Fórum - Téma


N15 - dírka v chladiči


Fórum Almera N15 N15 - dírka v chladiči

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2008-08-18 15:06:28

byl by teda nějakej tip na šikovnýho svářeča hliníku v okolí Vyškov / Brno? Díky

2008-08-19 07:21:54

Nechal jsem ti SZ

cao
2008-10-22 17:07:30

cau, da se spravit i chladic stlaceneho vzduchu (intercooler)?

mam 2,2 cdi - dobrak do me nacouval s taznym...

diky za info

2008-10-22 17:17:51

Myslim ze da nekde je i spravujou ,ale zalezi jak je rozbitej .

cao
2008-10-23 07:47:03

No auto zatim jede normalne, takze dira tam asi neni - to bych myslim na jizde/vykonu poznal.

Chci to osefovat preventivne, nez me to zaskoci a zacne profukovat az nebudou prachy

Novy stoji 25k, takze tudy cesta nevede ...

Jestli nekdo vi o nekom, kdo to spravuje v okoli ostravy, byl bych moc vdecny!

2008-10-24 07:43:43

To je jenpromáčklé, to bych vůbec neřešil, to přežije auto, pokud to nenaboříš víc!

2008-10-24 09:59:10

To by mohlo vydrzet a kdyby bylo treba novej tak bych volil vrakac pokud budou mit nenaborenej nebo bych tam dal intercooler zneceho jinyho treba z avie ten je levnej a celkem dobrej lepsi nez origo akorad by byl asi problem z mistem pro hadice i intercooler ,ale to by se nejak zpachalo .

cao
2008-10-26 06:31:33

Kuci, diky za rady a doporuceni

rad si necham poradit od zkusenejsich pardalu!

trochu jste me uklidnili, tak to nechavam plavat a budu kutit jine veci.

pred nastavjici zimou je toho vic...

diky

2008-10-28 00:05:11

Mám osobní zkušenost s prasklým chladičem v Peugeotu. Díra jako vrata... Koupil jsem nějakou tekutou srágoru co se dáva do chladičů a ono to tu díru zalepilo. Když jsem pak koupil Nissana, tak mi z toho voda chcala jak z necek kolem všech vodních těsnění. Těsnění je moc drahé a dak jsem zase koupil tu srágoru do chladiče a opět to zafungovalo. Nevím jak se to jmenuje ale lije se to do chladiče po zahřátí na provozní teplotu a pak se to musí nechat chvílí vrčet. Funguje na 100% i při větších prasklinách. Doporučuju (i když nevím jak se to jmenuje ).

2008-10-29 20:22:19

V souvislosti s chladícím okruhem bych měl malej dotaz. Topení u mojí almery N15 má docela slabý náběh. Dokud se to neohřeje na provozní teplotu, tak skoro nevím, že topím a i potom to není kdovíco, dokud nepotkám kopec, pak to začne pořádně topit. Termostat je v pořádku, teplotu to drží stálou zhruba na středu pole budíku. Tak si myslím, jestli není zanesenej radiátor topení a pokud ano, tak jak ho vyčistit, aby to topilo lépe. Ve srovnání s topením felicie je to propadák. Existuje nějaká přísada do vody, co by to pročistila? Ale nic agresivního, ať taky nesháním někoho, kdo by mi zavařil díry nebo vyměnil těsnění pod hlavou. Dikes.

2008-10-30 08:05:39

Já bych to spíš viděl na termostat. pokud to chcš vyčistit, tak odpojit hadice od topení a dát tam hadicu s vodou z kohoutku apropláchnout. Motro bych neproplachoval. Měl jsem v rukách cca 300 almer, ale zanešený topení bylo jen u jedné a to proto, že byl v pr**li motor a byl všude sraženej olej. Vymýval jsem to zo ropení tlakovou vodou a klasickou arvou.

2008-10-31 19:56:28

Zkusím to propláchnout, jak říkáš. Termostat drží teplotu na půlce ukazatele a to i při teplotách k nule a nekolísá a na provozní teplotu se to ohřeje tak po 5 km. Možná ten slabší náběh je normální. Zkoušel jsem na volnoběh při provozní teplotě pustit ventilátor naplno a furt jde horkej vzduch, nechládne. Uvidím v zimě. Dík.


Odpovědět

1  2