Fórum - Téma


MUZE SPOJKA CUKAT CELYM MOTOREM ?


Fórum Technický koutek MUZE SPOJKA CUKAT CELYM MOTOREM ?



1  2

2007-10-17 13:01:58

Pratele porad premyslim nad tim proc kdyz se pomalu rozjizdim .. cca do 2000ot tak mi zacne cele auto trochu vibrovat jako kdyby z te spojky sli nejake drobne razy ktere rozvibruji .. znaci to konec zivotnosti spojky ? .. nebo konec zivotnosti ulozeni motoru ??? docela me to stve ... diky za nazory .

2007-10-17 14:10:33

Mne to mozna dela neco podobnyho. Ale jenom kdyz se rozjidim na malo plynu a jenom za studena. Ale protoze to dela jenom za studena, tak to neresim. Sluzebni Fabie za studena az chcipe pri rozjezdech a pry je to taky normalni

2007-10-17 15:09:57

Wongu me to dela za studena i za tepla .. pri klidnem klidny rozjed kolem 2000 otacek .. kdyz tomu dam za usi tak nic ... dival jsem se kolik stoji nove ty gumy co drzi motor a je to kelem 3500 za jednu :o( .. a jsou tam asi 3 :o/

2007-10-19 19:34:36

kluci,me to dela taky,za studena i za tepla-mene,taky nevim co s tim!Nova spojka stoji asi okolo 6000-replika,a udajne to ta spojka dela,ale bylo mi receno dokud to nebude cukat,ze se skoro ani nerozjedu,tak to nemam resit.Muze to klidne vydrzet i treba 100000km,tak nevim.

2007-10-21 21:19:45

Ano vacsinou to sposobuje spojka.Nemusi to znamenat koniec spojky.Moze to byt ciastocne spalena spojka,alebo vyosena lamela,alebo poskodene mekano.Poznam auta co tak jazdily tisice km.

2007-12-13 12:42:24

Sezino .. prosim te co je to to mekano ? .. Ja tu spojku budu mit asi spalenou .. predchozi majitel nepovoloval staveci sroub a ja kdyz jsem to koupil tak sem zjistil ze je porad jakoby trochu zmackla a i kdyz jsem to povolil, tak pri ostrejsi jizde se pri jizde nespoji tak jak ma ale trochu klouzne .. :o(((

2007-12-13 13:39:59

mekano-pritlacny kotuc s tanierovou pruzinou

2007-12-13 14:14:32

Ok .. Dekuji za vysvetleni .. :o) ...

2007-12-14 15:45:15

a date nekdo nejake resume, prosim? me to dela take, mam 2.0 Td, a pri rozjezdu se to proste nespoji hladce ale pres takovou jemnou ale znatelnou vybraci. Mam to jit resi, nez bude pozde? Co s tim? Dekuju.........

2007-12-14 19:32:32

Resumé není - pokud chceš zjistit,jak je na tom spojka,musí jít ven.Jak už psali kluci nahoře,může být spálené obložení na třecím kotouči,může házet nebo být klínovité,může být unavená jedna nebo více lamel ("pacek") na pružině přítlačného kotouče,atd.Jinak - pískající vypínací ložisko slyšíš,prokluzující opotřebenou "lamelu" (třecí kotouč) poznáš (motor jede ve vyšších otáčkách,než odpovídá skutečné rychlosti a navíc u ní už nejde seřídit vůle vypínací páčky) a zbytek - dokud to jede.... znáš to

2007-12-14 19:37:44

jak se ta spojka da stelovat???mate na to nejaky navod??

2007-12-14 20:25:37

No.Nissan mi sice nedělá nic,ale starý služební skopčák transportér se mi (pokud si na to nemyslím) rozvibrovává při rozjezdech často a to za studena i za tepla.V takovýchto případech musím dobře sehrát pohyb nohou na plynu a spojce (spíš víc přidat plyn),abych tomu zamezil.A to je ta spojka nová.

2007-12-14 20:28:45

Romeo takže v tvém případě je problém mezi pedály a volantem jo ?

2007-12-14 21:58:38

Lorry: Venco,seřizuje se jenom vůle vypínací páky (za předpokladu,že je správně nastavená výška pedálu v kabině) - a to tak,že povolíš pojistnou matku na lanku spojky u vypínací páky na převodovce,pak rukou zatlačíš na páku,jako bys chtěl vypnout spojku (tj.směrem ke kabině) až ucítíš odpor (vypínací ložisko se opře o lamely talířové pružiny).Drž a přitáhni nastavovací (tu vroubkovanou) matici lanka tak,aby páka zůstala přitlačená i když páku pustíš.Pak nastavovací matici vrať zpět o 2,5 až 3,5 otáčky - tím vymezíš vůli vypínacího ložiska od přítlačného kotouče asi 2 - 3 mm.Pak zajisti pojistnou matku lanka (tu,co jsi povoloval první - je na lanku blíž ke kabině).Platí pro mechanicky ovládanou spojku.

2008-01-31 21:02:14

Tak to byla ta spojka :o) .. Dal sem novou a vibrace pri rozjezdu uplne zmizely .. rozjizdim se ted krasne a hladce .. ovladaci sila na pedal je asi 5x mensi nez predim (az jsem se toho lek) .. Navic se mi i lip radi , takze sem radici paku zkratil o dalsi 3 cm :o) ... predtim byla jak z autobusu a pri razeni 5-ky sem ji musel podavat spolujezdci :o))) ... jinak spojka byla spalena a zkroucena .

2008-02-01 12:37:14

Berry:muzem vedet na kolik te ta spojka vysla?A co je to za znacku?

2008-02-01 15:01:17

Mno je to znacka LUK .. normalne stoji kolem 10 000,- ale me ji jeden znamej sehnal jako posledni kus v nejakem vyprodeji za 4400,- komplet za set . Jinak prej neni vubec spatny Valeo premium .. tu jsem nekde videl kolem 5600,- .. no a za praci si tady v jednom servise rekli 4000,- takze po konzutlaci s klukama tady s diskuze jsem to nakonec dal jinam kde mi to udelali za 2000,- .. ale bylo to taky na zaklade doporuceni .... jinak by to bylo asi jeste o neco drazsi .. To je hrozny jak clovek v dnesni dobe kdyz nema znamy tak plati jak mourovatej :o/

2009-10-22 10:24:55

I já se chystám měnit spojku na P11 1.6, v pondělí to dávám do servisu. Koupil jsem Valeo Premium po doporučení od chlapíka, co dělá v Kelly, chtěl jsem původně LUK, ale prý je kvalitně stejná jako Valeo, jen je zytečně drahá. Doufám, že to dopadne dobře, že mi to ti klauni dobře vymění. Dám vědět jak to dopadlo.

2009-10-23 20:45:07

valeo nebrat a uz vubec ne z auto kelly. tam mi porad nabizej valeo ... a kdyz to prijdu vyreklamovtat taki m ireknou no jo valeo je sunt ...

2009-10-23 20:55:00

LUK je stějně kvalitní jako valeo ???????????????????? Tak proč jsem měl na mikře original LUK ?????? (výměna ve 130 000 z důvodu sjetí , zamaštění , přepálených lemělových pružin - hold se pozná auto se kterým se jezdí ve městě a porád se stojí na spojce )To asi protože je to šunt co tak to mě teď rosekalo , to teda nissan v japonsku montoval v 1993 pěkny šunty ......... asi ne ????


Odpovědět

1  2