Fórum - Téma


možnosti Pathfindera


Fórum Pathfinder možnosti Pathfindera

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1  2  3

2007-08-15 15:42:52

maximální náklon 48% a maximální svahová dostupnost 39%, podle vyjádření Nissanu.cz , ale maximálku zkoušet nehodlám obzvláště se mi nezdá 48% boční náklon. Máte-li někdo zkušenosti praktického rázu sem s nima. Jinak převzaté info z webu:

The Pathfinder rides on a rugged ladder chassis and big 17" alloy rims that help lift the wagon to a ground clearance figure of 234mm – claimed as best-in-class. Nissan adds that it has a 450mm wading depth and can climb a 39-degree gradient.

Approach and departure angles are 33 and 26 degrees respectively and the ramp-over angle is 24 degrees. All pretty impressive for a wagon that also has excellent road manners and a maximum lean angle of 48.7 degrees.

Podtrženo sečteno volný překlad co češtiny " Pathy na 17" palcových kolech má nejlepší světlou výšku ve své třídě 234mm, brodivost 450mm a může stoupat do 39 stupnů. Přední nájezdový úhel 33 , zadní 26 stupnů a maximální uhel náklonu 48,7 stupňů.

http://www.youtube.com/watch?v=0eR41nBMQBE

http://www.youtube.com/watch?v=KrZUiRi9drY&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=-AnNuVF-E8M&NR=1

http://www.youtube.com/wa...nNuVF-E8M&feature=related

2007-08-15 17:09:14

Tak urcite to neni zadna lestenka viz: http://www.youtube.com/wa...DBBGo&mode=related&search=

2007-08-15 17:14:32

....no tady to někdo má jako silniční leštěnku , ale docela mu to jede. já to jako leštěnku teda taky nemám, ale zase jsem opatrnej naposledy jsem senějak vybál

http://www.youtube.com/wa...RJlYw&mode=related&search=

2007-10-26 09:13:34

Zikky : Jak si sem dal ten odkaz to je teren spis pro hummery a ne pro PT ,ale jak de videt i to zvladl, Pt je asi srovnatelny v terenu s patrolem co ? A daleko min zere a jede lip :D

2007-10-26 20:21:00

Patrol je auto na práci, v terénu může jezdit denně a přežije . Path ? To tedy nevím

2007-11-03 21:43:21

...a já tomu taky nevěřil , ale co Stenly zažíl. a na konec i já na vlastní kůži vyskoušel, tak si sem jistej , že mě PF v žádnejch sračkách nenechá, ... na to vem jed je to otázka pneu ( právě u PF ) páč origo má silniční gumy ( né že by měl patrol origo nějaký offroad pneu) . Za 2 týdny si jedu do amošky pro nový obutí na zimu a do terénu.

Zrovna včera jsem si to střihnul z Merboltic do Valkeřic rovnou za nosem asi tak 4-5km pěkný svezení náklon tak 20-25 ( to nevodhadnu) a žádný překvapení se za deště a bláta nekonalo podle vrstevnic měl svah 32 sjel jsem ho a vyjel bez větších problémů. Pravda tchýně brečela ješte půl hodiny, dcera řvala chvýli strachem, ale manželce a synkovi se to moc líbilo...... a to je důležitý. PF není SUV leda zvenku......

2007-11-03 23:24:34

Patfinder je super v terene aj na snehu.Mam vlastnu skusenost,ked sme ostali s Muranom v hlbokom snehu vyse podbehov.Kamos dosiel ma vytiahnut s druhym Muranom,ale ani so mnou nepohol.Nakoniec to vyriesil Patfinder ktory ma vytiahol ,ako mliecny zub.Myslel som ,ze my vytrhne predok.

2007-11-05 13:12:52

Tak přesně to mi mluvíš z duše , když jsem si ho pořídil tak jsem si myslel že to je SUV, ale vzhledem k jeho genům - Bratr ARMADY a TITANA už samo hovoří - jen ty gumy???? ty sou fakt tak na dálnici a jěště All seasons???? - to je vopruz - ale měl jsem půjčený BF goo---- terrarin a to bylo něco ( 39 stupnú do kopce ??? ) tak to počítali na těch letních gumách protože jsem vyjel víc. a právě Partol to nevyjel , ale zase jen kuli gumám - myslím

2007-11-12 21:07:38

No já myslím , že patrol je v terénu nej....., ale PF je kompromis , ale fakt když máš gumy , který to skousnou tak tě ve štichu nenechá ani náhodou a žere fakt necelejch 10 ( 9,2 - 9,7 ) to je přijatelný a na dálnici to sním směle můžeš mastit 160kou a ani nemrkne ( starýmu patrolovi se o tom může jen zdát )

2007-12-04 16:50:34

pathfindery su jedny bombasticke auta... jasne ze aj patrol bol na svoju dobu suprovy lenze ta jeho spotreba ach ach ...to sa nemoze rovnat s patfinderom...je to super auto zo super spotrebou ...

2007-12-04 19:15:49

tady jsou ukázky co jsem s pathfindrem zkoušel

první je úspěšný pokus brodění

druhá je snowbordění na letních pneumatikách když nejezdil vlek

2007-12-04 20:09:22

chudák autí. to dostává do těla

2007-12-04 20:47:42

ja si myslim, ze ani ne, to prece neni auto, ktery by melo jezdit jenom ve meste nebo po dalnici

2007-12-05 13:51:28

pro to auto to je len radost ze sa moze uvolnit hehe...su to fakt suprove auta ...

2007-12-08 15:58:21

To víš, že jo je to super. To není auto do města. spíše na pole, do úvozu, nahory a prostě všude a když náhodou do města nebo na dálnici vjedeš ostudu Ti neudělá. Jen bych teda do LE verze montoval vzduchový pérování s možností nastavení světlé výšky , to by teprve bylo něco. a zpomalil bych zpátečku na můj vkus je i na redukci do těžkého terénu moc rychlá..... můj kámoš s X trailem mýmu PF-kovi přezdívá Traktůrek ... a má pravdu ....sám naštěstí přezdívá svýho X traila "sekačka"

http://www.youtube.com/wa...wfbqsTEKU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=8a5jSGwgYLY&NR=1

2008-01-17 15:36:25

A jaké tam prosím dáváte pneu. Já mám rozměr 255/65/17, na novém autě byly Good Year celoroční, které na ledě a sněhu nedržely a v létě v bahně to bylo ještě horší ( musel jsem v červenci v dolomitech nasazovat řetězy ). A nikdo jiné nedodával, po 20000 km jsem je vyhodil ( hlavně zadní se hodně sjížděly) a dal jsem zimní Fulda ,ty už byly alespoň v zimě lepší a na léto koupil další Good Year ( jiné jsem opět nesehnal , ty už vydržely 30000 km ). Tuhle zimu dojížtím ty první zimní Fuldy a přemýšlím co koupit na léto, pokud existuje něco jiného než Good Year celoroční s chutí je koupím. V opravdu těžkém terénu pneumatiky jízdní vlasnosti výrazně limitují. Díky.

2008-01-17 20:50:09

jukni na mýho PF gumy jsem koupil v USA ( pěkný)

2008-02-15 21:25:54

PF su perfektne...kamos jeden rozpraval zevraj to Nissany Navary ,PF a note ze su na nic ...no ja proste tomu neverim a asi nikdy neuverim hehe...pre mna su celkovo nissany jedny super auta a PF je strasne vydareny offroad ma strasne vela moznosti...ste s nimi spokojeny majitelia?...hm....? inac este ako je to z motorom?...pocul som aj take reci zevraj to v terene az tak netaha hm...neviem co je na tom pravdy lebo som sa v tom neviezol este som nemal tu cest ale podla mna ten motor ma sily az az ...alebo sa mylim?...

2008-02-15 23:22:14

Já mam zkušenost takovou, že dříve než by se motor dusil Ti začnou prohrabovat všechna kola. Rozjedeš se s citem s manuální převodovkou i do pořádnýho kopce ( ale to se nedoporučuje) I když by asi PF slušel 5-ti nebo dokonce 6-ti válec (obsah 2,5 stačí) až jednou udělá nissan upravu motoru a bude výkon srovnatelnej s novým motorem na Xtrailu kde 2.0 dci má výkon 126kw (125?) což by mohlo na 2,5 odpovídat tak někde kolen 156kw (přes 200hp) tak to bude dělo,který bude lítat po dálnici 200 a v terénu nízko nad zemí....

2008-02-16 01:31:40

O pneumatikách, které tam dávají seriově máte sice pravdu, ale ruku na srdce kolik km opravdu najezdíte v takovém terénu kde ty "hrůzy" nestačí a kolik na silnici, kde nejsou vůbec špatný? A co se týče sněhu, vy nežijete v Čechách? Dyť už druhou zimu za sebou není sníh pomalu ani na horách. Tím nechci znevažovat zimní gumy, vždy jsem sadu na obě auta měl a snažim se aby to tak zůstalo. Ale jen pro představu, na sériovkách, když mě vyhecoval tchán nesnášející a pomlouvající všechna auta, které si nemůže koupit, jestli to vůbec umí jezdit po sněhu, jsem vlítl ze silnice rovnou do zasněženýho pole, honem překvrdlal na 4H, vypnul ESP a malinko ho povozil bokem sem a tam dokud na chvíli nezmlknul, potom na polňačku k němu domů z ledovatýho kopce, kde jsem se docela bál, že nezastavím, když proti šli ňáký borci a nebyli schopný to vyjít. Zastavil jsem, ale ne stylem brzda na podlahu a ABS starej se, pěkně zlehka podřazovat až na jedničku a pak teprva dobrzdit, to už ESP bylo zase zapnutý a že prej v žádným případě nevycouvám zase nahoru. Fakt je, že na 4H to nešlo, protože jsem nechtěl trápit spojku a bez plynu si to motor nechtěl vzít, ale projevily se kvality PF proti ostatním SUV, přišla na řadu redukce a bez plynu, bez hrabání jsem pomalinku vyfáral nahoru, že tchán pak mlčel celou cestu domů. Až u vrat jestli mu to prý půjčím? Co myslíte, že jsem mu na to řekl...


Odpovědět

1  2  3