Fórum - Téma


N15-rozměr gufera na poloose u diferenci


Fórum Almera N15 N15-rozměr gufera na poloose u diferenci

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2009-10-13 18:31:09

Tak jsem tu prohledal co se dalo, ale nikde (ani v servisním manuálu) nemohu sehnat razměry gufera na diferenciálu. Teče mi olej kolem poloosy a nechce se mi dle rady prodejce Atokelly nejdříve muset vypreparovat špatné gufero a pak s ním cestovat 10km do krámu a doufat, že ho budou mít zrovna na skladu. Případné zkušenosti s výměnou také uvítám. Zatím vím akorát o pakárně s povolením napoštěcího šroubu na převodovce- ten už nade mnou vede 2:0 .... Předem děkuji

Ještě musím dodat, že se jedná o Almeru N15 1.6 SR. Motor GA16DE

2009-10-13 18:35:49

Jestli mate ve meste obchod s guferama je to vetsinou tam kde prodavaj loziska . Tak vymontuj to svoje a zajdi tam bude levnejsi a na 90% ho tam mit budou.

Jinak napustaky jsou svine drzim palce v nejhorsim tam neco navarit nebo to nalit prez nahon tachometru.

2009-10-14 07:27:36

Přesný popis demontáže napouštěcího šroubu jsem tu poppsal. a zatím žádnej neodolal!!

2009-10-14 08:07:03

Tak přes náhon tachometru, dle návodu v ser. manuálu, jsem chtěl nejdříve změřit hladinu oleje v převodovce. Ovšem i přes opatrné povolování krátkým stranovým klíčem jsem ukroutil pojistný šroub a nevím jaké máte zkušnosti vy, ale já nedokázal ten náhon ani po dvou hodinách zopufalého boje povytahnout jen asi o 1,5cm.

Pak jsem udělal s čím jsem měl začít a šel si pro rady sem na diskuzi a zjistil, že stačí vymontovat napouštěcí šroub. Četl jsem i Honzúv návod a opravdu -šroub mám teď dle předpokladů už vyčochtaný čtyřhran a nehnul se ani o setinku- budu muset vařit na šroub matku a pokoušet se to opět povolit. To není návod, ale jen popis zoufalství okolo tohoto auta- ke všemu potřebujete solidní dílnu nebo jet do servisu. Nic nejde normálně rozdělat a vyměnit.... slovo do diskuze. Mám Almerku 13let starou a jezdí se mi s ní hezky, ovšem toto je pro mne nezkousnutelné. Měl jsem o dost starší auta (od Trabantu, pár Saabů a VW) a vše trochu možné jsem si opravoval sám. Tady jsem z obtíži ještě zvládl výměnu kotoučů. Na hloupou výměnu prachovky u homokloubu a ještě hloupější výměnu dvou posledních dílů výfuku jsem již potřeboval profíka se servisem a ten se, zvláště u výfuku, nadřel. Ještě, že můžu nabídnout jiné protislužby, protože jinak bych se asi nedoplatil.

A PROTO potřebuji ty rozměry gufera, můj človíček se servisem je 12km od civilizace a možná i 20 km od krámu s gufery.

Jinak, aby to špatně nevyznělo, velmi DĚKUJI HONZOVI a jemu podobným. Díky Vašim příspěvkům se ..prostě jsou plodný a pomůžou radou tam, kde bych ji těžko sháněl někde jinde. Díky.

2009-10-14 19:02:36

Já jsem při povolování toho šroubu taky nadával. Udělal jsem si těsný čtyřhran do šroubu, nasadil na něj francouzák a pomocí metrové trubky povolil. Ale i tak to byl porod ježka. Někdy to prostě moc nejde. Včera jsem měnil kola za zimní a jedna matka na kole se mi tak kousla do hliníkového kola, že jsem ji nemohl povolit. Chumelenice jako prase a já tam zápasil s poslední matkou. Jsem autu sliboval pomstu zvlášť, když jsem ukroutil ráčnu. Nakonec to povolilo, ale na zádech jsem měl za tu dobu díky snězení bílej hrb. Dneska jsem si udělal autodiagnostiku a ejhle 55, zakže pohoda. Jó, někdy potěší, někdy nasere. Jako baba....

2009-10-14 19:25:32

Jo Lisak to si nedelal poradne vic VW a Skodovek to by ses teprve podelal to je demence 1 stupne .

Jinak tam se porad taky navarovalo na napoustaky ,rvalo to tam injekcema....

Stan 34 : No to je taky napad si na to brad golu teda ja to delam doma taky pac je lepsi nez ta tycka(ale kola spis tim krizem na kola a dotah momentackem) ,ale musim si taky poridit trhak ,ale gola je gola.

2009-10-14 20:51:45

No jo Svobi, problém je v tom, že moje liťáky mají moc malou díru na šroub, matice je dost velká a já tam dostanu jen tenký ořech na ráčně, protože co mám doma kříž, tak není zakončen násadou na ořech. Všechny matice šly, ale jen jedna zlobila a to jsem si dal. A to jsem je všechny utahoval stejnou silou-zhruba, momenťák nemám. Může být už dojebané sedlo v hliníku, mrknu na to až na jaře. Ono, když budeš dělat jakákoliv auta, tak o tom zjistíš tolik negativ, že bys tu značku nechtěl ani zadarmo. Aspoň tak mluví většina mechošů ze značkových servisů a když už mají ono auto, tak jen proto, že mají přístup k dílům, diagnostice a fuškou si udělají na něm všechno.

2009-10-15 07:25:42

My gufera na poloosy kupujem originál v Nisanu, není to zas taková pálka a máme jistotu že to bude OK. Pokud máš li´táky neoriginála máš originál matky, tak je jasný že tam nedostaneš klíč (21). matice originál můžou zůstat jen na originál litých kolech nIssan. Pokud máš jiný, je třeba si koupit i k nim matice a ty už jsou většinou na 19 ku klíč. a mají taky jiný kužel. takže určitě bych to co nejdříve vyměnil. Já bych s tím nejezdil!!

2009-10-16 00:18:25

Pasuje tam docela dobře čtyřhran z velké gola ráčny, nic víc nenasazovat, už jsem takto jednoduchým způsobem povolil vypouštěcí i kontrolní/nalívací šroub na každé Almeře, nasadit na doraz a zbývá už jen použít hrubou sílu.

2009-10-16 07:18:02

Nasadíš čtyřhran z goly, použiješ hrubou sílu a ukroutíš čtyřhran z goly a máš to, Tak to určitě nedělej, v 90 % ho ukroutíš!!


Odpovědět