Fórum - Téma


N15 r.v.96 - problem otacky


Fórum Almera N15 N15 r.v.96 - problem otacky

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2013-12-01 06:41:30

no_hits: Ja s zadnou klapkou nehejbal protože k tomu není duvod ! To co sem delal je popsano a opravdu není potřeba delat diagnostiku ! Neb tato "oparva" nemá nic spolecneho s klapkou !

NO_HITS  
Laďa
2013-12-01 10:04:43

nějak nechápu:

3. od srouboval jsem cele teleso (kde jsou vsechny ventily, vaha vzduchu atd.) ktere drzi na 4 imbusech

kid
Ondra
2013-12-01 14:43:38

jukl: já ten ventil taky nerozebíral, jen jsem skrz díry natáhl pružinu. Potom už jsem tam nevracel klasické šrouby, ale dal jsem tam imbusy, které půjdou odšroubovat bez sundávání klapky.

NO_HITS: Těleso klapky není třeba zcela sundávat. Stačí povolit hlavní upevňovací šrouby a naklonit jen tak, aby šly povolit šrouby na AAC. Myslím, že já měl odpojené jen konektory. Lanko plynu a hadičky jsem vůbec neodpojoval.

2013-12-01 22:10:16

no_hits:nejak nerozumi nad cim spekulirujes .) ber to vklidu a zadnou vedu v tom nehledej . Zkratka pro mne je klapka klapkou a teleso je telesem .. proste nad tim nespekuluj ... ja sem vyndal a odklonil cele teleso na motoru a udelal sem co sem udelal ... a mam 800 otacek a to je to nejdulezitejsi .) ... hlavne nic se na diagnostice neladi ... zduraznuju to z duvodu aby v tom lidi kteri budou mit stejny problem vedeli ze je to prace na 30 minut .)

2013-12-01 22:18:33

kid: jj delal si to rychlejsi metodou a to znamena ze si nemel problem povolit sroubky a odparit tesneni mezi ventilem a telesem , coz v mem pripade neslo ... ani sroubky ani ventil od telesa takze sem to musel vyndat a odklonit na motoru - taky sem nechaval lanko plynu :)

Nicmene kterej ing.japonckej vymyslel ze na motor dame male sroubky na krizovej sroubovak tak to je proste k nepochopeni

NO_HITS  
Laďa
2014-03-11 09:16:49

tak mě asi před 14 dny začal jinej problém jak vám. Když u zahřáítýho motoru za jídy vyřadím a začnu brzdit tak otáčky asi na vteřinu spadnou na 400 a pak se vrátí na těch 800, nevíte někdo co by to mohlo být? podtlakový hadice zkontrolovaný, vše ok, váha vyčištěná a nepomohlo to

Dělá mě to jen když mám yvřazený a začnu brzdit

2014-03-13 12:41:57

Mne robí to isté. Dočasne som to vyriešil tým, že som zdvihol otáčky.....ale problém pretrváva

2014-03-13 12:56:01

no_hits: Mne to delala primka. Po asi 10 mesicich ignorovani ji to prestalo bavit a uz to nedela

2014-03-13 13:47:55

no_hits: nejspíš AAC ventil tj. přechod na volnoběh.

NO_HITS  
Laďa
2014-03-14 15:28:26

thommy: jak bude cas zkusit shodit klapku a procistit ju společně s aac a potik

NO_HITS  
Laďa
2014-03-16 18:22:39

tak jsem to dneska sundal, pročistil a už se auto nepřidušuje, akorát teď pomaleji padají otáčky, takže to budu muset ještě rozdělat a napružit pořádně tu pružinku aby to bylo ok fotky zde: http://www.nissanclub.cz/...mages_category.php?id=123

2014-05-08 22:50:48

Problém s otáčkama jsem měl také. Dneska jsem to čistil a jelikož jsem neměl tak dost dobré imbusáky na odtažení váhy vzduch postup stačil následující. Udělal jsem si z vaty tampon a přidělal na tuhý vázací drát, který jsem vnořil na dno vzduchové váhy. A pak jsem pouze celou vzduchovou váhu vystříkal lihovým čističem mastnot na kotouče. Tampon většinu lihu a nečistot posbíral a zbytek se v okamžiku vypařil. A hned po operaci jsem nastartoval-perfektní. Otáčky byli ne jak dřív 500-800 a hodně to kolísalo. Nyní okolo 1000 -1200 a s rosvícenéma světlama,ventilátorem a radiem vše co to dalo, dostávám na krásných 800-900 otáček. Samozřejmě výměna vzduchového filtru při znovu sestavení.

NO_HITS  
Laďa
2014-05-09 06:34:16

Me to po rozebrani a složení valilovtaky dobře. Ale zas to zaclo blbnout . Zjistil jsem ze nechodi ta civka tak sem to rozdelal a rozcgodil a zlepsilo se to ale když zapnu svetla vyhrev okna nebo větrák tak to padne na 500-400 otáček. Tak me uz napadla jen vaha vzduchu

2014-05-09 17:07:32

no_hits: NO_HI, ciwe, faká ti na tom autě vůbec něco normálně??!

NO_HITS  
Laďa
2014-05-09 20:02:52

janis: Dneska přo stejných podmínkách to bylo v pohodě, tak já nevím, asi si to chtělo sednout :D Řekněme že sem ju vzal hrobníkovi z lopaty, ale nechalo to na ní trvalý následky :D :D

Akorát sem zjistil že se mě nějak přepaluje olej ...eneos 10W40 asi nebude to pravý pro můj styl jízdy ... no holt pujdu do valvoline racing 10W60 :D :D ... možná nakonec ty svody omotám :D ... sory za OT

2014-05-09 20:58:42

Láďo když ti teče do vejfuku se nediv! Almery 1,6 snesou nejkrutější zacházení s jakoukoliv klasickou kapalinou a nepotřebují nic extra,to mi prosím věř,jako že nic jinýho od tebe v dobrém nechci Lepší 1.6 nezmar-motor neznám

2014-05-09 21:08:27

no_hits: jezdím na Eneos 10W-40 otáčky věčně kolem 4-7 tisíc (pod 4 tisíce to stejně nejede vůbec) a bez problému spíš hledáš na tom autě něco co tam není

NO_HITS  
Laďa
2014-05-10 06:30:15

djmicho: přesunu ten rozhovor do svyho tematu

2014-07-01 12:07:14

Zdravim. Potreboval by som pomôcť s mojím problémom. Mám Almeru N15 1,4 64kW r.v..98. Nedávno mi počas jazdy padli otáčky na nulu až motor zhasol. Naštartovať už išlo len so zošliapnutým plynom. Ako prva ma napadla Vaha vzduchu, tak som ju skusil odpojiť - bez váhy motor drží otáčky bez problémov, akurát ide len v núdzovom režíme a cez 2500 ot. nepustí. Bol som si teda istý chybou váhy a tak som objednal z vrakoviska druhú, lenže s touto váhou ide motor stále len v núdzovom režíme. Baterku som mal cez noc odpojenú aby sa zresetovala RJ lenže žiadna zmena, skušal som znova obe váhy, ale stale je to to iste - s mojou váhom padajú otáčky na nulu, z vrakoviska ide len v nudzovom.

Preto nechápem, či obe váhy sú vadné alebo, kde inde by mohol byť problém??

(Vzduchový a palivový filter je nový.)


Odpovědět

1  2