Fórum - Téma


Motor P11GT spatne tlaky pomoc.


Fórum Primera P11 Motor P11GT spatne tlaky pomoc.

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-07-29 19:48:16

Koupil jsem motor co ma najeto 130tisic z Almery GTi a narval do P11GT. Motor lezel 7 mesicu. Cvrnknul si hned napoprve jen mel asi 400 otacek a zacal piskat po zvyseni otacek na 700 prestal. Piskani jsem slysel jako by od sacich svodu nebo spis pod. Bohuzel po zmereni tlaku na valcich 2ma meraky mam na vsech tlaky 9,1 presne ani min ani vic. Uz to resim i s lidma z fora a nejde nam do hlavy jak to ze maj vsechny valce stejne proc ne jeden vic jeden min. Starej motor mel dost velkej rozptyl tenhle vubec. Bohuzel zacal zrat olej ale dost zvlastne jen pod zatezi kdyz jezdim normalne podle predpisu nevezme si nic. Menil jsem saci potrubi vcetne vstriku a sundaval spodni a vrchni vyko. Nemel jsme nove tesneni pouzil jsem stare bylo v dobrem stavu. Motor jede moc dobre. Neporadi nekdo cim by to mohlo bejt ze jsou stejne nizke tlaky. Nebo co se mohlo stat. Motor byl predtim v dobre kondici.Dik

2010-07-29 21:36:31

Tak o tich tlakach nemusel predchozi majtel vedet a ze zere olej nemuze to delat ten olej jak si tam dal ?

Jinak ja ty tlaky mel taky stejne odchylky fakt male je fakt ze jsem to moc neresil prelitli 12 OK dalsi .

Jeste me napadlo jestli mas dobre nabitou baterku jestli stim poradne toci pac kdyz mas malo tocek nenameris tolik .

A meril si pak z odmontovanyma vsema svickama a teplim motorem jak jsem ti rikal

2010-07-30 08:32:42

Ju baterka je nova. Olejem by to bejt nemelo byl tam i predtim. Proste se stim bude jezdit. Dneska jsem jel Praha -Liberec a zpet centrum za 2h i s nakladkou nejakejch veci. Jede to moc pekne safra. Proto me to i stve.

2010-08-11 21:51:00

Honzo ten motor čo píšeš že si nahodil do auta je ten čo si zobral odomňa??? Lebo mi to sedí aj z foto čo si tu pred časom dával z výmeny aj z tej doby čo píšeš že motor stál (ak si dobre pamätám v Prahe som bol cca na prelome august/september)... Tvrdil si že ten motor si predal a mne je to v podstate jedno je to tvoja vec. Len ma tak napadlo že keď som tú búranú GT z ktoréj bol motor čo som ti predal ja kúpil s tým že si ju poskladám a spojazdním majiteľ mi tvrdil že motor má čerstvo vymenený za nejaký kus s málo KM, dal mi k tomu aj graf z brzdy - ten som Ti dal... Pri rozoberaní vraku auta po predaji motora som objavil medené trubky od splyňovača a aj tankovaciu rýchlospojku na LPG... Samotný splyňovač ani nádrž tam neboli... Či ten motor bežal na plyn alebo nie ja netuším... Len ma tak napadlo či to nemôže mať niečo spoločné s tými tlakmi...

2010-08-12 06:20:17

Nene Chrenere od tebe neni. Je to motor z Almery GTI co mel Semtex ma najeto 130tisic. Byl komplet nastrojenej, vcetne prevodovky, se zanovni spojkou a za dobre penize. Motor od tebe si nakonec vzal ten mladej kluk co si ho puvodne pro nej vezl. Ja chtel jen prevodovku, ktera mi nakonec stejne zustala. Auto uz jsem prodal. Tak ze se s tím bude trapit novy majitel, kteremu to stejne moc nevadi. Bude muset jen castejc dolejvat olej.

Jeste ej tu jedna moznost ze je nekde spatne tesneni ale motor tahne moc pekne o moc vic nez ten starej.

2010-11-03 10:11:14

Já su ten nový majitel a už je tam 10,5 .. a ještě určitě půjde :) já ho rozjezdím

2010-11-03 10:15:06

jinak dolejvám olej docela dost to je fakt, ted jsem vyměnil za 10 W 40 tak se uvidí,

jinak jak říká honza ,, jede fakt dobře.

2010-11-04 13:36:33

ako sa da spravit s 9,1 az 10,5 ???

2010-11-04 13:46:41

Spatnym merenim

2010-11-05 21:16:45

... a este aditivom do oleja - tu tak velmi zatracovanou metodou ....

2010-11-07 15:12:54

Jagy - spatnym meřenim by mi to melo ukazat spis min a ne vic ne. Ja si myslim ze to bylo tim ze ten motor 7 mesicu stal nekde vycuklej a lehce zarezli krouzky nebo tak neco. Chystam se to za tyden zmerit znova tak se uvidi.

2010-11-07 16:32:59

myslim, ze nikto netvrdil, ze to chybne meranie bolo to druhe.

2010-11-07 16:43:15

Je fakt ze se mohli uvolnit zatuhle krouzky zvlast pri dobrem oleji .

2010-11-07 17:05:08

tomaid - ano máš pravdu.

dále mě napadá další věc, tuším že Honza GT když to měřil tak to měřil v dieselpower - kde dělaj hlavně nafty / možná jenom nafty / tam ten měřák má tušim cca 40 barů - nevim jake tlaky jsou idealní u nafty tušim něco kolem 30 prostě v horní polovině měřáku a v dolní polovině ten měřák už nemusí ukazovat tak přesně já mám měřák pro benzíny do 20 barů - měřil jsem to už na třech autech kde to vykazovalo hodnoty od 11 - 12 a u mě to ukazalo 10,5 takže myslím - že by to těch 10,5 právě mohlo být. opravte mě jestli se pletu

2010-11-07 20:29:01

... urcite sa nepleties ... este par tisic pojazdis a zas zmeras ... inak pri porovnavani aut by bolo aj tak idealne merat to jednym merakom ...

2010-11-08 09:23:21

to meril stejnym merakem, meril moje auto a Lukiskovo

2010-11-16 14:35:25

jen pro doplnění k tomu co jsem psal - po výměně oleje to najelo zatím cca 500 - 600 km a neubyla ani kapka oleje a to nejezdím na spotřebu... ale prej co jsem slyšel tak po výměně většinou na nějakej čas přestane unikat,,


Odpovědět