Fórum - Téma


N15 - montáž LPG


Fórum Almera N15 N15 - montáž LPG

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2010-02-17 23:03:10

Těch 6km na benzín bylo při -20°C,auto bylo venku.Jinak parkuju v garáži 5°C a plyn najíždí asi po 1km.Mechnik nadstavil spínací teplotu na 30°C.Pokud mám auto venku a je kolem -10°C tak plyn najede asi po 2km.Každému to funguje asi trochu odlišně,záleží na motoru a nadstavení.

2010-02-24 04:57:20

tak pratele almara jezdi za stejne jako benzinu 9-9.5 l akorar za 15Kc za litr :-D

spokojenost

2010-02-24 06:45:32

Tak zase nás nehoupej LPG Ti vždy spapá o cca 2 L více jak průměr spotřeby BA. Ale i tak se to pořád vyplácí, když jezdíš alespoň 20 tis. Km ročně. Jinak to nemá cenu, do cpát ty prachy.

2010-02-24 14:21:23

almerko jsi mimo mísu.Je to tak jak píšu na 40l plynu ujedu 450km .Přes zimu jsem najel na 50l benzínu 500km.Jinak najet 20 tis km nemusím ani zdaleka aby se mi to vyplatilo.Koukám že zkušenost s tím nemáš jen co jsi někde zaslechl

2010-02-24 15:04:54

U toho staršího systému na plyn byla zvýšená spotřeba.U moderního sekvenčního vstřikování je stejná jako na benzín.Já mám 8,5l zimní provoz.

2010-02-24 15:05:01

Najezdil jsem s LPG cca 70.000 Km - Forman 93, stříkačka Bosch monotronik, LPG jednobod. střik. fy BRC.

Chápu, že dnes už je to trošku dál - sekvenční vstřikování, už několikátá generace atd. Ale i tak se mi nezdá se spotřebou to, co píšeš. A když si spočítáš např. kolik potřebuješ na 10 tis. Km peněz do BA a kolik na stejný počet Km na LPG, tak zjistíš, že to není až tak moc šetrné.

Musíš si spočítat všechno okolo toho, co u BA nemusíš dělat.! Revize LPG, dražší STK, emise, častěji měníš svíce, filtr plynu a jiný material okolo LPG, vysoké počáteční investici sekvence, apod. atd.... atd.... a to nemluvím o tom, že plynem se kurví motor, i když zastánci plynu říkají opak, ale plyn je horký a motory jsou stavěny na BA.

A kde je zaručeno, že těm parchantům ve vládě nehrkne v palici, a nezdraží razantně i LPG ?? Leží jim to dost poslední dobou v žaludku.

A v neposlední řadě, BA není poslední dobou až tak drahý. Asi bych se rozhodoval, kdybych měl auto se spotřebou řekněme nad 12 - 14 litrů a najezdil víc jak 10 tis. ročně.

2010-02-24 15:42:45

Nevím proč by měl plyn kurvit motor.Chod motoru je tichý a velmi kultivovaný.Lépe zabírá v nižších otáčkách.

2010-02-24 15:53:07

Pravdou je, že nekarbonuje jako BA a když jsem po 15 K měnil olej ( Shell - helix ) tak byl jako lesní med a byla ho škoda vylévat Ale kdesi jsem četl, že se motoru výrazně krátí život. Já jsem nechával pravidelně nadstavovat ventily co 10 K a problemy jsem neměl. I když elektronika LPG se nějak moc ráda z ECM neměla.... a Škoda od toho dala ruce pryč. Ale jak říkám, dnes je sekvenční vstřik několikáté generace a vše je jinak...

2010-02-24 19:10:27

tak nevim ale porovnávat plyn s fafena se sekvenčním to nelze je to uplně jiné.

ja jezdím 40 000 na lpg bez problémů. a za 8 litrů na 100km takže kdo jezdí a přestaví tak neprohloupí . pokud mu to bude montovat odborník že

pokud někdo o tom uvažujete tak při registraci na www.plg.cz ziskáte 10 procent slevu na přestavbu ja to nevedel tak jsem neušetřil cca 3000kč

2010-03-02 11:58:28

...........mám LPG v Tinu 1.8 a spotřeba benzínu byla okolo 9-9,5 litru,teď s LPG jezdím za 9,5-10 litrů,ale jedu,jak mi noha narostla,nemusím ,,jet na spotřebu"............tady u nás je LPG teď za 13.50 (v létě byl za 9,90 a snad zase bude) a když jsem spočítal benzín+LPG,tak to vychází okolo 1,40 Kč na Km celkem.......to na benzín to vychází 2.90Kč/Km.........za 6 měsíců jsem najel na LPG 10tis.Km,takže pokud to půjde takto dál,mám za rok a půl náklady za instalaci LPG (26tis.) doma a začnu šetřit.......jo a náklady na servis LPG-po 10tis.Km výměna filtru za 300.-Kč(můžu si filtr vyměnit i sám za 90.-Kč) a emise se dělají jednou za dva roky a ty mě vyjdou i s benzínem na 450Kč.........a STK se dělá normální-LPG na to nemá vliv............takže zase ty náklady na LPG nejsou nijak závratný,........

2010-03-02 18:08:44

svokor ma na felde cez 400000 km na plyne a nema problem, preco by to nezvladol aj japonec? Len preto ze ma tensie vyfukove ventilky a po 200000km ich specie? uz bude usetrene tolko, ze sa to aj tak oplati...

2010-03-02 18:11:32

Jezis proc by spejkal ty ventili ty jsou zase z trosku jinyho materialu . Akorad plyn prej vic zaklepava ventily a kdyz nemas hydrosteli tak je treba casteji stelovat vule a kdyz je tam vule spatna tak pak je problem.

2010-03-02 22:33:17

Tak som pocul, kvoli tomu vymysleli flashlube... ale nemam to oskusane.

2010-03-03 11:18:15

...........je to jen daší tahání pěněz...........co Škodovek jezdilo a jezdí na LPG a co najezdí Km???.......a to ventily na Škodovkách byly z bláta,................a každý auto(bez hydroštelů) potřebuje občas kontrolu ventilových vůlí............a dělá to hoooooodně málo lidí,.....spíš až když se to projeví,..............sedla a vodítka ventilů jsou z mnohem lepšího materiálu,než kdysi,když se jezdilo s benzínem s obsahem olova...........

2010-03-04 15:49:47

ja myslim ze na N15 se ventily nemusi stelovat ne steluji se hydrem je tak?

2010-03-04 20:41:22

nene, éra těchto motorů nemá hydraulické seřizování ventilové vůle, správně by se to měla dělat jen kontrola po 40tis.km, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že to nikdo nedělá. Sám jsem z té spousty Nissanů co mi prošly rukama nezažil jediný auto, kde by byl problém v této oblasti. Spíš to auto zhnije než by se stalo něco s motorem, ale to se všeobecně veřejně o N15 ví.

2010-03-04 22:41:46

tak to jo.tak to bude řešený podložkama vymezovacíma že.máš pravdu je to držák ale ta koroze...mám v podlaze dvě díry cca 3x3 cm oprava mont.pěnou a přetřeno body :-D auto to přežije...

2010-03-30 12:48:32

JO a hnije a hnije a hnije

To jediné me na almuši ...

mia
2010-04-01 23:27:30

Ale ku..í,hned se ti to neprojeví,ale po čase ano,já jsem měl 2plyňáky (Š-130 5kvalt-60000km na LPG a Citroen Xantia 1.8i-45000km/LPG najeto mnou,jinak najela na LPG mnohem více)a oba dva jsem odvařil (a to jezdím s lehkou nohou a motor moc netrápím),bylo to sice jen do sání,ale to nic nemění na spalovacím procesu plynu,samozřejmě pokud ti to pustí plyn až do teplého motoru je to něco jiného,ale tak jako tak zkrátíš životnost motoru a časem propálíš ventily nebo písty motor časem postupně strácí kompresi-plyn je suchý.Po mých zkušenostech doporučuji všem s pohonem LPG aby opravdu jezdili i na benzín a ne jen jako já jen když mi došel plyn,tak na dojetí na čerpačku.


Odpovědět

1  2