Fórum - Téma


N15 - sportovní filtr


Fórum Almera N15 N15 - sportovní filtr

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4  5

2013-04-11 21:52:58

Změřené to nemám. Přeci to tak funguje. ECU změří hmotnost nasátého vzduchu a podle polohy plynu, teploty motoru, zatížení motoru atd. upraví délku vstřiku. Z toho grafu vyplívá, že sportovní filtr ochčije váhu vzduchu. Tak jek to tedy probíhá??

2013-04-11 21:57:47

xxxmichal: Kdyz muzu, tak se rad podelim... bohuzel ne kazdy si necha poradit.

mara12: Nevim, do jake miry se to da brat jako ochcani MAF... kazdopadne to je jedna z veci, ktera funguje. Smysl u te 1.4ky je sice diskutabilni, ale neco tam urcite bude a kdyz to majitele bavi... lepsi, jak neony a chromy.

2013-04-11 22:08:31

Jo jasně taky mám sportovní filtr sice no name ale změnu jsem k lepšímu jsem poznal. Jen mě překvapilo jak se zmeňil lambda poměr.

NO_HITS  
Laďa
2013-04-11 22:32:47

jagy: ty to máš se mnou v poslední době těžký , furt ti dělám nějáký vrásky na čele :D , ale nemyslím to zle a většinou s tebou souhlasím i když to tak nevypadá, bohužel mám velice málo znalostí a furt se učím :-P

S origo airboxem tohoto zřejmě nedosáhnu co ? Kdybych třeba změnil jen to vedení z boxu ... no i když ono když už se takovýho něco dělá tak se to má dělat pořádně. Ale zas to koliduje s mou mysšlenkou seriovýho vzhledu motoru a pouze OEM dílů. A jak je to při takové upravě se spotřebou?

Souhlasím že je to určitě lepší jak chromy neony a vrtule v sání :D

2013-04-11 22:41:12

no_hits: Neboj, neberu si to nijak osobne.

OEM vzhled taky chapu, ze nekdo radsi. Kazdopadne u tebe by se dalo vymyslet SR20DE airbox a dodelat hadici (nejakou OE) mezi to. Urcite to pujde a OEM to bude taky.

NO_HITS  
Laďa
2013-04-11 22:55:42

jagy: a nebo vyříznu do kapoty ďouru a za airbox dám 90° koleno otočený ke kapotě a udělám náporák :D :D :D

Teď vážně, už nějákou dobu si říkám že jak je na tom sání husí krk, jestli to nějak nepříznivě neovlivňuje proudění . A taky nechápu proč ta trubka není v celé délce v jednom průměru , proč de z užšího postupně do delšího. Co takhle teoreticky dat tu trubku pryč a jenom na ústí toho filtr boxu dat bassreflexovej nátrubek z repra (nějákej poctivej pečlivě zaoblenej) ale nasadit hned na ten konec boxu jen to zaoblení ne aby trčel.. Je tam vstupní díra cca 60mm +-3mm. Akorát tam by se už projevoval teplejší vzduch při stání v letě (zvlášť když nemám žádnej kryt na svodech) a není to OEM :D

Lowpak, Ten náhon jsi dělat nemusel , máš GTi nárazník s otvorama pro chlazení brzd, ten vzduch tama vlítne ,, sklouzne se po blatníku a vyletí tou dírou kousek od sání co máš v motoru, a do toho nárazníku si pak můžeš hodit mlhovky. Teď se dívám, když už děláš sání tak vyhoď ten EGR systém ať ti nevede výfukový plyny do sání. Já jako záslepku použil tu matku na svodech, do které sem dal 10 nebo 20 halířů (ta trubka co v ní je se musí trochu zahnout okraje dovnitř abys stáhl tu matku) a na sání sem si obkreslil těsnění , vytvořil další neprůchozí , obě dal na tu díru v sání a stáhl kouskem 6mm hliníku a EGR systém mám hozenej v garáži ve skříni :D

Jinak almera parádní

2013-04-12 00:16:49

Mazdak ... trubky na přívod vzduchu taky pěkný ....já dál alu trubku z klimatizace

Jagy.....už zas zavodime ...Alma opravená

2013-04-12 09:21:45

NO_HITS: diky :) neboj EGR je zaslepeny jen jsem ho tam nechal :) jinak je zaslepenej u sani i u vyfukovejch svodu :)

NO_HITS  
Laďa
2013-04-12 10:08:17

lowpak: ok ale sou to zbytečný kila navíc :D

Jinak sem dneska shodil tu trubku sání na test a nechal jen airbox a je to jak kdyby tam bylo JWT popcharger :D

NO_HITS  
Laďa
2013-04-18 18:01:25

Dneska sem na to nasadil ještě bassreflexovej nátrubek od repro pro lehčí vstup vzduchu , ale asi tam nasadím druhej konec aby to bylo jako převlečený, jenom to budu muset trochu roztáhnout , protože jak na potvoru to má obojí stejnej průměr :D Větší problém bude ale asi palivovej filtr ze 300zx, protože mě tam trochu zavazí :D

Toho špinavýho motoru si nevšímejte, du to teprv čistit :D

Už aby došla kamera abych mohl natočit ten zvuk za jízdy, mobil se mě držet nechce

NO_HITS  
Laďa
2013-04-19 11:29:57

tak po onasazení je zvuk jak s origo sáním, tak sem to zas oddělal a dal do kastlíku pro případ že bych měl jet nějákou delší cestu po dálnici aby mě nepraskla hlava

2014-06-25 16:08:33

Chcem sa spytat. Malo by nejaky vyznam kupit namiesto obycajneho vzduchoveho filtru tento? http://www.spoilercentrum...uchovy-filtr-simota-1066/

Mam Almeru N15 hatchback, 1,4, 64kW. Nie je to moc drahe a pisu, ze vykon by mal narast o cca 5%.

Ma s tym niekto skusenost?

NO_HITS  
Laďa
2014-06-25 16:26:54

pepen15: Já akorát s KN na 1.6 výkon, zvuk spotrřeba vše stejný , akorát ten impregnační olej byl trochu vidět naprášenej v sání, takže jsem přešel ke klasickým papírovým vložkám v origoboxu, který jsou i tak pro stock nastavení předimenzovaný. Na 1.4 to bude to samý takže kup Klasickej , kterej má dost žebrování a má ho odkrytý např mann , valeo, bosch, filtron, vaico , technocar ... větřinou jseou takový žlutý a nemají okolo ten rámeček , neboj těsní dobře

udm  
2014-06-25 16:46:46

pepen15: to Ti vůbec nic nepřinese, vyhozené peníze. To už větší nárůst výkonu přidá velká nálepka "Tuning" na zadním skle .. ale je pravda, že tím také člověk získá posměch a opovržení ostatních účastníků silničního provozu

Apropo: pokud originální filtr omezuje proudění vzduchu a tímto zázrakem získáš 5% výkonu navíc ... zkus si představit ten brutální nárůst výkonu, kdybys vzduchovej filtr odstranil úpně? DO 290 km/hod neusávající akcelerace

Tak teď ale vážně - vyndej vzduchovej filtr a jdi se projet. Neuvidíš žádný rozdíl.

Jo takhle kdyby panáček dal kompresor na řemenici, to by se pod kazpotou dělý zázraky To pak 100 koní navíc není vůbec problém. Jenže životnost motoru se brutálně zkrátí a stát Tě to bude řadově okolo 100 tisíc Kč. A to zbytek auta bude pořád ta nevýkonná padavka - brzdy, spojka, převodovka, poloosy, ... atd.

Z toho všeho plyne, chceš-li výkonnější auto, prodej své a kup si takové, co ž od výroby má ty koně. Tunin něco mi přijde nesmysl, pokud to nemáš vyloženě na závody a peníze pro Tebe nehrajou tolik roli.

Proč to píšu? Protože jsem za ty roky taky nad všemi těmi variantami uvažoval. Kdysi i nad tím super vzdochovým filtrem co tak zázračně přidá výkon.

2014-06-25 16:48:39

Menil som tam teraz olej Valvoline Maxlife 10W40, olejovy, vzduchovy a kabinovy filter NIPPARTS. Ale nedalo sa nespytat na ten "sportovy" vzduchovy filter. Aj som si myslel, ze je to blbost... Dik za radu.

NO_HITS  
Laďa
2014-06-25 16:51:39

pepen15: podívej mě to stálo 1600kč za KN vložku +350 za čistící sadu na ten filtr a bylo to k ničemu, takže si asi rychle spočítáš kolik jsi právě ušetřil A olej podle mě dobrá volba

2014-06-25 17:04:20

Este raz dakujem za rady. Sportovy filter nebudem riesit. Mozno by som casom riesil iba 14" elektrony lebo tam mam teraz 13 plechace, ale gumy su este dobre takze ma to nejak netlaci. Auto som zdedil, je v dobrom stave a som s nim velmi spokojny.

NO_HITS  
Laďa
2014-06-25 21:45:23

pepen15: A´t ještě dlouho slouží a hodně šťastných kilometrů

2014-08-30 10:20:54

kluci uz som to tu pisal v inom vlakne, neni to zase az taka blbost...na nizkych otackach to pocitit! a samozrejme je aj priechodnejsi. ale markantny vykon to nespravi ide o tie nizsie otacky kde je malinko zivsie auto. Zvuk to tiez spravi len by si musel neustale otvarat klapku na max, cize furt pedal k podlahe, vtedy to ma taky pekny hlboky zvuk od kapoty. aspon u mna to takto funguje...cize skusenost z reality!

NO_HITS  
Laďa
2015-06-16 15:59:13

Vyrobil jsem lowcost 75mm sani pro GA1xDE motory pri zachovani OEM boxu. vic info a foto zde

http://www.nissanclub.cz/...mages_category.php?id=521 zvuk je stejnej jako se ,,sportovni,, siskou. Jeste musim vymyslet upevneni na domek tlumice jak to ma OEM , aby se navic zachoval pohyb v airboxu a nepraskly spoje. cena trubek je do 100Kc.


Odpovědět

1  2  3  4  5