Fórum - Téma


N15 - čidlo tlaku oleje


Fórum Almera N15 N15 - čidlo tlaku oleje

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2008-11-11 12:46:41

Tak jsem byl před chvilkou na STK a vše je v pořádku, jen mě pán upozornil, že kolem čidla tlaku oleje teče malinko olej a tím pádem je pak špinavej spodek motoru od oleje. Jedná se o Nissan Almera 1,4 16V 64kW r.v.1998 hatchback. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo neměl podobný problém a jak jste to vyřešili. Je nutné měnit čidlo nebo jen stačí těsnění, musí se při tom vyměnit olej, myslím tím vypustit. Kolik stojí cca čidlo kolik těsnění. Děkuji za rady

2008-11-12 07:48:20

Ano je nutná výměna, teče to přes čidlo. Pokud to opravdu teče přes čidlo aneteče to jinama a není jen čidlo špinavé od oleje, který teče odjinud.Asi bych to napřed opucoval a cca po 1-2 dnu bych sepodíval kam t opravdu teče. Je pravda že čidlem to teče často a stojí pár korun. Je zezadu na motoru šikmo nahoru nad pravou poloosou.

2008-11-12 07:54:13

Díky za radu. Teď jde o to jestli výměnu zvládnu sám. Musí se vypustit olej nebo se jen čidlo vyšroubuje a zase našroubuje nové. Je pod čidlem nějké těsnění. Díky moc.

2008-11-12 08:10:04

V pohodě to zvládneš, ale ne na zemi, je potřeba rampa nebo hever, aby ses dostal celej pod auto za kolo, jak je podlaha auta.

2008-11-12 09:00:38

Ale začne z toho asi téct olej co tak že asi nějakej kýbl abych nezasvinil celou silnici. tak že vyšroubuju a hned zase našroubuju nové. Je to čidlo s těsněním nebo bez až ho budu kupovat??? Díky

2008-11-12 10:31:39

Ne nezačne, možná pár kapek. žádnej olej tamnení, pokud nemáš nastartovanej motor při výměně. Olej je všechen steklej ve vaně.

2008-11-12 10:39:27

Tak to jste mě uklidnil, díky moc za radu. Čidlo mi asi kde koliv objednají podle vinu ne??? Asi se nemohu splést?? Ještě jedno děkuji. Napslali mi z Auto Štangl že ho mají za 132,- bez DPH a z AutoKelly tam ho mají za 223,- s DPH

2008-11-24 12:03:33

Tak jsem čidlo tlaku oleje vyměnil a opravdu to nebylo nic těžkého. Jediný problém který byl, je že jsem si připravil klíče a nářadí a vyrazil na rampu. Až tam jsem ale zjistil, ře orig. čidlo je na klíč 27 a neorig na klíč 24. Trubkový klíč 27 jsem neměl a tudíž jsem musel použít normální klíč. Ten ale nešel použít bez sundání olejového filtru. Nakonec jsem vše vyměnil a mám od toho pokoj. Z motoru se vylilo tak 1dl oleje tak že nic hrozného.


Odpovědět