Fórum - Téma


N15 - klepaní za tepla slabý tah motoru


Fórum Almera N15 N15 - klepaní za tepla slabý tah motoru

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2009-06-09 21:59:41

cawes almeraci. tak mam almusku uz 4 mesiac. tak od zaciatku! kupil som ju motor neklepal ani za studena ani za tepla a teraz to robi ale neviem ci tlak cerpadlo retaz alebo hydrostely. ale viem to ze iba v nizkych otackach a ked je motor v zabere tak je ticho idem jednotkou dvojkou pomaly tak klepe za tepla ale ako nahle pritiahnem rucnu tak klepot zahadne zmyzne zaujimava vec. zacalo mi to robyt 2 tyz. po kupe. ked som do neho na....l nechcem hresit madarsky tesko benzin uplne do plna az tiekol z nadrze. vtedy siel ako srotovnik alebo stary traktor uplne stale teplo zima. mozna to nema nijaky suvis. lambda je ok a pal cerpadlo ok . motor ide ako siel po vymene badatelne potiksie ale preca klepot. ale asi od tej doby mozna je to zhoda okolnosti alebo .... vypustil shit a dal w-povwer ale v tych casoch sa rozklepal ale teraz potiksie.

po DRUHE! tah motora tak od zaciatku kupil som auto lenive ak svina tahal ako moj favorit mozno aj slabsie tak vymena palivovy vzduchovy olejovy filter olej shell helix plus 10-40 pred tym tam bol total kvartz neviem ako sa to pise. ale spet klepalo to aj na tom starom oleji. kontrola sviecok dostelovanie origo na 0,9 mm potom cistenie vahy vzduchu a benzin z benziny ale bo po nasom slovnaft na shell w-power. a teraz nastala trosku badatelna zmena. ale motor cuka aj tak pri 2,2-2,7 otackach cukne a zacne tahat na slaovnaftackom sice netahal ale bolo to menej badatelne cukanie. nema tu nik diagnostiku iba 100km a to sa mi tam za 1000 korunovu hodinovku nechce je..t . co vsetko sa da vycistit premerat ohmmetrom okrem tej vahy a rozdelovaca co som uz vycistil. mam jeden typ ze na obe veci je iba jedna jedina odpoved a otazka zesp. jedina zavada v 1 sucastke mozna predzapal ale to je len vyplod mojej chabej fantazie. ked pomalicky pidavam tak necukne a ako zacneem stupnovat akceleraciu tak to cukne a taha. vyzera byt vsetko povodne nebolo burane lakovane a v motore nic menene oktem klasickych veci v servisnych prehliadkach od coho mam aj doklady. motor 1,4 rv. 99 68 kw na ten vykon na moj vkus ee

2009-06-09 22:05:13

tvoj problem je najskor v rozvodoch retaz alebo spanovak.

2009-06-09 22:33:58

myslel som si a co tah ? a co cukanie ?

2009-06-10 00:16:17

no nepravydelny chod motora zle casovanie to vsetko je spojene z rozvodmy a za tepla asi preto lebo sa este viac natiahne zmensi sa tlak oleja a je to presne to co hovorys cuka a neteha,

2009-06-10 06:37:49

dufam sa este niekto vyjadri je tam nejaky jeden hydro natahovac retaze alebo aj nejaky manualny ma to len 158 tis. km

2009-06-10 15:49:32

No ja som mal nieco podobne, resp. asi to iste co popisujes almera 1.4. r. 98 64kw 139000km ked som kupil a vymenil olej - Mogul. Netusim, co za olej tam bol pred tym. V servise mi pozreli na ten sponovak retaze a retaz, a pri retazi v hornej casti to bolo zanesene takym zhustnutym olejom. 139000km je vraj skoro na vymenu retaze tak (na radu servisaka) som opat dal vymenit olej (ani nie po 1000km) a naliam som Shell helix plus 10w40. Auto som zacal trusku viac vytacat (na radu servisaka). Potom sa to chrasyenie pomaly zacalo vytracat. Po 5000km som spravil dalsiu vymenu (olej cierny jak ....) a ten mam v podstate do teraz najazdene asi 8000km. No mam pocit, ze motoru to prospelo, je ovela tichsi a to chraste uz skoro vobec nepocut aj ked je motor fest :) zohriaty, takze uz to neriesim.

2009-06-10 17:02:40

cawes ja som tam mal total kvartz 10w-40 a dal som tak shel helix plus presne ako mas ty poradili ze do nisana je najlepsi a vraveli aj to ze si motor vraj musi zvykat na olej ale ze potom poho . mam zatial najazdenych len nejakych 3000 km po vymene a km som sa pomylil mam 138 tisic pri 135 som menil. tak zeby to bol ten sajrajt tak aj ja mu zacnem davat na p..u do kolko si ho tocil? rozmyslal som uz aj nad tym moli likvid spolu s preplachovym olejom ale ak to ma prejst tak seriem na to. este ma trapi ten tah to cukanie motora pri 2,200-2,500 otackach je dost lenive na sytic ide ako psychopat kym sa nezohreje ked idem uplne pomalicky a radim a netlacim na plyn tak to necekne ale akonahle sa akceleracia zvysi tak to niekedy mykne aj dva krat. rozmyslam nejaky senzor zasraty neviem co vsetko sa da vybrat vycistit a moze pomoct. dikes za radu skusim to aj ja cenim si tvoj prispevok. jano co tam tankujes w power ?

2009-06-10 17:34:34

S tym cukanim to bude asi klapka alebo vaha vzduchu, treba vycistit a malo by to prejst, ak nie tak nemam paru co by to bolo.Mna to robila ta vaha a na jednotke som mal pekne problemy sa vobec rozbehnut...

2009-06-10 18:25:43

viki07.tých 138 tisíc kilometrov tak to ani zdaleka nieje na výmenu retaze.My máme na almere 450 000 km a retaz je tam stále pôvodná v podstate celý motor ani nedotknutý.

To klepanie môže mať za následok aj nesprávny olej a stále pomalá (dôchodcovská jazda) pričom sa zaniesli hydroštely alebo niektorá z ich častí.Rada tu už bola povedaná ako na to (motor flush) +nový olej a dobre prebehnúť vo vysokých otáčkach.

To cukanie môže mať na svedomí viacero vecí napr.ja som takisto pocitoval na primere okolo tých 2000 pokles záberu a jemné cuknutie a takisto na neutrály nepravidelný chod(kolísali mi otáčky).Závadu som vyriešil tým,že som vymenil hlavu rozdelovača,palec,káble,sviečky som nemenil nebolo treba boli skoro ako nové (denso).Potom išlo všetko tak jak má.

A k tomu klepaniu ako si popisoval,že prestalo to klepať pri zátaži,kopec,ručná brzda tak toto sa mi stalo na druhom aute nemenovanej československej značky a problém bol v tom ,že bolo KO ojničné ložisko.

2009-06-10 21:18:45

vahu vzduchu som cistil ale skrtiacu klapku nie aky je postup a co snimac polohy skr. klapky ? je tam aj kopec ventilov od erg ..........

2009-06-10 21:36:05

no tak dnes som mu dal trosku sportovesiu jazdu jednotka 50km/h dvojocka takmer 100km/h a potom brzda asi 5 aut predomnou tak asi v nejakej 120 z petky do trojky a hned sa mi srdiecko rozbuchalo asi 5 aut po sebe za nejakych 15 sec. bolo za mnou a to som uz pri 150 hamoval. ako su odkvaltovane rychlosti ktora kolko da ako behas ty ako ich tocis ja som bol asi ten "DOCHODCA" tocoil medzi 2000 az 3000 viac nie a teraz ta 50 po... tak to je bud na trojku 2200 ot. alebo stvorka 1600. co je to "motor flush" uz mam po vymene shell helix plus 10w-40 asi 3500 km a uz mi pekne farby do hnedo cierna nie je to este cierne ale ani svetle asi to prehananie pomoze mam taky dojem. rozdelovac a palec boli fajn zaj... asi 0,5 mm oxidu vycistil a sciecky origo ngk uz nepametam asi povodne vypalene na 1,1 mm dal 0,9 mm vyzera ze im nic nie je. kluka a onci by nemali klepat v zavere ? ne to klepe na volnobeh alebo pri pomalej jazde 1-2 este to prekliate sklbanie a trosku lepsi tah a som v celku spokojny. zeby to boli tie sviecky ??????

2009-06-11 08:40:02

motor flush je prípravok na prečistenia motora a usadenín.Dáš to do oleja pred výmenou a vypustíš všetok ten sajrajt preč.

2009-06-11 15:44:54

kolko mam na tom na starom oleji s MOTOR FLUSHOM nabehat km?

2009-06-11 21:34:21

Presný návod je uvedený na obale toho výrobku,ale zvyčajne je to tak ,že necháš cca 10min auto na volnobehu bežať s tým flushom a potom to vypustíš

2009-06-12 09:01:56

a kde si ho kupil? lebo popisovalize aj nejakych 200 km pobehali a vypustili a potom ze sajrajt ako v riti a te aj saci kos vol zadrbany tak ze sundavali aj vanu aby ten gel co tam vznikol dali prec s motora. a co stoji?

2009-06-12 09:12:55

okolo 5 eur


Odpovědět