Fórum - Téma


N15 - cyklovač na stěrače


Fórum Almera N15 N15 - cyklovač na stěrače

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2009-03-24 09:01:24

Zdravím, jen jsem se chtěl zeptat jestli u N15 existoval cyklovač (časovač) na přední stěrače?

2009-03-24 09:10:58

v návodu co mám k autu jsem to viděl.

2009-03-24 11:00:22

ano dle výbavy, mám takový dojem že stačí vyměnit páčku, vbše ostatní je shodné

2009-03-24 11:03:28

Tak to je paráda, teď už jí jen sehnat :)

2009-03-24 23:01:20

Nestačí vyměnit jen páčku, sám jsem kdysi měl Almeru 97 sedan z rakouska - verze SLX (plná výbava) a ta to měla, nyní mám poslední model N15 z roku 12/1999 a ta to již nemá, má jen páčku co vypadá jak z trabanta Sehnal jsem všal páčku s proměnlivým intervalem právě z verze SLX a je k tomu potřeba přehodit také krabičku - relé, které je úplně vpravo když se demontuje spolujezdcův kastlík, tak je to vidět celkem dobře, je to připevněné na karoserii jedním šroubem M6. Konektor je stejný, takže po výměně páčky a tohoto relé to bude teprve fungovat jak má.

Franta

2009-03-25 07:31:10

jo jo asi máš pravdu, na to jsem zapomněl.

2009-03-25 12:29:53

ja som si myslel ze to je standartna vybava...by som si asni nevedel predstavit bez toho jazdit ked len tak popadkava...

2009-03-25 13:07:46

jj, je potreba prehodit rele cyklovace.

Kdyz sem mel Almeru, taky sem chtel cyklovac a nejlip programovatelnej...

Nemel sem k dispozici original packu s promenym casem stiranim, a tak sem sebral programovatelnej cyklovac, co mi zbyl z VW, poradne podival do schematu a jal se dratovat....

no, vsechno zapojeny spravne, ale vzdycky mi to vyhodilo pojistku - asi 10x.

Az sem se podival do schematu opravdu poradne, a zjistil, ze VW a Nissan maji prohozeny + a -

Nejakej vhodnej cyklovac sem videl v ARadiu, a myslim, ze to bylo i pro S105 a Avii, ale ruku do ohne za to nedam

Jinak to tam pripojovali i s pridavnym destovym senzorem.

Takze bud sehnat packu a rele

nebo

upravit kabelaz na cyklovac s pameti nebo (pak se nemusi davat jina packa)

2009-03-25 19:05:08

2098: prosím tě a tu páčku jsi sehnal kde?? To bych taky chtěl.

2009-03-25 22:22:02

Páčku a relé jsem odmontoval z Almery v rakousku, kam pro díly občas zajedu. Musí to být ale ze sedanu, hatchback má totiž na páčce "otáčecí kolečko" navíc na ovládání stěrače zadního okna. Možná to ještě na nějaké Almeře bude, jak tam pojedu, mrknu na to a dám vědět, ale neslibuju, protože to měly jen SLX a teď si nevybavuju, jestli tam ještě nějaká taková bude, ale mrknu na to a pokud bude, napíšu to sem na Nissan klub ju? Asi ale v sekci inzerce, aby nebyl problém jak minule, že se dávám to, co sem nepatří (inzerce). Mimochodem v sekci inzerce již pár inzerátů mám, to jen pro info, kdyby tě náhodou zajímalo i něco jiného.

Franta

2009-03-26 19:16:46

Já mám hatchback GX Spring. Kdyžtak napiš do pošty domluvíme se na ceně atd. Díky

2009-04-01 10:04:09

Prosim o potvrzeni. Chci u N15 Sedan vymenit "trabantovou" pravou packu. Mam nabidku na packu + rele z hatchbacku. Prosim o potvrzeni, ze to pujde bez problemu udelat. Dik.

2009-04-01 11:24:23

Podla môjho názoru to pôjde na 99,9%.

2009-04-01 17:09:55

jo půjde možná budeš muset ještě vyměnit cyklovač na pravé starně pod palubkou. někd eje tu fotka.

2009-04-02 09:51:14

Cyklovač nebo relé? Dle info je na pravé straně pod palubkou právě relé.

2012-01-10 20:51:11

Zdar borci...nechcem zakladať novú tému ohľadom stieračov, tak sa spýtam tu. Môj problém spočíva v tom, že stierače nefungujú na prerušovanom móde, len v zosilovači stieračov počuť približne každých 7 sekúnd cvaknutie. Pomaly/rýchlo aj AutoStop stieračov funguje. Stretol sa už niekto s takou poruchou?...alebo to budem musieť rozobrať a premerať.

Auto z profilu Almera 96 sedan 64kW 1.4 s tou trabantovou páčkou na ovládanie stieračov

Budem vďačný za každú radu

2012-12-21 09:26:06

Tak som mal konečne čas sa pozrieť na tie stierače. Najprv som skontroloval motorček, ten bol až v prekvapivo dobrom stave. Skontroloval som v prevodovke motorčeka, či sú v poriadku všetky cesty z plieškov.

Motorček bol teda v poriadku.

Vybral som teda zosilňovač stieračov(napravo vpredu za odkladacím priestorom spolujazdca), naoko nič nebolo vidno, ale po preskúmaní lupou a premeraní vodivých ciest na plošnom spoji zosilňovača bola chyba nájdená.

Dve vývody relátka neboli vodivo spojené s plošným spojom(viď. obr.). Stačilo teda nahriať spájkovačkou a pridať trochu spájky.

Takže ak mal niekto podobné problémy so stieračmi možno je problém niekde tam.

2013-01-30 11:29:55

Zdravim Vas

Mam takisto problem s cyklovacom. Na prvej urovni mi cyklus vobec nefunguje. Na druhej a tretej ano, ale ked dam packu do polohy vypnuta tak by mi stierace zastavili presne tam kde by sa v momente nachadzali. Ak pohnem packou do prvej polohy tak pocujem ako relatko cvakne.

Chcem sa teda spytat zakladnu otazku kde sa samotny cyklovac nachadza. A ci to moze byt motorcek packa alebo ten plosak co je nadomnou v diskusii. Fakt neviem.

Dakujem

2013-01-30 13:12:01

Zdravím,

máte ten istý problém čo som mal aj ja od začiatku....treba vytiahnuť zosilňovač stieračov (ten sa nachádza za odkladacou priehradkou spolujazdca - priehradka musí von a napravo je taká maličká čierna skrinka s konektorom na jednej skrutke) odpojiť konektor, vyskrutkovať a rozobrať krabičku...odtiaľ je ten plošný spoj, čo je na obrázku v predchádzajúcom poste. Tam sa nachádza relé, ktoré ovláda autostop a aj cyklovač - podľa všetkého máte aj Vy popraskaný cín na plošnom spoji....stačí nahriať spájkovačkou a pridať trochu cínu.

Ak by toto nepomohlo môže byť teoreticky problém aj v kabeláži, resp. priamo v prevodovke motorčeka alebo aj páčke, takže treba premerávať a vylučovať.


Odpovědět