Fórum - Téma


N14 a závodní carb. Mikuni


Fórum Sunny N14 a závodní carb. Mikuni

Informace o modelu: Nissan Sunny



2010-06-10 13:29:44

Přestavěl jsem, nastartoval jsem a je to nádhera. Odladil jsem i když jen částečně a je to ještě větší nádhera, zvuk dokonalý všechno dokonalé. Nissan je mazel a zvuk motoru miluji ale musí být pořádný, nemám rád poslech vážné hudby za jízdy v autě.))

2010-06-10 13:31:38

Takze si to komplet prestavel ze vstrikovani na karbec? Jak si vyresil zapalovani? Nejake fotky/video?

2010-06-10 13:37:09

Zapalování je stávající jen se musí ještě zapojit potenciometr, jinak kabeláž šla pryč zůstala jen teplota motoru, sammozřejmě se pár věcí muselo pořešit a na vyzkoušení jsem to udělal z hliníku což si myslím že je pro stávající montáž ideální, myslím tím potrubí od karbů, do motoru, dochází tam k víření ale i tak to jede až až.) Karburátory jsou z YZF R1 poslední modelová ředa před přechodem na vstřikování, mají lepší charakteristiku než ty starší, je potřeba ale mnohem víc odladit celý motor, kvůli náběhu otáček od spodu.

2010-06-10 15:52:29

Tak jsem hodil několik fotek na net. Ale je tam kuloví vidět, co se týče videa tak to sem asi nedostanu, tak tady je odkaz http://www.youtube.com/watch?v=aCkupAVpZIY

2010-06-10 17:21:38

kdyz budes fotky nahravat primo do profilu auta mas jich neomezene mnozstvi jediny rozdil je ze tam jak je mas nahrane ted se muzou hodnotit a komentovat, v porfilu auta knim samozrejme muzes napsat komentar taky ale ostatni clenove uz ne.

2010-06-10 22:50:46

Dobra prace. Informuj nas dal, jak to vse slape - narust vykonu/kroutaku, spotreba, jizda v nizsich otackach, atd.

2010-06-11 13:05:34

CO se týče jízdy v nižších otáčkách, nebo spíš na volnoběh tam je potřeba poladit karburátory, jinak co se týče nárůstu výkonu a kroutáku, neměl jsem to na brzdě ale ve dvou v autě jsme to tak nějak měřili na stopky. Komentoval bych to asi tak.))))))))))))))))))))))))))))) Nebudu psát hodnotu nebot si myslím že to není důležité navíc dokud to nezměřím přesně tak to není důvěryhodné. Je to hodně pod deset vteřin. Každopádně je potřeba ještě měnit jehly nejen trysky, nebot potom bude chod lineární již od spodu, ale táhne to plynule bez úbytku výkonu daleko do omezovače.) Zkusím natočit nějaké delší video. Je tam trošku problém s chlazením, budu tam muset dát dodatečně asi nějaký mezichladič. Na dvojku to chodí v pohodě přes 110km/h.

A abych nezapoměl spotřeba?))) pokud si dá někdo do auta karburátory mikuni a místo 130 trysek to osadí 185, tak spotřebu moc neřeší, ale jak se jen lehce přiotvírají klapky dá se to, a jezdí to řekl bych skoro normálně, pokud tomu dáme napít tak bych tu spotřebu moc nerozebíral nebo budu traumatizovaný.)))) Ale mohu to alespon trošku přiblížit, natankoval jsem za 1000,- ujel jsem 100 km a mám tam lehce pod půlkou nádrže. A to jsem jezdil tak nějak normálně. Pokud se někomu bude chtít jsem si jistý že od benzínky po padesáti kilometrech to bude prázdné.)

2010-06-11 15:36:29

problem s chlazenim?? nejak mi to nedocvaklo s tim mezichladicem... jinak zajimave... celkem su zvedavy co ti pak rekne brzda... jináč s tou spotrebou na NA 1.8 em jezdil 10-15 pri "normalni jizde" ale dostal sem se i lehce prez 30 na 100 coz byl prumer po ujetych cca 65km

2010-06-11 17:29:39

Tak tedy asi jsem analfabet, ale netuším co je to NA1.8 každopádně přes třicet to je nízká spotřeba.))) A chlazení motoru je problém proto ještě nějaký chladič přihodím. Na brzdu stím nepojedu, tuším že vím jakou má motor charakteristiku, papírek nepotřebuji.))) Ten zvuk jak nasávají klapky ten přímo miluji.))) A pak mě ani moc netrápí cesta na benzínku Shell. Ještě budu zkoušet jiné palivo, něco co lépe uchlazuje motor.

2010-06-12 19:40:49

N/A 1.8 = Naturaly aspirared 1.8 = atmosfericky motor o objemu 1.8l :)

Jinak pokud myslis chladic, ze nechladi vodni, tak kup GTickovy.. je o dost vetsi.

Video zkus udelat nejake na budiky, pripadne z venku auta.. zajima me ten zvuk. Vim, ze je to brutalni

2010-06-13 20:43:37

Tak to bych se měl jako angličtinář stydět.))) Ale já to nějak přežiju. Doždopádně děkuji že jsem zase o něco chytřejší, jinak co se týče zvuku motoru zkusím něco vymyslet nebo to natočit nějakou lepší kamerou, ale ono to ruší dost všecny elektronická zařízení když to běží.))) Zkusím něco na ty budíky, jen musím pořešit otáčkoměr k tomu jsem se ještě nedostal a bylo by dobré ho opravit nefunguje.) Už od té doby co jsem si miláčka nechal dovézt.) Nějak jsem se k tomu ještě nedostal a čert ví kam je to připojené vždy jsem jezdil na zvuk motoru, což tady vzhledem k tomu jaké to točí otáčky může být docela problém. Pokud mi někdo chcete urrátit trápení a poradit kde je zapojený otáčkoměr budu rád.

Další co budu shánět po zapojení otáčkoměru, bude asi nová kastle neboť ačkoliv to má krásný zvuk a řekl bych že to i krásně jede tak je to shnilé šíleně, ale už se snad rýsuje mnohem krásnější a zdravější kastle potom to přeházím a bude to. Jinak si nejsem jistý jestli by to vydrželo na normální ježdění nějakou další úpravu, myslím tím vačku snížit hlavu atd. Řekl bych že by ventily utíkaly.)

2010-06-14 12:18:25

Vymen cele budiky, tahle zavada se stava.

Upravy by to urcite sneslo.. pruchozi vyfuk, vyf. svody, vacky, udelat hlavu,... moznosti je dost.

2010-06-14 23:50:51

Výfuk už tam je, svody jsou původní ale není tam kat. ani standardní koncovka, je tam závodní koncovka a průměr výfukové soustavy se také zvětšil. Jinak vačka a hlava jsou už dosti razantní zásahy do motoru, neříkám že ty karburátory nee.))))) ale další upravy by tuším motor na normální ježdění moc nerozdýchal. Už ted tuším bude nějaký průšvih s mazaním, ale není divu motor má přeš 200 000 km. Ale je to mazel.)


Odpovědět