Fórum - Téma


N15 Gti baterka/štartér


Fórum Almera N15 N15 Gti baterka/štartér

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2013-01-30 00:04:56

Zaujíma má aký má N15 Gti štartér ? Aby som mohol určiť akú batériu minimálne musím mať, rád by som tam zhodil nejaké tie kilá. A tým aj zistil či je ten váhový rozdiel taký, aby sa mi to oplatilo. Dík

2013-01-30 00:09:43

spíš sem napiš jaké máš cíle a čeho chceš vlastně dosáhnout. jinak každé kilo dolů je fajn samozřejmě, baterka z motorky nějaké to kilo ušetří, ale na zimu to není zrovna fan. Záleží jak to chceš hrotit...čalounění pryč, sedačky pryč, palubku pryč, klimu pryč, rezervu a všechno z kufru pryč, mlhovky pryč, rádio pryč, repráky pryč, pak výměna dílů za laminát, pak rám...oč ti vlastně jde a co chceš s autem dělat?

2013-01-30 00:12:41

V pohode muzes dat motorkovou baterku okolo 14Ah. Mam vyzkouseno.

2013-01-30 00:18:13

Asi takhle: Například já jsem účiněji ušetřil přes 5kg jen tím,že měním gumy za jinýho výrobce o stejným rozměru

Proč chceš Jimmy šetřit váhu zrovna na baterce?Je to i zbytečně dražší řešení asi.

2013-01-30 00:20:53

V cem je to drahe? Ta baterka stoji min, nez bezna autobaterie. Naopak je to velice dobre misto, kde usetrit zadarmo (baterka - spotrebni zbozi) vahu na predni naprave.

2013-01-30 00:21:51

začal bych úklidem auta

2013-01-30 00:26:26

Jagy tak to jo,nevěděl jsem,že to jde.

Co stojí vyhovující motobaterie cca? Vlastně proč všichni kupujeme autobaterie,když by nám mohli do 20ti stupňových mrazů stačit z motorek?

2013-01-30 00:39:35

tak logicky...motobaterie jsou menší a lehčí na úkor kapacity. zima, studený starty a starty dávají baterce více zabrat a není to na zimní courání po městě zkrátka.

2013-01-30 00:45:47

Samozrejme že ju ovela skôr odfajčís ako klasiku,a určite nie je na pravidelné krátke presuny s viac štart v cca nad -10.To nevyvráti žiaden internet guru,jedine svedok málo vídaných vecí

2013-01-30 00:45:55

Já to chápu,ale takovýhle rady pro auta na denní provoz bych chtěl objasnit

2013-01-30 01:08:13

tohle není rada pro auto na krátký denní kor zimní provoz. v zimě prý trvá až 30 km než se baterka po studeném startu dá dokupy. osobně kdybych něco hrotil tak bych radši dal dohajzlu klimu, mlhovky, gumový koberečky a nechal si pořádnou baterku ta by šla až určitě později nařadu. na autě je spousta jiných zbytečných věcí pro rychlou jízdu co váží kotel

2013-01-30 01:50:53

Juj chalani ale ste zvedaví, nemôžem hneď všetko povedať čo mám v pláne predsa

Ak sa podarí tak auto by v lete malo ísť lietať na okruh a možno nejaké okresné udalosti na asfalte (ak bude dobrý podklad), nechcem si ho porozbíjať na nejakom rally (agro) šprinte.

Takže ideme zaradom jo ?

Čalúnenie - čo je vidno vpredu ostáva

Sedačky - zadné tam budú, v lete však pôjdu von (dajú sa naspať ak bude treba) - predné sa vymenia za ľahšie škrupiny

Palubovka ostáva

Klima už je preč

Rezerva a kufor prázdny

Hmlovka pôjde na letnú dovolenku a uvoľní miesto pre CAI

Rádio a repro pôjdu na určitý čas v lete tiež von

Rám jedine ak šrubovací, nebol by som proti.... aspoň dozadu by som bral rollcage

Lamino... možno kapota, keď sa budem veľmi nudiť urobím formu...ale skôr by to chcelo karbon

Všetko by to mali byť návratné úpravy a aby som sa vrátil opäť k téme.. na zimu budem mať druhú batériu.

Jagy ďakujem za odpoveď potešil si ma... to je rozdiel skoro 10kg.

2013-01-30 08:22:50

Mlhovky vyhod, ale CAI nema smysl. Kdyz chvili pockas, budou hodne dobre sani v nabidce za priznive ceny.

2013-01-30 09:03:30

jagy: taky čekám a stále se těším na vochomůrkumáš tam i náhradní vložky?

2013-01-30 09:37:09

Zatim nebylo potreba, ale neni problem objednat.

2013-01-30 11:40:34

to mal byť iba taký homemade CAI (prívod odpadovou rúrou cez otvor hmlovky ku tepelne izolovanému filtru) .... samozrejme že počkám, nie je sa kam plašiť, som zvedavý


Odpovědět