Fórum - Téma


MTS výfuk - názory


Fórum Almera N15 MTS výfuk - názory

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3

NO_HITS  
Laďa
2012-12-17 13:21:08

Jenže ono do toho vyfuku nevidíš a já bych z toho měl divnej pocit protože bych neměl tu jistotu. Uvidím vyzkouším MTS a buď za rok budu shánět originál na zkoušku a nebo budu za 5 let kupovat další , i kdyby to bylo těch 5 let tak cena za novej je furt lepší jak za originál dokonce i za jetej a těch 5 let už je na neoriginal slušný

2012-12-17 13:23:13

Jasný,přesně jak píšou.S autem se prostě musí jezdit a svary a příruby je bolest.Impegnace z venku vše nezachrání.

Zlatej nenáviděnej koncern - kamarád na octavce I ma origo vejfuk 12let a 310.000km a je vpořádku

2012-12-17 13:34:20

http://roadraceengineering.com/blog/?p=1161

Jak vidíš, uvnitř výfuku je na stěnách a přepážkách mastný povlak ze sazí (u dieselů větší, benzíny jsou čistější). Ne, že by výfuk nemohl vyhnít zevnitř, ale pokud je kvalitní a z nešizeného materiálu, vydrží opravdu dlouho a víc trpí z vnějšku od soli z posypu, odletujícího prachu a kamínků a tepelným namáháním, než korozí od zkondenzované vody uvnitř posledního tlumiče.

NO_HITS  
Laďa
2012-12-17 13:35:39

řekl bych že origo je origo jak říká jagy, a 12 let je nic , ovšem pokud se jezdí po solených cestách a s kamínkama tak pak to už začíná reznout. Napadl mě Plasti Dip, pokud snáší ty teploty tak by to mohla být dobrá ochrana nejen proti soli ale hlavně i proti těm kamínkům ale nevím jak by se tvářil na tu teplotu, já mám v plánu to stříknout tou matnou černou barvou na kamna a výfuky do 800°C a ten starej výfuk jak střední tak zadní díl říznout flexou a foto hodit sem

Janis, 2012-12-17 13:34:20 napsal:

http://roadraceengineering.com/blog/?p=1161

Jak vidíš, uvnitř výfuku je na stěnách a přepážkách mastný povlak ze sazí (u dieselů větší, benzíny jsou čistější). Ne, že by výfuk nemohl vyhnít zevnitř, ale pokud je kvalitní a z nešizeného materiálu, vydrží opravdu dlouho a víc trpí z vnějšku od soli z posypu, odletujícího prachu a kamínků a tepelným namáháním, než korozí od zkondenzované vody uvnitř posledního tlumiče.

2012-12-17 14:06:33

Však u dieselů ten vyfuk také vydží o něco více. To už nám majstr na učňáku na karosárně mlatil do hlavy jak přišel nějaký poťap a začal výfuk z venku patlat stříbřenkou. Že to je zbytečná práce. Nevím, ale od kaminků víc trpí podběhy, prach nevím zda by škodil a voda se solí je dílo, to je pravda, ale tam kde se ta voda má možnost usadit a chvíli zůstat, viz 5dveře na Felici, lemy dveří a blatníků. A tepelné namáhání je i zevnitř. Ta voda co tam leži a kyselé spaliny ty davají tomu kartáč. Original vyfuky maji hlinikovou vrstvu.

Ps, ten obrázek co jsi poslal je foto téměř nového výfuku.

NO_HITS  
Laďa
2012-12-17 14:11:46

Původně jsem to chtěl napsat že ten vyfuk z eva má tak 6 let za sebou že je ani ne v pulce životnosti

2012-12-17 14:16:55

Jo origoš, je origoš. to je pravda. Hodně dělá i styl jizdy na životnost a délky cest.

2012-12-17 16:16:35

Jen doplním:

Např. u Almery vždycky vyhnije u vstupu do zadního tlumiče na přírubách a na horní straně pláště z. tlumiče.Tam kam zadní kolo háže nejvíc bordelu.Proto to ošetřuju 2x ročně olejem,který se vypálí a po 2 letech u 1.6stky je pouze špinavej,ale ne orezlej.

2012-12-18 21:45:46

Výfuky hrdzavejú zvnútra!

NO_HITS  
Laďa
2013-01-09 09:30:22

Dneska sem na elitu našel jedno parádní fotosrovnání které jsem jinde nenašel. Určitě to stojí za shlídnutí.

srovnání MTS a BOSAL (srovnávající fotky od 2. stránky)

http://img.elit.cz/Q1/PDF...S_BOSAL_CZ_366910_PDF.PDF

srovnání MTS a WALKER (srovnávající fotky od 2. stránky)

http://img.elit.cz/Q1/PDF..._WALKER_CZ_374547_PDF.PDF

U většiny těch výfuků je na těch fotkách docela rozdíl.

NO_HITS  
Laďa
2013-01-12 21:27:39

Tak už mám to MTS :-P Akorát sme ho zapomněl vyfotit před nastříkáním. Sou na tom 2 vrstvy černe matné barvy na 800°C

2013-01-13 13:57:19

Vejfuk dobrý až na ten směšnej kroužek na koncovce

A koukám,že ti není rady a nastříkal jsi to barvou která ti vůbec nepomůže,počkej po první zimě

2013-01-13 14:05:47

To neva, pro dobrej pocit to stačí. Ten ohrnutej výstup se mi naopak líbí - připomíná mi to Rumcajsovu bambitku

NO_HITS: kdybys náhodou rozebíral i ten svod vpředu, mohl bys prosím nafotit těsnění mezi trubkou od prvního katu a tou spojkou k hlavnímu? Nikde jsem to totiž nenašel a myslím, že ploché tam nebude.

NO_HITS  
Laďa
2013-01-13 16:23:57

Tak jsem dneska ty výfuk našel v APM ještě o 1000 levnější, střední díl 785Kč s DPH a zadní (koncovej díl) 871Kč s DPH (no co už :D )

Já si pořád myslím že ta barva na škodu není zvlášť když je to zevnitř i zvenku pozinkovaný. no uvidíme jak říkáš po první zimě nebo teď to asi nic neudělá ale po zimě za rok

Mě se to zakončení líbí, je to takový ,,originální,, jen tka někdo až na felcky a favority to nemá :D

Taky sem rozkuchal ty starý díly od bosalu, střední jakš takš de, dokonce tam byl i vytlum a zevnitř byl jen náznak rzi ale ten koncák.... no řeknu to tak , kdyby byl z papíru tak by byl pevnější a možná i míň vevnitř vlhkej, našel sem v něm 2 kousky ledu , po roztavení by to byla minimálně plná sklenička ze školní jídelny vody :D

zatím dávám foto novýho na autě

NO_HITS  
Laďa
2013-01-13 16:40:48

A tady je rozdělanej výfuk BOSAL na N15 hatch

První 2 fotky je střední díl, na tom detailu sem chtěl vyfotit kapičky vevnitř ale nepovedlo se to

Zbylý fotky je zadní díl, Na jedné fotce sou krásně vidět ty 2 kusy ledu (bílý lichoběžníky), taky je vidět jak je vevnitř uplně rozpadlej a v neposlední řadě je vidět že není vůbec vytlumenej.

Stáří výfuku cca 2 roky

2013-01-13 18:29:20

2 roky?!! Kua, kolik toho nalítáš?? Ten výfuk vypadá jak 100 kkm nejmíň! Mám na své pořád origo (Calsonic) a zatím drží v cajku (až na tu přírubu koncáku loni v létě), jak to vypadá uvnitř sice netuším, ale nic v tom neharaší a tlumí dobře.

K té barvě: při koupi před 6 lety jsem stříkal odmaštěný zadní tlumič silikonovou vypalovací stříbřenkou a stejně se to na některých místech sloupalo, nemělo to smysl. Přitom jsem ten tlumič ráchal v technickém benzínu, takže mastnotou to být nemohlo. I přes to ale plášť neprorezl, rezne to hlavně u svarů jak úchytů, tak příruby. Zatím tedy drží 16 let a 126 kkm. Daleko víc dostává solí a vodou zabrat střední díl s rezonátorem a vůbec potrubí, to bylo po koupi krásně stříbrné a dnes je to samej důlek a ryšavý jak liška - zevnitř je to přitom díky sazím a povlaku zdravý, jak jse zjistil při opravě té upadlé příruby. Natíral jsem v létě i potrubí, ale teď v prosinci na STK po nátěru ani památky, marnej boj.

2013-01-13 18:34:42

Jestli jezdí hodně krátký trasy , což podle toho ledu to vapadá, tak vejfuk moc nevydrží. Jinak já mám taky stále origo výfuk a najeto skoro 150000

2013-01-13 19:23:21

Tak tak.Je to jak jsem říkal a snad se tu plno přispivatelů poučí

Je vidět že tenhle výfuk neví co je ohřátí výfukovýho traktu - to je dobrý na předpisy,ale ne pro zbytek auta.

Já s schit Polmo. 5 let a přes 60 tis.km

NO_HITS  
Laďa
2013-01-13 19:35:02

janis: před katem a za katem je stejný těsnění od mts ma číslo 02.9161 od bosalu by to mělo být 256-054 a od ostatnioch vyrobcu nevim

2013-01-13 22:37:13

Je třeba si uvědomit, ze na aftermarketove výfuky se používají nejlevnější materiály a také vlastní kvalitativní kritéria jsou relativne nízká....proto to nic nevydrží. Něco jiného jsou náhradní díly dodávané přímo automobilkám do autorizovaných servisu, tak je kvalita vyšší, automobilka si to hlídá stejně jako sérii (u výfuku).

V teto souvislosti vychází investice do pořádného nerezové ho výfuku docel dobře, než měnit kazde 2 roky nejaký shit.


Odpovědět

1  2  3