Fórum - Téma


N15 - nízká teplota


Fórum Almera N15 N15 - nízká teplota

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4

2009-01-03 20:28:42

wow na termostate zalezi http://www.youtube.com/watch?v=ZnGKlUqRer8

2009-01-03 23:35:10

Tá ručička musí ísť vyššie na 100pro. nemusí to byť termostat,ale najskor to bude on a to sa dá najlahsie aj zistiť. ja som tam mal napr. nesprávny.pozri si na www.elitecat.sk .

stan34 ani tu nemusíš vypustiť chladiacu. vymenil som to bez vypúšťania a dolieval som iba deci /ani nie/ chladiacej.

2009-01-04 12:17:12

No mě se rafička držela nák ve čtvrtině někdy vylezla vějš - město, kopec jinak se má držet tak v polovině a držet tam v extrémech se může ještě zvednout. Jinak těd se mě v zimě motor prohřeje uplně hravě po 2-3 km. Jo a tý kapiliny jsem odpustil tak 2,5l něco mě vyteklo ještě z termostatu ale měl ještě kapalinu navíc

to biker: jenom deci toby mě zajímalo jak si to dál když termostat je pod urovní odvzdušnováků

2009-01-04 12:33:39

Aby se mě teďka v zimě Almera ohřála na provozní teplotu po 2-3 km, o tom si můžu nechat jenom zdát. Nakonec na provozní vyleze, ale trvá jí to tak 8 km. Takže mrknu na termostat. Biker, jak jsi se na ten termostat dostal, aniž jsi odpouštěl vodu? Jediné, co mě napadá je, že dám expanzku někam dolů a nechám do ní natéct vodu tak, aby byl termostat suchý. U MJ Auto začínají termostaty pro N-15 na dvou kilech, tak to zkusím, jestli to bude lepší. Ten starej si ještě nechám, kdybych nepoznal změnu nebo skrz reklamaci nového. No, ale když o tom tak přemýšlím, tak po 2-3 km se mě na provozní teplotu ještě neohřálo žádné auto, co jsem kdy měl , teda pokud bych nejel na jedničku na plný kotel

2009-01-04 12:43:13

skripni nebo neco strc do hadice a moc ti nevytece

2009-01-04 15:42:31

Zkusím to, ale i když skřípnu hadici, tak mi poteče voda z motoru, protože se tam bude tlačit z topení. Asi to budu kombinovat s tou expanzkou níž. Zítra zavolám do mj auto. Jak to dám dohromady, tak napíšu, jestli byla nějaká změna.

2009-01-05 08:24:04

Ked stojim na volnobehu teplota stupne hravo na polovicu, ale hned ako sa pohnem zacne rychlo klesat az na nulu..tak ako vravim az na spodok ...je to termostat?? chladic(radiator) je horuci obe trubky..zrejme budem mat ten termostat stale otvoreny ci ako..

poradte mi ako mam postupovat pri vymene termostatu, kde sa nachadza a aj odvzdusnovaci ventil, ci vypustaci...dik a este aku nemrznucu znesie almusa n15

2009-01-07 07:22:07

panove u me problem vyresen. marco polo mi poradil at dam mezi chladic a masku kus kartonu(lepenky chceteli) . vse se hodilo do rychtiku a teplota je po chvilce na provozce jak na dalnici ,tak pri normalni jizde. Nutno podotknout ze predtim se rucicka skoro nezvedla at jsem delal co jsem delal. takze u me problem vyresen!zkuste to taky!jinac strcit tam ten karton jde krasne z prave strany v motoru!

2009-01-07 07:32:05

jj to je starý trik. Pamatuji, že kdysi se dokonce dělala v autech seriově roletka ovládaná řetízkem která byla před chladičem.

2009-01-07 07:52:33

Tak skusim ten karton aj ja, ak to pomoze :))))

2009-01-07 11:51:50

roletka jo to bylo 1000 MB aby to víc topilo protože tam byl poháněnej větrák chladiče furt, stejně ten karton je jen dočasný řešení a přece nebudete dělat nissanům takovou ostudu že dáte před chladič karton si radši dejte do kupy a mimochodem stejně ten motor se dýl ohřejvá když musí ohřát i celej chládící systém na provozní teplotu

2009-01-07 16:41:32

Měla to i Octavie ( rok 1962) byl tam taky větrák na tvrdo se točící ostatně tak jako skoro u všech aut. První Š - 105 S ( r. 1971 tuším) již měli elektrický venťas protože měli chladič vpředu a motor vzadu a mezi tím dvě tlustý trubky a náplň 12 litrú vody Jak dokonalé "auto" V tu samou dobu už byl v USA v prodeji JEN bezolovnatý BA a povinně katalisatory. Tak to jen tak z historie. Jo čas ukrutně letí, jsme tu na světě jen na návštěvě.

2009-01-08 15:46:01

Stary trik to urcite je , navic , nevim proc bych tim mel hyzdit nissana . Jedna se o to ze to nikdo nevidi jelikoz je to za maskou ...takze pokud mi nikdo nebude studovat sani u motoru tak si toho nikdo nevsimne...Termostat mam pry vporadku .takze asi jedine reseni podle me .

2009-01-08 16:16:03

Ale s kartonem pred chladicem budte trochu ostraziti:

U me prvni skodovenky 100 (ktere jsem rikal laskyplne Beruska, protoze mela cervenou a od kaminku puntikovanou masku ) jsem i za daleko vetsiho mrazu nez dnes zapomnel vytahnout karton pred cestou do Ostravy a - prekvapive - jsem varil az u Hranic. Ale zato fest.

(Nez jsem ji pak prodal, byl to vecny kolobeh: vytekl chladic, uvaril se termostat. Zaletoval jsem chladic, ale nez jsem sehnal novy termostat, uz jsem zase uvaril.... a furt dokola... )

2009-01-08 17:39:51

Tak teplotu u nissanu uhlidas asi daleko lepe nez u 100vky :-D za pravdu se musi nechat ze tahle skodarna byla srdecni zalezitost i me a mych rodicu . Dokud je pod nulou tak si myslim nebude problem. jak se otepli , tak uvidime jak se to bude chodit

2009-01-08 23:41:13

Je to každýho věc jak si to vyřeší ono když je teda termostat OK (prý) tak nákej důvod že se to neprohřeje je přece závada a ta se pak může projevit pak s horšíma následkama

já myslím že ta uváděna "hundrtka" je to pěkným příkladem

2009-01-09 23:36:56

Nevim , zkusim jeste termostat z jine N15 tky..ale myslim si ze to bude delat to same...

2009-01-12 12:52:46

Vyměnil jsem termostat, ale nechal jsem zakrytý chladič a žádná změna se nekonala, takže termostatem to nebylo. Tak mi ten origo leží v garáži na ND. Tak v tomto mě Nissany velmi zklamaly, na trojkový golfy a felicie ze stejného roku se absolutně nechytají. Jinak při výměně stačí vypustit vodu ze spodní hadice u chladiče a je to v pohodě. Těsnění, co mi k termostatu dali je nanic, žádné se tam nedává, origo je to na silikonu, takže stačí jen koupit termostat a nemusíte platit dalších 60 Kč za zbytečné těsnění (gumový kroužek co se navleče po obvodu na termostat). Ten termostat samotnej vyšel na 180,- Kč. Za zkoušku to stálo.

2009-01-12 15:46:51

trak je asi ucpanj radiátor nebo špatnej kohout ovládání topení (nevím jestli u N15 kohout je, ale myslím ž jo).

2009-01-12 16:59:48

Kuci ja mam podobny problem, kdyz jsem jel z chaty tak bylo kolem - 17, to auticku az tak nevadilo ale me jo protoze na prvni rysku na teplomeru sem se dostal po nejakych 70km to asi bude termostatem ne?


Odpovědět

1  2  3  4