:12:29

Každy si hajite svoje,ale do tych veteranov čo mate by som si už nesadol a ani neposadil nikoho zo svojej rodiny.Na N16 aspon pridali na bezpečnosti tym že je podlaha a stlpiky z trojky oceloveho plechu preto je to auto tažšie,tuhšie a podstatne bezpečnejšie.

2016-01-18 16:51:19

sjaro: Ty jsi to trefil a k té korozi jak tu kdosi psal,já mám almeru 16let starou a nenajdu naní nic rezavého až na nějaké ty ťukance od kamínku a motoricky jsem spokojen. Tak nevím.

2016-01-18 19:26:14

sjaro: trojky?

Uber rybár☺

2016-01-18 19:51:54

rs955i: chod zarezat do nej a uvidiš.Mal som tu čest,Niekedy sa bežne zvaralo štvrtky,polky......Alebo stlpik narovnavat autogenom.Ak maš ešte X-traila vyhod vpredu koberec a pozri čo je pod nohami šofera a nepochopiš,tam je štvorka ocelova vystuha.

NO_HITS  
Laďa
2016-01-18 21:48:21

berip: já až na pár důlků od kamínků na 18 let staré N15 nic shnilýho taky nemám, jen po 2 letech od ošetření je na spodku jemná povrchovka ale na jaře ošetřím podvozek nástřikem a zas to bude ok

2016-01-18 22:05:35

no_hits: Já proti N15 nic nemám,jen tady někdo psal o korozi.No a už jsem výše psal že každý máme to své

2016-01-18 23:05:08

no_hits: já jsem na tom stejně, ale my budem hodně velká vyjímka. Většina almer n15 je hodně schnilej, viděl jsem i extrémy kde byli díry skrz a brutálně sežraný nosníky.

U mě to bude tím že vetšinu života nejezdila v ČR.

To n16 si myslím je na tom líp, co tak vídám, n16 určite má bezpečnější karoserii o tom není pochyb.

2016-01-18 23:16:02

Stačí se u N16 podívat ze spod pod podlahou nosník jak je bytelny. S korozi taky pohoda co mám ted 2004 N16 tak krom nosníku pod chladicema zdravé auto skoro 300 najeto jen po ČR nevoskovanej spodek nic.

N15 me pocitove kastle nezaujala nikdy to se lip cejtim v sunnym a crash testy hrůza ale jako každé ztich let.

Ani se nechci podívat jak by vnich dopadlo charade Gti z 93 co mám to ma 800 kg

2016-01-19 11:28:14

to mě ani n16 po cestě do příkopa moc neuchvátila. To už se lépe cítím ve svém GT, kámoš s P11 kombi skončil v 70 v příkopě, předek pomlácenej a nosníky hnutý asi o 3 cenťáky, když jsem viděl co s tím museli dělat aby to srovnali, rozhodně radši P11 ta potvora je hodně tuhá oproti octavii nebo žabožroutům ze stejného roku. nebo viz kluci co tu GTčka hodili přes boudu a pak piš že radši posadíš rodinu do N16 než těch našich pleček jako P11 :D N16 určitě Beztak celá ta bezpečnost je dělaná pouze na NCAP testy, veškeré pasivní bezpečnostní prvky se s drobek vyšší rychlostí už vytrácí, NCAP bych zrušil už konečně a měli by to začít dělat pořádně a hlavně ve vyšších rychlostech.

Dále tu zmiňujete silné plechy, ty dnes už nefrčí, cílem auta je pohltit enerii a odvést ji, čili se celé sešrotovat ideálně až na kabinu, nikoliv náraz odrazit pořádnou traverzou to by bylo po vás spíše

Svobi: no to bude konzerva něco jako Peugeotci GTI, v tom taky nechceš bourat :D Nad kilo už je pomalu jedno v čem sedíš slisuje tě většina produkčních aut, pak už snad jen H1 :D


Odpovědět

1  2  3  4