Fórum - Téma


N15 - sportovní filtr


Fórum Almera N15 N15 - sportovní filtr

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4  5

2009-10-26 17:14:28

...ale podla mna je to ok..neni začo ta zdrbať:D

NO_HITS  
Laďa
2011-05-08 10:16:33

má ten rezonátor nějákej větší smysl? jako spotřeba a výkon? a ještě mě zajímá proč za a před ním sou v sání takový divný díry na spodu (N15 1.6 1996) . napadlo mě že bych ho dal pryč a ty díry zaslepil, případně jednu nechal na odtok vody

NO_HITS  
Laďa
2011-05-08 18:53:31

tak sem to hodil pryč , časem uvidím jestli to má nějákej vliv,když ne aspoň je okolo baterky vic mista

2011-05-08 19:30:42

Já mám sice SR20DE, ale jezdil jsem chvíli bez rezonátoru a pak jsem si ho pořídil zpět, rozdíl byl v daleko klidnějším volnoběhu a subjektivně bych řekl že motor se pomaleji sbíral od cca 1500 otáček, ale potom táhl plynuleji (samozřejmě nejezdím pod 2000 otáček, mám na mysli rozjezdy ve městě apod.), takže podle mě to funguje hlavně v nízkých otáčkách a podle mě to má za cíl vyrovnávat průbheh výkonu v nižších otáčkách. Já jsem to každopádně poznal a určitě bych to pryč nedával.

2011-05-08 20:00:58

Jednoznacne vyhodit. Ma to vic negativ, nez pozitiv. Staci se podivat na vice sportovni Nissan motory ci auta a zadny to nema.

NO_HITS  
Laďa
2011-05-08 20:41:48

já občas když jedzím na spotřebu tak jezdím pod 2000 ot , samozřejmě když je kopec tak točím do 3000 abych netrápil motor ale stejně v otáčkách do 2500 mě nejde o výkon ale o co nejnižší spotřebu takže to snad vliv mít nebude, jinak hledal sem na netu o těch rezonátorech něco víc a nic sem nenašel akorát pár příspěvků na forech

2011-05-08 21:49:17

Zadny negativni vliv na spotrebu to nema.. naopak je nizsi. Airbox, trubky, rezonatory.. to vse brani vzduchu v hladkem pruchodu do klapky.

Pokud jezdis na spotrebu, tak ti podtaceni nepomuze, naopak spotreba bude vyssi. Zaklad pro nizkou spotrebu je, aby byl v motor v pouzitelnem pasmu otacek a co nejmensi seslapnuty plyn.

Pak to saha jeste dal a zalezi na pneu, vaze kol, geometrii, loziskach, brzdy jestli nepribrzduji, atd.

No a taky mi motor v poradku, takze filtry, svicky, kabely, rozdelovac, olej v motoru, v prevodovce, vaha remenic, vaha setrvacniku, klimatizace...

Proto maji casto lidi rozdilne spotreby, protoze ty auta se muzou takto navzajem velice lisit.

NO_HITS  
Laďa
2011-05-08 22:51:51

v těch otáčkách co sem uvedl mám jenom lehkou nohu na plynu není to že bych měl v 1500 do poloviny sešláplej plyn

NO_HITS  
Laďa
2011-05-10 08:50:50

když autu nešlapete aspoň na pul plynu tak rozdíl není poznat, ale když mu šlápnete za krk a otevřete pořádně klapku tak se ozve silnej zvuk sání jak kdyby tam byl sportovní filtr, su zvědavej co to udělá až tam dám časem K&N vložku , každopádně doporučuju, nežádoucí jev sem zatím žádnej nezpozoroval a asi ani nezpozoruju

NO_HITS  
Laďa
2013-03-28 09:43:30

Nevím kam to dat tak to lupnu sem, všiml sem si když sem vybíral filtr na vzduch že MANN nemá po obvodu límec jako ostatní prvovýroba , má to nějákou výhodu, třeba po čase kdy je filtr zanesenej tak má lepší propustnoust než ostatní s tím límcem okolo ? Pro srovnání sem přidal foto NIPPARTS a KN 33-2036 (sory za kvalitu ale všude na netu je zespodu focenej lepší sem nenašel a vytahovat ho z auta se mě to nechce :D )

EDIT: tak sem ten filtr vytáhl, vyfotil , a vyměnil :D

2013-03-28 13:40:32

NO_HITS: výhodu to nemá žádnou,spíš nevýhodu,že se po čase začnou ty lamely kroutit.Já používám Jakoparts a ten je i něčím impregnovanej,je to i cítit a vypadá fajnově.Doporučuji

NO_HITS  
Laďa
2013-03-28 15:17:40

Ten mann je právě necim taky trochu napustenej uvidim co udela se spotrebou oproti kn, poslední 2 mesic me najednou padla spotreba skoro o litr ze by to bylo vyfukem?

2013-04-11 18:25:34

To ja to vyresil tak ze jsem si koupil kit od Jap Parts a k nemu jsem pridal spojku odpadni trubky (ten cernej kus) a provrtanej sroubek pro podtlakovou hadicku :) a naky to odstineni od tepla od motoru a jeste mam privedenej vzduch pres zaslepku misto levy mlhovky :)

prvni fotka je detail zapojeni podtlaku co vede normalne do airboxu

NO_HITS  
Laďa
2013-04-11 19:29:23

lowpak: paráda ale na 1.4 a bez upravy řj to nebude mít v podstatě žádnej přínos

2013-04-11 21:02:50

no_hits: Jak jsi na to prisel? Obecne sani pomaha diky tomu, ze kazda seriova ECU je zbytecne bohata a tim, ze ten filtr doda vice vzduchu se smes ochudi a tim ziskas narust. Napr. na SRku to bylo nekde pod hranici 10hp...

2013-04-11 21:11:43

jagy: Já si vždycky myslel že bohatost směsi si uřčuje sama jednotka, podle režimu.

2013-04-11 21:20:45

max vykon se znatelneji dostal zhruba o 500ot/min nize a tahle znatelneji vic i nizsich otackach takze podle me tam naka zmena je a rika to i par lidi ktery ze zacatku ani nevedeli ze to mam udelany :)

2013-04-11 21:28:15

Ne směs se neochudí. Filrem sice projde více vzduchu, který ale změří váha vzduchu a proto přidá palivo aby byl zachován poměr stanovený v ECU pro dané otáčky.

2013-04-11 21:33:11

xxxmichal: jednotka ma svoje palivove mapy a pri plnem plynu smes lambda nijak neovlivnuje a je na "tvrde" mapy z ECU.

Tady je ukazkovy graf, jde o seriovy SR20DE Roller Rocker s original airboxem vs. otevrene sani (velocity stack jako JWT popcharger). Dole je AFR a jde krasne videt o kolik se to ochudilo. Idealni AFR je cca 13:1 pro N/A motor.

Mara: To by me zajimalo, jak si na to prisel... zajiste to mas zmerene a overene.

2013-04-11 21:52:38

jagy: Jasný. Na tom grafu to je krásně vidět že filtr reálně fakt dá víc vzduchu, když je tedy množství paliva stejný. K mnoha věcem člověk némá přístup, třeba k těm zajímavých dat z brzdy.


Odpovědět

1  2  3  4  5