Fórum - Téma


Motorový olej jaký ? - N14 / N15 / N16 / P10 / P11


Fórum Technický koutek Motorový olej jaký ? - N14 / N15 / N16 / P10 / P11



1 ......... 13  14  15  16  17

NO_HITS  
Laďa
2016-08-03 23:30:28

madnismo: podivej jedna věc je umět perfektně česky a umět vše zdůvodnit a jedna věc je zvládat základní věci. Čeština degraduje právě díky takovým ignorantům jazyka jako jsi ty.

Pokud vim nepřišel jsem za Tebou, ani jsem na nikoho nemluvil rusky, jen jsem se chtěl dozvědět něco nového o čem jsem zatím neslyšel a slušně jsem se zeptal. Natom nic na hlavu nevidím. Můj věk je uveden v mým profilu. A trochu dotčen mně přijdeš podle toho tónu. Že jsi češtinu nesnášel bych věřil, zřejmě proto, že Ti nešla, není to ale moje vina, spíš bych viděl vinu na straně učitelky.

Tak zachovej chladnou hlavu, a vyjadřuj se slušně tak, aby to nebylo v rozporu s pravidly

2016-08-05 18:00:31

Hmm ty ses teda tezkej borec spravce hmm a ve svym veku rozdavas rozumy???byl sem slusnej a ver tomu ze to co si tady dovolujes by sis osobne nedovolil,mel by ses naucit komunikovat s lidmajestli ti to basti kamosi tak urcite ne starsi generace vojna by te naucila ucty ke starsim

2016-08-05 18:56:55

Zbytočne sa dahadujete o ničom,možte si na flaškach prečitat normu aj z roku 2020.Pokial vo flaši nie je to čo je na flaši napisane.

Dalši priklad,vid obrazok-ventilove viko, motor 15 tisic km po vymene oleja bohužial zrejme pančovaneho,celkovo ma 100000km zadrety na kluke.

2016-08-05 20:14:08

sjaro: určitě zajímavý,ale musí v tom být ještě jiný háček,jestli jsi ty výměny nedělal osobně. Oproti tomu jsem viděl motor tdi,který měl něco kolem 150 tis a poslední výměnu měl udělanou podle štítku před 60 tis km a dodnes šlape i když má přes 300 tis km.

Já bych tohle tipnul na špatný provoz pouze na minimální otáčky věčne neohřátýho motoru. Takovej sajrajt se sotva našel u nejhůř provozovaných Škodulí a Žigulíků na M6AD-M8AD a to tak,že se jen neustále doléval a nevypouštěl,místo aby se měnil po 4-5 tisících km.

Teď mě napadá,že těmahle přeznačenýma starýma olejema někdo zásobil daný motor.

2016-08-05 20:44:22

15 000 po výmene to mohlo byť, otázka je aké a koľko bolo tých výmen predtým lebo možno bola len jedna-dve. A to potom vôbec nemusel byť pančovaný ten posledný...

2016-08-05 21:00:33

Žiadne špekulacie,firemne auto-navara rok 2010,pravidelny servis,posledna vymena oleja na firme už nie v Nissan servise pred 15000km.

http://autobild.cas.sk/cl...j-co-by-urobil-vasmu-autu

NO_HITS  
Laďa
2016-08-05 21:08:29

sjaro: ja su v klidu, nechapu proc je podrážděnej, vyjadřuje se jak puberťák kterej si vypnul T9, myslím, že se můžeme bavit spolu slušně i když máme jinej názor

2016-08-05 21:11:45

Hrůza,tak to nemohlo ani vonět po oleji,když to v řádech měsíců vytvoří tolik šlemu a zadře motor. To byl jen přefiltrovaný starý olej ...

2016-08-05 21:57:20

Možno nekvalitny olej,stetol som sa s olej s netu,ktory bol " kvalitny" a nakoniec sa zistilo ze nejaky sajrajt prelepeny za znacku

2016-08-06 13:46:29

sjaro: Podla informacii s oilclub.ru tam rusaci plnili LUK olej a bol tam zoznam olejov ktoré pančovali.

2016-08-06 14:14:06

sixty238: To je jedna ktoru našli,vieš kolko ich je po vychodnej Europe?Prečo poliaci zbieraju prazdne flaše od oleja po kontajneroch servisov zapadnej Europy?

2016-08-06 17:10:05

A Turci zase falsifikujou díly Renaultu.Přišlo se totiž na to,kdo kupuje oem obalový materiál od výrobce.Takže toho musí být mraky Ono je to možná horší,než si koupit čínu,u který s tím rovnou všichni můžeme počítat

2016-08-06 19:22:20

A takto by sme mohli pokracovat do noci

2016-08-07 15:07:18

Almeru mám od r.2007, najel jsem na ní cca 130.000 km a olej měním každoročně (najedu mezi 10 a 15.000 km). Začal jsem s Pennzoilem, poté, co ho přestali dovážet, jsem s výjimkou 3 let přešel na Shell Helix. Ty tři výjimky byly Total Quartz, Starline a Carlson - všechno vždy 10W-40. Původně stál litr oleje cca 180,- Kč, dnes kupuju do 120,-. Už jsem si říkal, že to není možný, aby to nebyl nějakej podvrh za tak nízkou cenu a po těch reportážích z pančoven bych i věřil, že to, co leju do motoru, má jen nálepku Shell. Ale já to nepoznám, láhve za poslední 3 roky od Helixu (který mám k dispozici) jsou navlas stejné, včetně nálepek i datových kódů - čísla se samozřejmě změnila, data a tak.

Kdyby to ale byl takovej patok, jakej zveřejnil nahoře sjaro, už bych za ty tři poslední výměny musel sakra něco poznat. Víko z ventilů kvůli tomu shazovat nebudu, ale pod ním mám motor pořád krásně čistej, jako když jsem Almu koupil a od výměny do výměny nedolívám ani kapku. Takže mi vrtá hlavou, co se muselo ve skutečnosti nalít do toho motoru, z něhož pochází vyfocené víko?

Možná fakt leju padělky, místo 10W40 Helixu 15W40 Lukoil, ale na motoru to není znát. Anebo je to fakt Helix a s tím zamořením trhu padělkama to není zas tak žhavý, jak se tvrdí - nevím.

2016-08-07 15:54:05

janis: Třeba jsi měl štěstí a borec před tebou měl stejné ACEA a měnil taky po max 15 tis., takže jsi jen přešel na Longlife a nenáročnému motoru bez turba, bez přímého vstřiku, bez filtru a jiných sraček to prostě neuškodilo a když se dívám na ty fotky, tak spíš prospělo.... Kupuji Elf nebo Shell a mimo normu u mě vítězí cena. Ať tady někdo dá odkaz na obchod, kde nekoupím padělek a zároveň bude cena zajímavá a budu tam klidně nakupovat. Mám ale obavu, že krom značkového servisu pokud vůbec, většina koncových prodejců díky spoustě překupníků před nimi ví prd o obsahu flašky a zda odpovídá etiketě na ní. Takže při příští výměně opět proběhne obligátní : "seřadit podle ceny". By mě zajímalo, jak by se mnou prodejce naložil, kdybych tam přišel a důležitě prohlásil, že olej, co mi prodal, je přefiltrovaný padělek, jelikož nevoní a nechutná jako origo.

dobx  
Marek
2016-08-07 15:56:42

no_hits: Kupuji si olej Liqui Moly 10W40, který měním po cca 10 - 12000 km. Souhlasím se správnou teorií, že je dobře měnit olej častěji a vyprdnout se na nějaké long..Pamatuji, že u starých škodáren, nebo žigulíků se 1. olej měnil po cca 2500 km a to se ještě proplachoval. Ale to je historie.

NO_HITS  
Laďa
2016-08-07 16:09:47

dobx: já měl LM 10W40 s MoS2, dost s ním to auto silně bíle hulilo, ti co za mnou jeli v Brně na sraze vi... Od te doby s dalšíma olejama hulilo modře, asi rozpustil karbon na stěnách válců, ale rost ho používají kluci ve 200sx a chválí si ho... Vím, že mě do toho oleje když jsem ho vypustil padla čínská gola a malem se rozpadla po 5 vteřinách jak ju to promazalo :-D

Janis: taky záleží jak jezdíš, jestli ju moc nevytáčíš a nehoníš tak při vymenach okolo 10 tis když motor nic nežere by problem nadtat neměl. Motor máš pěkně čistej jak já u červené , ta mně taky nežere ani kapku i když ji občas nešetřim. 1.4 GA je dost predimenzovanej a dost toho snese a pokud je aspoň slušná údržba tak by neměl být problém

2016-08-07 16:10:18

stan34: zatím kupuju méně rozšířený a snad i padělatelný německý Divinol v APM. Po slevě 10w40 98Kč/l. Jakou si kdo vyjedná cenu je otázka...

2016-08-07 16:15:18

bmarcellus: U méně rozšířených značek je riziko padělku menší. Jak to pozoruju, tak se nejvíc padělají ty značky, které se dodávají do prvovýroby a jsou nasmlouvané značkovými servisy. Na Divinol jsem slyšel pozitivní recenze...ten Elf vychází cca to samo, ale už je tam otazník, jelikož se leje ve výrobě do Francouzů.

2016-08-07 18:09:44

stan34: Ten HX7 je longlife? To snad ne, každopádně měním v 10-15 tkm, jak to vyjde. Protože Alma letos končí, už dostala na jaře jen Carlson na dojetí, ale v Primce je těch úsad na hlavě víc (takovej ten zlatavej povlak) a taky dostala HX7, tak uvidíme, jestli tomu trochu pomůže ta "clean technology", co inzeruje etiketa na láhvi.

Jinak kdybych chtěl 100% pravej olej, leju tam Mogul, ten snad nikdo nepančuje a přitom kvalitou nemusí být špatnej.


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17