Fórum - Téma


N15 - oranžová kontrolka CHECK


Fórum Almera N15 N15 - oranžová kontrolka CHECK

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3

2009-01-13 17:55:00

na problik to nic nenašlo

napadá mně jediný čidlo a to na prvním vstřiku nafta aby zamrzala je blbost jinak nevým

2009-01-13 19:08:15

Já nic nediagnostikoval. Stalo se mi to jen jednou, tak to zatím neřeším. Nicméně já do nafty dávám aditiva, takže -16°C by palivo mělo být OK.

Nemůže to být něco se sáním? Přimrzlé, zamrzlé,... nebo někde zkondenzovaná voda, která zamrzla... nevím, nerozumím tomu

2009-01-13 20:44:10

s tou vodou sem si to myslel taky ale nebylo tam nic všechno nasvědčuje na to čidlo skusím o tom čidle zjistit víc.

2009-02-13 15:33:37

čavte,nme sa stava stale castejšie že po zapnutí zapalování bliká kontrolka motora(check) a auto sa neda naštartovat a pritom šlapalo celí den pez problému a sú dni ked sa to stane aj víc krát.....a asi po 20min čakání nastartuje bez problému!co to mož spusobovat??

2009-02-16 07:48:38

Na to je nejjednodušší odpověď, kterou tady můžu dát. Jednoznačně čltení závad a tam to budeš vědět hned. Na takový otázky se totiž ani jinak odpovědět nedá!!

2009-11-15 22:33:15

Měl bych menší dotázek k téhle kontrolce.. Včera jsem jel vzdálenost asi 40km, kdy se mi najednou rozblikal check.. blikl asi 10x tak sem přepl na benzín, protože mě napadlo jestli není problém s LPG, kontrolka blikala dál, přepnul sem zpět na LPG a kontrolka po chvilce doblikala a zhasla.. kdybych to měl spočítat tak blikla cca 20x.. žádný problém při jízdě, prostě nic.. jenom si zablikala a zhasla.. kdyby ŘJ detekovala chybu, tak pak zůstane aspoň ta kontrolka svítit ne? ale ona zablikala a nic víc.. na 103kW P11C..

2009-12-16 16:35:13

Podelim sa s Vami o moj dnesny zazitok. Cez vikend mi zacala blikat kontrolka check engine. Vzdy, ked som mal nastartovane, tak kontrolka blikala. Pomaly som dosiel domov, skontroloval na aute co sa dalo, ale nic. Auto islo ako malo, nikde nic netrcalo, nekvapkalo... Dnes som bol v servise, kde mi menili capy, silentbloky a pod a blikajucu zavadu im vyblikalo ako chybu v zapalovani. Technici skontrolovali vsetky kable ale nic nenasli. Tak som si prisiel po auto s tym, ze pojdem este na diagnostiku do Nissanu (hroza pomysliet) a hadam oni zistia nieco blizsie. Ked som prisiel po auto, tak veducemu servisu to nedalo a este raz kontroloval co sa dalo. Nejdem Vas napinat. Bol to zaoxidovany kontakt na poistke. Poistky sice premeriavali a ukozovalo ich ako dobre, ale ked ocistili na nich aj kontakty, tak chyba zmizla. Bol som rad aj ja aj oni. Takze pri starych autach uz treba pozerat aj veci, ktore by Vas normalne nenapadli.

2009-12-16 16:55:16

Jo,tomu věřím.Mám podobnou zkušenost s Transitem.Dlouho stál a potom se začaly rozsvěcet různé spotřebiče.

2009-12-25 22:08:33

Zdravim. Neviete mi poradit?..mam Almeru N16 1.5 benzin. Predtym mi obcas poklesli otacky ..a posledne sa stalo,ze pri cuvani vosiel do vyfuku sneh. Nechcela startovat. Blikala oranzova kontrolka motora. Teraz ked klucik dam do polohy on par krat blikne kontrolka motora a ostane svietit, nastartuje ..kontrolka v pohode zhasne,ale kym je studeny motor tak za jazdy obcas blikne kontrolka, trhne motorom a poklesnu otacky na moment. Co by to mohli byt?? ..vopred dakujem za rady a prajem prijemne sviatky. Tento isty text mam omylom aj pod Primerou. Vilo

Tak dalsie 2 dni za nami. Vcera sa jej znova nechcelo startovat zablikala kontrolka,ostala svietit,nastartoval som na 3-ti krat. Behom jazdy dol kopcom mi kvazi zhasol motor,ale nie celkom. Teda motor brzdil, plyn sa nedal pridat,otacky na klesli na nulu. Asi 2-krat vystrelila rucicka otackometra k 4000 otackam. Zastal som..nastartoval som a ptoom uz v pohode. Na radu znameho som sa s nou siel prebehnut, ze ju mam podrzat na 5000 otacok nech sa precisti sonda ak je zanesenaa pripadne ak zla tak len vymenit. Dnes nastartovala v pohode a nebol ziadny problem na trase 50km. Tak snad je to uz v suchu.

2009-12-31 13:13:04

Ahoj. Rád bych se poradil?? Mám Nissana Almeru Tino 2.2 tdi. A neustále mi svítí check motoru. Byl jsem s tím i v autorizovaném servisu a tam mi k tomu nic neřekli. Jenom mi vždy vymazali chybu, takže kontrolka nesvítila, ale asi tak po 30 startech se zase rozsvítila. Dokonce jsem kvůli tomu měnil i řídící jednotku ale nic. Nikdo mi není schopen říct, čím to je. Takže poslední rok jezdím s neustále rosvícenou kontrolkou Check. Auto pracuje jak má, ale pořád mi to tak nějak vrtá hlavou.

2010-01-04 08:28:17

Pokud ti vymazali chybu, tak ti určitě jsou schopni říct co tam je za chybu.

2010-01-04 15:37:11

Pokracovanie mojho prispevku: Ako som pisal, ze chyba bola v zaoxidovanej poistke, tak to sa ukazalo ako chyba. Na druhy den kontrolka zasvietila znovu a nie a nie zhasnut. Auto fungovalo normalne ale pre istotu som siel na diagnostiku do autorizovaneho servisu najvacsieho predajcu NISSAN na Slovensku. Po hodine diagnostiky (za jednu servisnu hodinu pytaju 43€) mi povedali, ze je asi preruseny niektory kabel , ale oni nevedia ze ktory. Dalej zistili, ze na aute sa nezapnu ventilatory, ked sa prehreje motor. Nakolko bolo vonku -10 stupnov som to nemal ako overit. Po hodinke som si prisiel po auto s tym, ze chyba je niekde v kabli a mam na vyber. Za prve vymena kablov (odhadli na priblizne 1500€) alebo premeranie vsetkych kablov na co by potrebovali odhadom 1 a pol dna (cenu si vyratajte podla ceny za 1 h). Tak som povedal, ze si auto preberiem a ńecham kontrolku svietit. Auto mi vydali ale ... neslo. Po nastartovani do 3 sekund zhaslo. Dalsiu hodinu som tam v mraze postaval a pozeral ako sa zufalo snazia zistit, co vlastne autu je. Samozrejme technik tvrdil, ze oni s tym nic nemaju, ze sa mi to mohlo stat hocikde a ze mozem byt vlastne rad, ze sa to stalo u nich v servise. Domov som siel na pozicanom aute (za dalsich 43€). Na druhy den som prisiel do servisu a technik ma presviedcal ze je zla spinacia skrinka, nakolko auto pri startovani ani netukne. Na otazku, ze co je s oranzovou kontrolkou a zhasinanim motora po nastratovani na mna hladel ako na debila. Ze on nic o tomnevie a keby tam taka porucha bola, tak by mu to predchadzajuca smena urcite povedala. Este mi povedal, ze prezrel kable,ale zhorene tam nie je nic, ze bude vyiiskrena spinacka a treba ju vymenit. (Samozrejme ze ju nemali na sklade, lebo drzat suciastku za 55€ je privelke riziko pre najvacsieho predajcu NISSANu). Takze den pred stedrym dnom mi vymenili spinaciu skrinku. Ako sa odstranila blikajuca kontrolka a problem so zhasinanim motora po nastartovani v servise nikto netusil. Suma sumarum. Auto islo v poriadku, dobre startovalo ,blikala kontrolka - Auto ide v poriadku, dobre startuje, neblika kontrolka - rozdiel 287€ a tri dni nervov. Takze som mudrejsi asi len o jeden poznatok. Uz si asi poriadne rozmyslim, ci dam auto do znackoveho servisu alebo nie. P.S. Prajem Nissanakom pekny a hlavne bezporuchovy rok 2010.

2010-01-04 20:08:42

Ahoj,

nikde jsem nenašel, co máš za auto, na jakém Nissanu se ti to stalo?

2010-01-05 07:33:29

Nissan Almera N15 r.v.1996 GA14DE-II 64kW. S autom som spokojny len ma zeru dve veci. Obcasne kolisanie otacok (to sa tu riesi skoro stale) a blba elektrika (sem tam sa rozsvietia kontrolky ABS a pod., koncovky kablov su hole, svetla su biedne...).

2010-01-05 08:50:41

Brunop kdyby to byla N16, tak tam problém s káblama je zcela normální, někdy nefunguje to, někdy zase ono, pak se zastaví atd. Tam kabely normálně shnijí a vždy shnije jinej, není pravidlem žže by to bylo na všech autech stejné. Ale u n15 to mohlo být vše tou spíébnačkou, taky už jsem nějaké měnili. a k dalším tvým steskům nad n15 - světla excelentní (pokud máš originál), ABS - problém auta všech značek pokud jsou starší tak vždy nějaké čidlo odejde., holé koncovky kabelů - to nějak nechápu, holou koncovku jsem ještě na nissanu neviděl.

O problémech N15 je tu jiná diskuze, ale z hlediska mechanického jsou to nejpovedenější Nissany co znám.

2010-01-05 12:11:37

Co sa tyka koncoviek myslim tym, ze akoby vekom sa izolacia na kabloch zmrstuje a potom z koncoviek trcia aj hole kable bez izolacie a zacinaju oxidovat. Na svetlach su nejake divne patice na H4 ziarovky (uz som menil 2 krat). Ked mi teraz v servise nastavili svetla, zda sa mi ze nic nevidim. Svietia prinizko. Ja sa snazim mat auto v bezchybnom stave. Stale cosi menim- olej sviecky filtre gulove capy stabilizatory, teraz aj silentblok na motore. Jednoducho nemam rad pocit, ze na aute je nejaka vec co moze kazdu chvilu prdnut. Co sa tyka motora, vadi mi len ta obcasna ducharina s kolisanim otacok. Este to musim nejak 3 roky vydrzat (To uz bude mat Almerka

cez 320 000) a potom uz ostane ako nahradne auto.

2010-01-06 08:28:32

Koncovky na žárovky H4 u N15, N14 atd. je opravdu zmetek my tam dáváme koncovky z favoritů, 120 tek apod. A pak je to již bez problémů. Smrš´tování izolace jsem ještě neviděl na žádné N15, tak s kabeláží nebývá žádněj problém. A to co píšeš, to nejsou žádné opravy. To je klasickej spotřební materiál u starších aut. A jestli máš špatně nastavený světla, tak neříkej že jsou světla špatný. Opět musím zdůraznit že kromě koroze je N15 bezproblémové auto. Kdyby takových bylo víc, tak by mohli omezit počet automechaniků ve všech servisech!

2010-01-06 10:12:32

poraďte mi, levé přední světlo na N15 mi svítí špatně, jak to začalo tak mi při potkávacích světlech svítí trochu kontrolka dálkových světel. Proto jsem vyměnil patici H4 a furt svítí, tak mě napadá jestli to není v kabeláži, spínacím relátku, pojistce nebo v páčce zapínání světel. Máte někdo zkušenost? Už mě nechtěl pustit přes STK, ale ukecal jsem to, že to hned opravím, což bylo před půl rokem. Dík

2010-01-06 10:24:00

A jseš si jistý, že jsi nepřehodil ty tři kablíky na patici ? Máš to správně zapojené ?

2010-01-06 10:25:33

dal jsem to stejně a chová se to stejně. Začalo to dělat po cestě z Prahy po D1 (panely no)

Pojistku jsem kontroloval, zkusil bych ještě relé, než zkusím vyměnit páčku (jetá stojí cca 300Kč)


Odpovědět

1  2  3