Fórum - Téma


motor z GT do P144?


Fórum Primera P11 motor z GT do P144?

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-04-23 23:49:28

neviete niekto je identicka kabelaz v P11 GT a P11 144 2,0l? slo by len prehodit motor z Gt do toho?

znamy mal dnes cloveka v servise s krasnou na pohlad P11 144 2,0l sport s vylagrovanym motorom

Dux
Radek
2008-04-24 00:08:21

mam tuseni, ze fi.lip to delal http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=7

edit: aha, ale asi obracene

2008-04-24 12:15:23

neví mjak moc se liší elektrinstalace - počet konektorů a jejich tvar a dále připojení na převodovku.

2008-04-24 19:22:53

Minimalne nema P11-144 jeden solenoid umiestneny na pravom domci tlmica kde idu do neho dve tenke hadicky od sania. Kabelaz od ECU neni az taka zlozita, je to tusim jeden zvazok spolu s plus polom baterky.

Filip prerabal P11 120 (r.v. 96) a daval do nej motor z GT, to ide. Mal ju zvonku upravenu ako P11 144.

2008-04-24 19:49:48

ja myslim ze by to slo. 144 ma sice jinou ecu - obd2, ale kdyz se pouzije maximum veci z te 144 (ecu,kabelaz,vaha vzduchu, zadni lambda), tak to bude fungovat normalne podle me

2008-04-24 22:09:38

blesk666: Jestli myslíš ten solenoid na obrázku, tak to je ventil nádržky s aktivním uhlím. Slouží k odvětrávání palivové nádrže přes nádobku s aktivním uhlím do sání. P11-144 ji určitě bude mít taky, jen ten ventil asi bude jinde umístěný.

2008-04-25 19:33:54

Krupi: tak tak to je ono, asi mas pravdu, napadlo ma to len preto ze tam je len prazndy drziacik (u P11 144).

Mashina: tiez si myslim ze to pasovat bude, len by som nerad niekomu odporucil kupit motor z GT a potom budu dalsie vydaje ci problemy. Chalan ma velmi peknu P11 144 ale uplne na sracky motor, som este taky mlyncek na maso nepocul. znie ako by mal tak 700-800tis km. Bud je prehodeny do toho auta, alebo niekto sakra zanedbal udrzbu. na tacho to ma 150tis km odhad je tak 250tis ale motor aj tak horsi ako na 250tis km. proste zahodit a dat iny


Odpovědět