Fórum - Téma


N15 - diesel startování za tepla


Fórum Almera N15 N15 - diesel startování za tepla

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2009-03-05 20:40:24

Zdravim. Chcem sa po case vratit k teme startovanie za tepla diesel N15. Pocas zimy a mrazu motor nema problem so startom , chyta takpovediac na stvrt otacky , ale pri plnej teplote motora sa necha parkrat potocit. Skusil som vymenit informacne cidlo teploty pre RJ motora , kontrola a premazanie startera , kontrola podtlakovych hadiciek , zhavicov ............. atd ........ Neviem co dalej s tym robit a ci sa to da odstranit ??????????

2009-03-09 11:20:16

Myslím že to trápí jen nás dva. Já jsem to vyřešil tak, že už to dál neřeším. Udělal jsem úplně všechno, co se dalo i nedalo, kromě výměny čerpadla. Stálo mě to spoustu času i peněz a výsledek se nedostavil. Už jsem si na to i zvykl. Blbé je, že s tím taxikařím a startuju to dvacetkrát za noc a najedu prd km, takže mě asi baterka miluje. Ale co už... jak jsem psal v tom dřívějším vlákně.... až to klekne, zatlačím to do kopřiv. (To mi poradili v jednom servisu, když jsem s tímhle problémem začínal... asi před rokem a půl.... řekli... je to vyběhané čerpadlo, buď zainvestuj dvacet táců, nebo to neřeš.... může to jezdit 1000km, nebo i 100 000Km...... a zdá se, že měli pravdu, protože už jsem na tom vyměnil fakt vše.

2009-03-09 17:55:55

Noooooo ...........asi je to naozaj len problem nas dvoch ...... Cez vikend som skusal jednu almerku rocnik 95 , 200000km , ale obycajne lankove cerpadlo ....... Ma to jeden znamy a nema s tym absolutne problem ci je to studene alebo v plnej pracovnej teplote , leto - zima , stale rovnaky start na strvt otacky............... U nas to asi naozaj bude tym cerpadlom ,ale to uz nema vyznam menit ........ len to dojazdit ....... ale, stale nemozem poriadne pochopit to ,ze cim je vacsi mraz , tym to lepsie startuje ?????

2009-03-10 09:05:00

No je to něco o fyzice.... když je ocel studená, tak se stáhne, když je teplá, tak se roztáhne. Když je motor teplý, tak se nám v tom čerpadle něco roztáhne, udělá se vůle a to je ten náš problém. Ještě jsem přemýšlel, že bych zainvestoval, koupil čerpadlo někde na vrakáči a vyměnil to..... investice tak kolem 5.000.- +/-... podle toho, za kolik by se dalo sehnat to čerpadlo. Výměna v servisu stojí dvojku.

2009-03-10 21:09:15

měl jsem stejny problem na primeře 2.0TD a stačilo seřidit předvstřik

2009-03-13 10:24:36

Cena?

2009-03-15 11:23:56

Na tento problem trpi Almera aj primera aj patrol s elektronickym pedalom a cerpadlom.Mechanicke cerpadla tento problem nemaju.Riesenie je jednoduche.Bud dat do opravy cerpadlo,vymenia elektronicku hlavu,alebo lacnejsie pockat po zhaveni este dake 3-4 sek a potom startovat.potom chyta na supu.Vacsina tychto cerpadiel funguje ,no kontrolku airgagu.Po zapnuti kluca a zhasnuti airbagu startovat.Vacsinou to ide na brnk.

2009-03-15 12:39:19

No jo.... ale kontrolga airbagu mi nezhasne nikdy, protože tam žádné nejsou

2009-03-16 21:32:17

Tato zavada je cerpadlom ale nie elektrickou hlavou. zoderie sa oska a diera, kilometrami alebo suchou naftou . Zvlast sa to neda kupit len vsetky tri veci spolu ale je to dost drahe.Mozno by sa to dalo repasovat diera prelapovat a oska nachromovat a obrusit,Otazka je len aku volu tomu urobit aby sa to nezadrelo alebo aby to nebolo velmi volne.

2009-03-17 10:10:55

No to je ale přece to, o čem jsem zu mluvil před rokem v jiném vlákně, když se to začalo řešit.... "Pravda zvítězila"


Odpovědět