Fórum - Téma


Motor v P10


Fórum Primera P10 Motor v P10

Informace o modelu: Nissan Primera P10



Ogy
Ondra Černý
2008-07-15 09:11:59

Nevi nekdo co je pravdy na tom, ze v p10 z r.95 je vicebodove vstrikovani? Ja mam jednobodovy v rv. 94. A jestli tam opravdu je, pasuji ty vstrikovaci hlavy na sebe? Ze bych ju sehnal a vymenil diky

2008-07-15 09:44:12

SR20Di 85kW je jednobod

SR20De 92kW je vicebod

Ten swap na vicebod je mozny, ale je to dost prace. Myslim, ze jednodussi je koupit cely motor 92kW nebo rovnou z GT (110kW).

Ogy
Ondra Černý
2008-07-15 09:50:11

Tj otazka jestli to stoji za to nebo ne. uz ted to zere i travu okolo cesty a jeste silnejsi motor tam davat, to bych asi musil sbalit nejakou babu od pumpy

2008-07-15 10:10:43

vice bod žere meně než jednobod

2008-07-15 10:12:54

SR20DE patri k nejuspornejsim motorum. V Gti mi to zere 7l pri normalni jizde... v Primere to vic jak 8l snad nevezme. Zalezi, jakym stylem jezdis..

Ogy
Ondra Černý
2008-07-15 10:28:23

Normalne a v klidu. Nevite kde takovy motor sehnat? Zase se nechcu ptat nekoho uplne neznamyho, preci jen by nemusel byt v poradku..

2008-07-15 12:21:46

Určitě ti tam nebude pasovat!! je vše jiné, kabeláž, počítač atd atd.

2008-07-31 20:13:11

motor sa da zohnat aj tu ja som zistoval ci sa to da a da sa to prehodit ,aj koncovky pasuju aj na klapku aj na vahu,je to to iste. http://www.pistonheads.co...1=&y2=&d=0&dist=&nodays=0 kupis cely voz 300 libier a v anglicku sa o auta staraju inac tomu ver,prajem vsetko dobre cau

Dux
Radek
2008-07-31 20:42:43

Ogy: treba nekdo rozebira GT na dily

2008-07-31 20:51:15

Honza: Swap je mozny.. jelikoz jsem to videl... a funguje to. Ale stejne to za par koni a lepsi spotrebu nestoji.. lepsi koupit vse z GT.

2011-04-13 23:44:45

Měl bych dotaz, je nějaký vizuální rozdíl mezi motory SR20DE a SR20DI? V techničáku mám napsáno SR20DE a 85kW

2011-04-14 00:34:07

Casta urednicka chyba v TP. U SR20DE vidis klapku, vahu vzduchu a airbox. SR20Di ma klapku pod airboxem , ktery je takovy ovalny nad sacimi svody a vede z nej dlouha trubice smerem k baterce. Staci si dat nazvy motoru do Googlu a uvidis...

2011-04-14 23:27:52

trochu to upřesním:

SR20 motory v P10

SR20Di - 85kW (jednobodový vstříkováni)

SR20De - 92kW

SR20DE - 110kW

2011-04-20 18:59:06

Ale jak koukám, tak mezi SR20De a SR20DE vizuální rozdíl nevidím, asi tam žádný není, že.

2011-04-20 19:04:50

Rozdil tam je i z "venku". Ale ten hlavni je uvnitr.

2011-04-20 19:12:43

Ten vnitřní je mi jasný, ale ten vnější mi uniká

2011-04-20 19:16:13

Treba vyfukove svody...

2011-04-20 23:55:36

nebo víko

2011-04-26 13:14:24

Kdyby jsi mel zajem, mam doma 92kw SR20, podpaleny nejspis ventil na hlave a je v polorozebranem stavu...bezel neklepal, ale cukal a strilel do sani. Mam ho vcetne kabelaze a ECU. Schazi na nem nejaky veci, olejova pumpa je dole, spojka je taky pryc a je tusim i bez altiku. V pripade zajmu bych to zjistil, mam ho venku na palete pod plachtou, mohl bych teoreticky sundat i hlavu a mrknout jestli je to tim ventilem. Stejne se chystam ze ho rozeberu a odvezu do vykupu na hlinik


Odpovědět