Fórum - Téma


N14 GA16DE nereaguje na přidání plynu


Fórum Sunny N14 GA16DE nereaguje na přidání plynu

Informace o modelu: Nissan Sunny



2012-08-17 14:04:52

Mám problém u jednoho našeho Sunnyho, kterýho jsem zachránil před kovošrotem

Auto nereguje na plyn. Za studena chtne hned, za tepla hůř ale za tepla má hooodně nízký volnoběžný otáčky. Když chci přidat plyn, auto buď zdechne nebo se douho dusí a když ho vytočím nad 2000ot, běží celkem normálně ale těžkopádně. Vy vysokých otáčkách celkem bez problémů. Když to nechám klesnout na 1500 zase se dusí a nebo chcípne. Váha dobrá, čerpadlo dobýr, svíčky, kabely, rozdělovač dobrý...Diagnostika nic neukazuje...Má někdo nějakej nápad?díky

2012-08-17 18:42:32

Máš skutečně motor GA 16DE(čtyřbodý vztřik),nebo ještě jednobod (GA 16 DS)??

Já mám v Primeře GA 16 DE,a nechcípalo mi to,ale měl jsem hodně nízký volnoběh,někdy spadl až skoro k nule.

A pomohlo vyčištění škrtící klapky,váhy vzduchu, vyčištění a následně zaslepení ERG ventilu,a ještě jsem vyměnil palivový filtr.Od té doby drží přesně 800 ot(zahřátý),a zdá se že lépe akceleruje z nízkých otáček.

2012-08-17 22:49:13

jo vícebod, není to jediný auto s tímto motorem u nás doma...

a váhou to není...

2012-08-18 08:18:42

Tyhle motory vydrží hodně(prý 400-500tis.km),ale co když to Sunny už má právě tolik hodně za sebou,a motor už není OK.Myslím tím že třeba některý z válců už má špatnou kompresi,proto to jde jakoby na 3,5 válce,težkopádně.

Dělal mi tohle jeden starý OPel 1,6,a měl jeden válec kompresy 5 ,ostatní 3 9,5.A jinak to normálně jezdilo.

2012-08-18 12:09:10

Nene komprese v pohodě ...

2012-08-18 14:15:19

Na motorech co máme doma, tak na jednom tohle dělal špatný EGR ventil, auto nechtělo pořádně jet, jedině když se motor víc vytočil a stejně to bylo takový tupý. A pak něco podobnýho jsme měli, když popraskalo kolem motoru pár těch černých podtlakových a jiných hadiček, sice jich na stříkačce není tolik jako na karbecu, ale taky to dokáže člověku otrávit život.


Odpovědět