Fórum - Téma


N15 - EGR ventil, má vůbec smysl ?


Fórum Almera N15 N15 - EGR ventil, má vůbec smysl ?

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2008-12-04 18:11:45

Zaslepil jsem EGR ventil, dal jsem pod něj hliníkovou podložku a na výkoně jsem to teda nijak nepocítil (55 kW žádná sláva). Když jsem mrkl na klapku, tak byla čistá a to jsem ji čistil v březnu. Ale ani tehdy nebyla nijak zasraná. Váha jakbysmet-vzducháč je jako novej. Takže nevím, jestli je to ůplně nutné odstavovat egr. Ale je fakt, že jsem neodpojil baterku, takže nedošlo k resetu ECU. Ale ani tak nečekám zázraky. Uvidím co spotřeba, když tak to zase vyhodím a nechám egr fungovat. Poznali jste vy nějakou změnu?

2012-04-10 19:54:42

som rozhodnuty zaslepit EGR na GA14DE ale stale nie akym sposobom, rozmyslal som zaslepit len tu trubku-zvod co ide od kolena vyfuku k ventilu ako to robi vacsina tu na fore ale zda sa mi to az prilis jednoduche nakolko do toho ventilu idu aj rozne hadicky a je spojeny este s nejakym dalsim ventilom alebo cim co ma asi tiez vplyv na jeho ovladanie, pozrel som aj co pise Dezzick na predchadzajucej strane:

''Kdyz utesnis jen vyvod od svodu tak pocitej s kureXskym rozdilem ale k horsimu.Udelal jsem to tak a spotreba sla o dost vys.''

a ostal som na pochybach, je tu niekde na fore najky takpovediac ''profesionalny navod'' ako to najlepsie zaslepit?

bojim sa ze zaslepenie zvodu povedie k zvysenej spotrebe, problemom s volnobehom a pod.

2012-06-28 16:53:08

Je to toto, ten EGR ventil ?

2012-06-28 22:34:20

Ano je to on.

2012-07-12 15:42:49

Tak jsem ho zacpal na me N15. Z plechu jsem udelal dve kolecka ktera sem pak jeste doladil pilnikem.

Vykon to zvedlo a kurev*ky, otacky stoupli a i po restartu jednotky jsou nejake vyssi.

2012-07-12 17:36:59

To je zajímavý mě po zaslepení ventilu se nedělo nic, co se týče výkonu.

2012-07-12 17:38:52

skusal to niekto zaslepit na N16 QG15DE/QG18DE? kde by som to tam mohol najst, ak to k*revsky zlepsi vykon, to sa oplati

2012-07-12 17:49:38

tu je nejaka schema nato, ktore z toho sa zaslepuje?

http://nissan4u.com/parts...ine_mechanical/egr_parts/

2012-07-12 18:04:18

Místo podložky s otvorem (10) tu bych ucpal. Novou podložkou bez díry.

2012-07-12 18:12:13

diky, ale teraz som bol pozriet a spravil fotku a vyzera to ze ten EGR tam vobec nemam, ci?

http://s18.postimage.org/6uu3oactk/motozz.jpg

2012-07-13 08:29:10

Některé N 16 ho mají,některé nemají.Zjištoval jsem,dle jakého klíče ho montili,ale na nic rozumného jsem nepřišel.Já mám Almeru,koupenou u nás a nemám ho,kolega,taktéž koupeno v ČR , má úplně stejnou jen o 221 menší VIN a má ho.Viděl jsem i r.v. 2006 a neměl ho.Byla to dokonce 1,8,Euro 4 !

2012-07-15 14:45:49

ono pokud ti EGR funguje jak ma, nepocitis nic. v opacnem pripade, mem, je to znat moc.

EGR ventil, jak vsichni vime, presouva 10-20% vyfukovych splodin zpet do sani. Deje se to pri strednich otackach a lehce ztlacenem plynu, tedy tak, aby snizeni vykonu nebylo znat.

2014-04-24 14:23:58

Takze staci utesnit jen trubku ke svodum nebo i privod spalin do EGR?

2015-07-29 21:47:52

čao lidi ucpal sem ventil ( podložka viz fotky) je potřeba ho zacpat jeětě někde nebo udělat něco dalšího ? teď auto stratilo výkon ve středních otáčkách a navíc občas dou cítit splodiny v kabině. dík za info Edit: podložka je z hliníku 3,5 mm a dal sem tam i těsnící pastu

2015-08-10 13:49:13

Mám ucpanou jen trubku,tam jak si nafotil,co je s převlečmou maticí. Rozdíl v ničem asi není,nejsem Fitipaldy,jsem pohodář,jde mi jen o to,že bohužel vim,proč tam Egr já a na ekol se.u. I tak,emise hluboko pod normou.

Před tim 5-6L, potom jezdim za 4,8-5,5L a couračky zvládne motorka. A píšu,jsem pohodář. Kvůli Nm,jsem neucpal spodek,tedy vstup.

Výkon? Nevim,nevyužívám.

NO_HITS  
Laďa
2015-08-10 22:22:02

Já původně zaslepil vrch jak ty, pak i spodek desetníkem a nakonec jsem si řekl že to už můžu vyhodit komplet jak u předchozí almery, a tak jsem taky udělal a zablendoval, nevím jestli to jede hůř nebo stejně ale obě almery lítají slušně i bez toho a spotřeba stejná na emisích po 2 letech u 1.6 navíc bez katu lepší hodnoty jak předtím s katem a s egrjen mám pocit že haprování volnoběhu u zahřátýho motoru předtím nebylo ale třeba to dělá jen váha, osobně bych se to nebál zas vyhodit.

Pokud cítíš splodiny tak tma máš někde netěsnost. dals těsnění a záslepku ve správným pořadí? viz foto já navíc použil ještě tmel na výfuky od bosalu.

Netěsnost by vysvětlovala i ztrátu síly, zaslep to i na výfuku ať to netlačí zbytečně do ,,slepýho,, místa nebo to prostě celý vyhoď

2015-08-11 17:47:22

pořadí mám stejné tmel od bosalu je tam taky a dost netěstnost sem nezjistil ale asi to vyhážu ven tak jak říkáš a bude klid


Odpovědět

1  2