Fórum - Téma


N15 64Kw


Fórum Almera N15 N15 64Kw

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2010-05-20 21:33:48

Nenapada nekoho jak na Almerce naslapat nejaky ty koniky..? aby to bylo aspon trochu znát?je mi jasne ze z 1,4 neudelate da se rict nic ..ale neco by se tam urcite dalo vyhonit akorad nwm jak..:D DIky za nazory

2010-05-20 21:48:04

ak ti to nestaci ,,vyhadzat interier a odmontovat vsetko zbytocne", to je najlacnejsi tunning /a mozno este aj zarobis ked to odmontovane predas/ , a ked chces viac zalezi na tom kolko do toho chces investovat ,ale to radsej by som kupil vykonnejsiu karu

2010-05-20 22:01:11

dle meho nema cenu stim delat nic... nejlepsi a nejlevnejsi varianta je koupe vykonejsiho auta...

2010-05-20 22:11:50

Na téhle 1,4 toho moc nenahoníš ...

Pokud chceš nahonit nějaké koníky tak - Začni u výfuku - Svody a komplet vedení , možná jiná jednotka , jiné sání ...ale stejně se moc vysoko nedostaneš , tedy ,ne za rozmné peníze , chtěl jsem taky vymačkat více ale nakonec jsem stejně skončil u tvrzení ostatních a to je takové : Kup si SR20DE tj Almera GT ...nejlepší volba ...Finančně to ve finale vyjde lépe ....

2010-05-20 22:20:48

Napisal by som ti, ze sprav otvorene sanie, lepsie sviecky, zvody, sportovy kat., vyfuk, odlahcit, atd........ale na 64Kw to fakt nema cenu. Vrazis do toho 1000-2000 euro a budes mat mozno (ak vobec) 74kw

2010-05-20 23:03:40

Vím no Almerka v GT je parada bral bych ju protoze Almera jako auto se me mooc libi, jenze se bojim ze koupim nejakou vylitanou svini a budu do ni jen vrazet penize, prtz tuhle almerku mam po otci najeto 202 tis a bez problemu kupoval ji tady v ČR jako novou a vim ze o ni bylo moc dobre starane jinak bych sel do neceho jineho hned...

2010-05-20 23:15:36

Swap na DE/VE neni problem, ale bude to nelegalni, takze muzes narazit na problem - STK a nedej boze pri pojistne udalosti. Takze aspon sehnat GTi papiry pro klid na dusi. Dale to chce upravit podvozek, brzdy, pneu... jina se v tom tak zabijes.

Jinak v koupi GTi nevidim zadny problem.. myslis, ze jsou vylitane vic, nez jine auta? Myslim si, ze se o to lidi staraj naopak vetsinou lepe, nez o nejakou "pracovni, litaci" 1.4ku. Ale je to samozrejme kus od kusu... ale bat se koupe GTi je blbost.

Uprava 1.4 je mozna, ale financne se to moc nevyplati.. stejne to pak nepojede.

2010-05-20 23:27:46

mas stesti jedna nadupana almusa je naprodej vid CORPe takze budes mit shaneni bez starostía muzes jen ladit a slapat na pedal...

2010-05-20 23:34:01

A kolik to Gti zere..? ja kdyz honim tu svoji 1,4 tak mozna i 9l :D

2010-05-20 23:36:47

GTi si veme normalne 7l v kombinaci. Nizke objemy jsou k nicemu. Ale nevim, proc resit spotrebu, kdyz chces, aby to jelo? Pod plynem zere kazde auto...

2010-05-21 03:26:54

Tak tak . Kup hračku od Corpa a máš vystaráno . nemít toledo tak neváhám . 1.4ku opravdu netuň, o nakopeš na motoru , musíš dohnat na podvozku a brzdách , lepší je koupit auto připravené a to ve formě GT

2010-05-21 11:03:15

No s tou spotřebou nevím mám Gti už rok a půl a pod 8 litrů jsem se ještě nedostal ! S gti jezdím 8.5 až 16l na 100km

2010-05-21 11:12:09

samozrejme zalezi na hromade faktoru diskuzi je na spotrebu snad jetse vic jak na olej,,,

spotreba je zavisla:

1)celková kondice auta - lambda sonda, AFM, ciste filtry, kvalita svicek, jak mas nafoukane kola, jestli mas ok loziska v kolech.

2) styl jizdy - delky tras, druha trasy /mesto-mimo mesto-dalnice/, styl jizdy /klidek-cihla/, taky jestli treba jezsis s otevrenymi okny nebo ne, brzdeni motorem /setreni benzinu/, nejvic leze do spotreby prudka akcelerace...

vsechny tyhle faktory sjou schpny v ruzne konfiguraci hybat spotrebou opravdu fest, treba jen ty gumy bez problemu v radu 0,5l...

2010-05-21 12:38:26

Dneska jsem nemel co delat tak jsem vymontoval vahu vzduchu pekne ji procistil ten mastnej sajrajt a tak...no a tedka kdyz mam zahrate auto..a vyradím tak me zustanou chvilu vyset otacky na 1500 pak to padne na 1200 a pak pomalu na 850 ..nevíte cim by to mohlo byt? Slysel jsem ze tam na te vaze je takova tycinka co vytlacuje motorek a pruzina a kdyz se unavý ta pruzina tak to takhle blbne jenze kdyz jsem to rozdelal tak ta pruzina je vevnitr a je to za jakymsi plastovym cernym čímsi..:D ...no a to nejde povolit...takze nwm jak se kni dostat. Nevite nekdo co stim..?

2010-05-21 13:45:10

no chvilku tomu nech... kdyz neco vycistis vymenis chvilku tva nez se to srovna... ja sem menil air filtr a cca 100km nez byl zase volnobeh ok... urcite na vaze vzduchu nic nešteluj... zadnej motorek tam ani není... jinak na vaze vzduchu se cisti právě ta dva dratky o kterych píšes a ty sou prave na tom bazmeku... odsroubujes to cerne opatne vytahnes a sou tam dva dratky a to sou ty merice... a ty se cisti nejlepe nejakym lihem a velmi jemnym stetečkem... a hodne opatrne... jinak papa vaho... tak asi tak

2010-05-21 13:48:10

btw cistil jsi ji jak teda kdyz jsi to nerozdelal???

2010-05-21 14:26:33

Ja ji mel celou sundanou z motoru ..vycistil to jak byla zanesena..a zadny dva dratky jsem nevidel..:D..videl jsem tam jen takovou tycinku a na konci toho pruzina a neco teda co vypadalo jako motorek a ktomu pripojenej konektor.

2010-05-21 14:27:31

a kde by meli byt ty dva dratky..?

2010-05-21 22:49:12

neviem co si cistil,ale ci to bola vaha vzduchu? pozri si tento link a budes mudrejsi. je to presne o vycisteni vahy vzduchu na almere N15

http://www.club-nissan.ru...ms/showthread.php?t=72617

2010-05-21 23:09:02

To Novis: já mám Primeru GT, tedy o dost těžší auto. Mám ji už dva roky a podle palubáku jezdím za 7,8. Jezdím tak normálně, žádný louda ale ani závodník. Jezdím tak do 30 km/h nad povolenou rychlost, samo že jen mimo město a dálnice.


Odpovědět

1  2