Fórum - Téma


N15 - nefunguje klima


Fórum Almera N15 N15 - nefunguje klima

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3

2009-08-04 08:06:55

No já možná nemám ani tak problém se samotným kompresorem, jako spíš s jeho řemenicí, dělalo to šílené zvuky, skoro to vypadalo jako přidřené vačky nebo tak, ale ta řemenice u kompresoru se skoro nedá rukou otočit. Takže řešení je buĎ výměna tohohle ložiska + možná spojky a nebo vyměnit celý, ale radši bych teda celý nový, protože to vyměníš jedno ložisko a za chvíli třeba přestane těsnit když už má něco za sebou takovym způsobem že odešlo to ložisko.... Teď mi někdo zo Slovenska nabídl kompresor z P11GT, tak řeším jestli by tam šel nebo ne.... nějak na to nemůžu přijít ´pořád, protože se mi nechce vyndavat ten můj dřív než budu mít ten nový.

2mato  
Mato
2009-08-04 09:49:03

mne tiez vydava ten kompresor dost sialene zvuky a neznalim problemu to kludne vyzeralo ako na vylagrovany motor aj vo vnutri to bolo dost silno pocut takzv.`zvuk elektromotoru` ,kt. frekvencia rastie otackami strasna otrava, navyse este to aj chrasti a vselico ine... tiez mam podozrenie na spojku a tu remenicu lebo to mam tak vypieskovane a spinave, ze sa cudujem ako to moze este ist...ten kryt pod motorom tam moc chyba chyta to vsetok bordel tak docela chapem preco to blbne... idem zhodit kompresor a kupil som uz aj kratky remen na alternator...

2009-08-04 12:49:36

No, krátký řemen tam dostaneš i když tam kompresor necháš, já to tak teď mám, nevyndavali jsme ho zatím aby nešel do těch trubek zbytečně bordel jak jezdíš.

2mato  
Mato
2009-08-04 12:53:03

ja ho tam nenecham lebo robi randal a klimu mam prazdnu aj tak nejde, takze ide von... samozrejme ze trubky zapcham

2009-08-04 17:21:20

Já ho tam mám, akorát se netočí - krátký řemen jde jenom na aletrnátor, takže teď slouží jenom jako zátka aby mi tam nešlo co nemá do těch trubek

2mato  
Mato
2009-08-04 20:22:53

no akurat som to dorobil hruza a des... vsetko v poho plyn som vypustil kompress dole hadice zaistil a utesnil poriadne ale ten remen...aky remen mas ten kratky ? mne kamos v dieloch pozrel na primeru 4 drazkovy /to je ok 6ku netreba len na altik/ a dlzku 825...bola kratka...doniesol mi 830, 835 vsetko kratke...853 mi pasovala ze som ju tam narval ale nasponoval som ju len tak tak na doraz... a este lialo ako z krhly a ja pod autom na dvore yes

2009-08-04 20:57:06

Koupili jsme to v autokelly, nevim presne kolik drazek, ale byl uzsi nez ten co jde na klimu, a nebrali jsem to podle delky, ale primo podle typu, ze to je na sunny N14 GTI, model bez klimatizace, meli ho skladem za necelych 300. A alernator se musel dat podstatne vic nahoru nez byl s tim remenem predtim na klimu, ale slo to napnout dobre.

2mato  
Mato
2009-08-04 21:09:01

podla katalogu na moje auto bez klimy ma byt 825mm ale narval som tam az 853 ... ale kaslat to skor ma serie, ze nejak sa mi zda jak som vyhodil klimu, ze sa trasie motor o nieco viac...proste na silentblokoch a ked ho preberiem z volnobehu ovela viac sa zaklepe a pocujem take kovove chrastenie...ako to je mozne ? ked tam bol kompresor ne 100pro to nerobilo... nemam ani sajnu

2009-08-05 07:38:08

ono totiž když tam není klima, tak je to tam úplně jinak, proto ti tam nepasoval řemen z auta bez klimy.

2009-08-05 07:41:50

HonzaBK: A jak jinak? Mě tam pasoval ten do auta bez klimy dobře. A asi nevíš jestli by šel ten kompresor z P11GT do mého sunnyho?

2mato  
Mato
2009-08-05 09:45:55

kajencik poslem ti stitok z mojho kopresoru tam mas typ znacku aj tlak aky dava, porovnaj si to...

honzo nevies preco po vymene remena pocujem po pridani z volnobehu take strkotave chrastive zvuky ? urcite to robi az po vymene a ked som nastartoval len na baterku ze remen bol dole tak to nerobilo, robi to len s novym remenom,,, je tam inac miesto 6drazkoveho 4 drazkovy

2009-08-05 12:30:47

Řemen může být málo napnutý.

Komprecsory většinou nepasují, hlavně u strších aut. J epotřeba porovnat velikost řemenice, vzdálenost řemenice od upevňovacích šroubů, a velikosta systém přišroubování trubek.

2009-08-05 12:34:18

2mato: a zkoušel jsi ten alternátor dát až nadoraz a dostat tam ten řemen který tam má být oficiálně? Já mám teď prakticky alternátor na druhé straně toho mechanismu který napíná řemen, tzn, ten dlouhej šroub kterým se to nastavuje je vytočenej na opačnej konec než byl předtím.

2mato  
Mato
2009-08-05 16:41:48

Hej altik bol uplne na doraz ten dlhy stelovaci srob som mal vonku cely a nehrozi, origo 825 a siel mi tam 853mm to je sakra rozdiel... ale neva to je uz hotovo, takyto typ kompresoru mam ja GT P10 bude mat to iste...

2011-07-13 12:14:00

Dotaz ku klime je treba menit vysušač v servise tvrdil že ma životnosť max. 2-3 roky?

2011-07-14 06:52:07

Je tu o tom dikuze velká v jiném tématu, mělo by s to mě nit ale málo kdo to dělá. Teď na autosalonu v brně jsem se o tom bavil s výrobcema kompresorů a dalších věcí na klimu a ti to jednoznačně doporučují. Není to ale kvůli vysoušení, ale je to z důvodu, že tento vysoušeč současně slouží jako filtr nečistot a tím chrání kompresor před opotřebením. Takže záleží na tobě, ale my to neděláme, pokud si to zákazník výslovně nepřeje. každej to chce mít co nejlevnější, takže tisícovka navíc za vysoušeč jsou taky peníze. (nedělám to ani u svých aut).

2011-07-14 19:21:30

ked uz je tu tato tema a riesia sa tu aj zvuky, tak pridam aj ja, klima mi ide a nie je problem, jedine raz za cas, asi tak 2x za hodinu nonstop jazdy so zapnutou klimou mi to urobi taky zvuk, ako ked zavriete usta, nadujete lica a silno ten vzduch vydychnete a pritom ako keby sa vypol motor, tak to skubne, ale je to len take jemne, lebo vsetko toto sa udeje za polsekundy, nevie niekto co to je - ako robi to uz 2 roky, co som kupil auto a stale tak isto a klima stale ide, len toto, hm?

2011-07-14 19:27:29

Klima sebere u motoru výkon.Tím že sepne, auto žere víc a míň jede.U slabších motorů je to zřetelnější.Vpni klimu a pojedeš jako bůh.

2011-07-14 19:39:09

Broucek, to bola odpoved pre mna? ak hej, tak bud som to zle napisal, alebo si si to neprecital cele :)

2011-07-14 19:45:13

Asi jsi to zle napísal.


Odpovědět

1  2  3