Fórum - Téma


N15 Brzdové potrubí


Fórum Almera N15 N15 Brzdové potrubí

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3

mia
2011-05-04 15:54:53

Zdravím,praskla mi,nebo uhnila brzdová trubka někde pod tím krytem ve prostřed pod autem a vytekl mi asi jeden,nejspíš zadní okruh,díval jsem se na internetu,ale nikde jsem nenašel na N15 náhradní trubky,dotaz zní,jestli se naohýbá nějaká univerzální,nebo se musí objednat origoš..samozřejmě to dám do servisu,ale zajímá mě,kolik to asi bude stát a jak je to komplikované,popř.jestli je na trubkách uprostřed nějaký spoj,nebo je to celý kus.Dotaz je spíš pro místní servismany,tak předem dík,nic,co by se týkalo trubek jsem tu nenašel..jo a s autem jsem od té doby,co to prasklo nejel,ale předpokládám,že to trochu bude brzdit,potřebuju dojet do servisu,v nádržce zůstalo něco málo pod MIN rysku-asi jen brzdovka pro jeden okruh.

2011-05-04 16:14:51

Mě už se to stalo 2x .. naohýbaj ti univerzální trubku v servisu. Se vším všudy + s novou brzdovkou by ses měl vejít do 1500,-

 Svobi
2011-05-04 16:52:18

Jo presne naohybaji si dle potreby. A spoj uprostred nebo az dopredu to je jen na nich

2011-05-04 17:51:13

ked to tam budeš mať , tak si daj napertlovať všetky trubky ,pretože bude len otázkou času kedy sa ti to znova stane. a žiadne nadpájanie na starú trubku. komplet všetko nové a máš pokoj. sú to brzdy a to musí byť na 100%

2011-05-05 07:26:19

Trubku dozadu na N15 nejde vyměnit bez demontáže přední nápravy. takže se to dělá tak, že se dole uřízne v místě kde už ej OK, dás e tam spojka a nová trubka se dá od spojky dozadu. Takto děláme všechny auta a vždy bez problémů.

mia
2011-05-05 20:47:43

Honzo,takže by to teoreticky mohli takhle udělat snad v každém servisu,ne?Já jen,že mi po telefonu řekli,když jsem se objednával do servisu,že "na ty japonce je to problém naohýbat trubku z univerzálu a že bývá problém se šroubením a že lepší je objednat origoš trubku"

Ale jak tam dojedu,tak jim řeknu,že to chci udělat,jak jsi napsal výše,doufám,že mi vyhoví,nemíním platit horentní sumy za zbytečně komplikovanou opravu.

2011-05-05 21:51:45

mia: Nebo si kup kus šestky brzdové trubky,pertlovačku(do tisícovky jí pořídíš) pár šroubení a uděláš si to sám.Ale záleží,co za tobude servis chtít.Podle mě se pod dva litry nedostaneš.

2011-05-06 07:21:58

Je tam klasická trubka včetně šroubení, navíc v 90 % šroubení dáváme původní, pokud nemá smetený hrany. Je to jen výmluva originál trubka cca 2 tis. Kč, neoriginál cca 200 Kč. tak si klidně vyber.

mia
2011-05-07 14:12:03

Tak opraveno v servisu-výměna obou zadních trubek bez rozebrání nápravy,odvzdušnění,brzdovka,uvolňovač+ práce 4,5hod.......2300Kč.Brouček měl pravdu,do 2000kč jsem se nevešel.Čekal jsem do 2tis,ale co nadělám-brzdí to však jako čert...jo a na trubky navlekli hadicu,aby se zase neoklepaly.

2011-05-07 14:49:10

Ta hadice moc dobrá není.Drží se pod ní vlhko a půjdou dřív do háje.

mia
2011-05-07 14:51:46

..jak to budu mít zase na zvedáku,tak pod tu hadici nastříkám aspoň nějaký silikonový sprej,nebo něco..

2011-05-07 15:12:46

jj.Ale i tak myslím že tam už ty trubky dožijí život auta.

2011-05-07 16:59:12

Já si brzdovky na autech natíral vždycky gumoasfaltem, tlumexem apod. - prostě nějakým asfaltovým nátěrem na spodky aut. Drží to náramně, je to elastický a vodoodpudivý, trubka je zvenčí jako nová (po odškrábnutí vrstvy nátěru). Ta hadice není špatný nápad, jen by to chtělo něco na styl "smršťovačky" - jako bužírka, co se po zahřátí smrskne a pevně obepne to, nač je navlečená.

2011-05-07 17:46:52

Myslím že na ten nátěr by byl dobrý i Alkyton.

2011-05-07 18:20:38

V podstatě asi jakýkoliv ochranný nátěr by těm trubkám prodloužil život - dokonce už jsem měl v rukách trubky s hotovým nátěrem z výroby (něco jako zelený smaltový email - jenže zas měly tak zprasené zakončení z pertlovačky, že byly k ničemu, netěsnily spoje). Já ten gumoasfalt používal proto, že jsem tím natíral podběhy, spodek a prahy a hlavně šroubové spoje podvozku - poté, co jsem u prvního auta zalomil pár zažraných šroubů, u dalších už jsem neriskoval a zahňácal je, dokud byly čisté a šly v pohodě povolit. Ten černý marast sice nevypadá nic moc, ale po střeše nejezdím a účel to plní výborně - kamínky se přes to nedostanou k plechům a neotřískají lak, trubky a šrouby nenapadá koroze a ve větší vrstvě to i částečně tlumí hluk od spodku. Jen se to musí čas od času obnovovat.

2011-05-07 18:26:25

No a to je právě suprovej Alkyton.Má výtečné vlastnosti a vytváří ochrannou pružnou vrstvu.

 Svobi
2011-05-07 20:39:01

Staci obycejnej vosk na dutiny a dostane se tam kam normalne ne. Ale chce to na nenacatou trubku vsechno aplikovat jinak nevis jak to pod tim naterem vypada

mia
2011-05-08 20:46:58

Dík kluci za vaše přízpěvky,vždycky mi tu pomůžete a člověk se i potom něco naučí a ledasco si opraví sám.

mia
2011-05-08 22:14:09

Jo a ještě jedno,nevíte někdo,proč demontovali u výměny zad. trubek airbox?-mám to na faktuře..

 Svobi
2011-05-08 22:24:24

No jestli to napojovali az ve predu tak ,aby se tam dostali


Odpovědět

1  2  3