Fórum - Téma


N15 1,6SR Sportovní sání


Fórum Almera N15 N15 1,6SR Sportovní sání

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4

NO_HITS  
Laďa
2012-07-15 17:41:31

no tak sem to docela odhadl , předpokládám že měnit třeba jenom samotnou vačku + pumpu + klapku nemá cenu když k tomu nebude ECU že ? buď všechno nebo se na to vykašlat :D

2012-07-15 17:55:40

Michal: Vsema upravama

NO_HITS: Nevim, podle me to nema cele smysl... za 30tis. mas P11 a jeste ti zbyde na upravy...

 Romik
Roman
2012-07-15 18:49:24

Presne jak pise Jagy koupit raci GT nez cpat do 1.6 penize to mi prijde jak nesmysl

NO_HITS  
Laďa
2012-07-15 19:23:19

xxxmichal: to je primera, je tam několik rozdílů , třeba má hmotnost 1261 já mám 1070kg, má tam kola 185/65/15 , já (almera) mám 185/65/14, takže to bude asi jiný ... ale aspoň pro představu to stačí, tak děkuju

jagy: kdybych chtěl koupit p11 tak asi už rovnou GT protože klasickej 2.0 nebude takovej jak to GT , přecejen má uplně jinej průběh

2012-07-15 19:29:29

NO_HITS: To neni pravda. Ten motor je stejny, je jedno jestli N15 nebo P11.

Naopak. GT neni zadna vyhra. "Obycejny" dvoulitr je mnohem lepsi volba. Ze ma motor jiny prubeh? Ano, vymen ECU a vacky z GT/GTi (celkem 3tis. kc) a mas to same. Tady neni o cem spekulovat....

Ma to hodne vyhod: Stoji tasku hrusek, je jich hodne, jsou lehci, nejsou tak vylitane jako GT...

NO_HITS  
Laďa
2012-07-15 19:39:14

to je vše? čekal bych že GT bude mít aji vyladěnější podvozek a třeba výfuk a sání ... no ještě musím přečíst hodně textu :D

2012-07-15 20:54:15

Male rozdily jsou (rozpery, tlumice, pruziny). Mam P11 SRi 96kw (ma v serii GT podvozek, rozpery) a P11 SE 96kW a chova se to stejne.

2012-07-15 21:36:12

jo tyhle mensi rozdily jsou i mezi 66kw a 73kw 1.6

NO_HITS  
Laďa
2012-07-15 21:53:51

tam je právě rozdíl mezi sacima svodama a naladěním ecu ne? to sem četl tady na webu

2012-07-15 21:58:11

když jsme u toho,řekněte mi prosím,kde se bere rozdíl 10k mezi almerou gti a primerou gt se stejným motorem? Dík

NO_HITS  
Laďa
2012-07-15 22:14:44

primeru máš zřejmě víc železa :D :D

2012-07-15 22:15:28

Almera GTi(105 kw) a Primera GT(110 kw),jsou motory identické,někde to tu psal Jagy.Takže i ta Almera asi bude mít víc než udávaných 105 kw.

No a Primera(nebo i Sunny)1,6 měly taky motor 1,6 75 kw,což bylo v Primeře P10,nebo Sunny a rozdím oproti P11 73 kw,je že nemá ten první katalyzátor ve svodech,ale jen jeden pod autem

NO_HITS  
Laďa
2012-07-15 22:21:28

a N15 1.6 86kW ? nikde sem to auto neviděl ani o něm neslyšel ale přesto v několika autodílech je tady tato motorizace

Jinak uvažuju že zavezu almerku na brzdu , zajímalo by mě jak na tom po těch letech je

 Romik
Roman
2012-07-15 22:26:18

na brzde ti z toho vizenou vsechny pavouky a pak pujdes dom zklamanej jak ja ze to nema 110kw ale min o hodne a to jen kuli tomu ze je to uz moc jetej motor a uz nema ten vikon co ma mit

NO_HITS  
Laďa
2012-07-15 22:39:14

tak já 110kW nemám určitě :D měl bych mít 73 nebo teoreticky 75 díky vykuchaným oboum katum ale čekám tak 60 i když se zdá že almerka jede dobře :-P

2012-07-15 22:45:23

Nebuďte zklamaní,víte kolik naměřili fungl novýmu MB S- clase AMG?

Místo 571k to bylo necelých 500k hehe

Ale je zajímavý,že u amerik např. Corvette apod. koně sedí a u němců z pravidla ne (audi RS4 425k změřili 385k).

2012-07-15 22:51:19

NO_HITS přijeď za mnou,porovnáme ty 1.6tky a poznáme.Je otázka jestli tě vyjde dráž cesta z města,nebo brzda.Já bych to neřešil u tak obyčejnýho auta,ikdyž má nesporný kvality

NO_HITS  
Laďa
2012-07-15 22:58:41

zajímá mě to čistě ze zvědavosti :D ... odkud vlastně seš ? :D

2012-07-15 23:07:57

Bohužel daleko,od K.Varů

2012-07-15 23:11:42

N15 1.6 66kw a 73kw ma jiny ECU a svody, ale zvlastni zkusenosti vim, ze i homokineticky klouby jsou taky jiny. Ta 73kw ma vetsi. Zkousel jsem, videl jsem... Taky navic ty 66kw jsou SLXka - pro nemeckej trh maj 4* kotouc , zato 73 maj kotouce jen v predu.

86kw ma americka verze, jak jsem se dovedel od Jagyho a ma to casove promeni vstriky / nb tak neco / neco jako V-tek u Hondy Civic


Odpovědět

1  2  3  4