Fórum - Téma


Motor diesel přímý vstřik - ovládání vst


Fórum X-Trail T30 Motor diesel přímý vstřik - ovládání vst

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic



2012-11-09 07:33:52

Ahoj Skoro všem tady radím já a teď potřebuju jednou poradit, tak se snažte!!

jedná se o disel P12, Xtrail apod. - přímý vstřik.

Prosím vysvětlíte mě někdo k čemu jsou na každým vstřiku 4 dráty? Předpokládám, že jeden je trvalý plus, jeden je trvalé uzemnění a ty dva poslední?

Máme problém, že z vysokotlaké lišty nám nafta krásně stříká, ale ani jeden vstřik ji do válce nepustí. Takže to bude určitě něco v elektřině ovládání vstřiků. Počítač (Consult) nám neukazuje žádnou závadu, tlak na liště nám počítač ukazuje OK (myslím že 32 barů nebo tak nějak teď od stolu si to nepamatuju). Motor točí jak oteklej, žhaviče žhaví ale to je vše, ne a ne blafnout.

Zkuste poradit, nebo aspoň říct ty drát, odkud kam který vede a kolik tam mám naměřit a kdy.

Závada se stala po výměně motoru. Starý motor se zadřel na klice, ale normálně dojel do dílny s velkým mlácením. Po výměně motoru - čerpadlo a vstřiky z původního motoru, motor je určitě sesazen dobře, vše dobře nastaveno, už to nenaskočilo. Mám podezření že to bude někde nějakej drát, nebo konektor apod.

Díky za názory a rady.

2012-11-09 11:30:50

Neporadím s problémem, ale schéma vstřiku (pokud jsou to piezoelektrické) máš tady:

http://www.dailymotion.co...ector-driver-circuit_auto

Zapojení:

červený vodič nahoře - napájení

černý dole - ukostření

zbylé dva (vedou do vstřiku) - výstupy z bloku ovladačů A-B a C-D (řídící povely)

Dohromady 4 vodiče, ale jestli je to i případ tvůj, to nevím - diesely s direct injection neznám.

2012-11-09 20:58:38

Horne dva draty ovladanie vstreku,dolne dva ovladanie prepadu.

Tam chybu asi nemaš.

Podla mna sa ti biju snimače.

Pokial nenaštartuješ tak ich diagnostika nezapiše (odporovo pri zapnuti klučov su OK)akurat ti nepusti vstreky

Existuju štyri druhy motorov YD22 zrejme to mate pomiešane

1.motor YD 22 priamy vstrek čerpadlo VP44

2.motor YD 22 priamy vstrek commonrail denso 1.generacie 2 SCV ventily

3.motor YD 22 priamy vstrek commonrail denso 2.generacie 1 SCV ventil

4 motor YD 22 priamy vstrek commonrail denso 2.generacie 1 SCV ventil PDF filter

vela je na tych motoroch rovnake vela rozdielne

napriklad u všetkych rozdielne piesty,rozdielne trysky,rozdielne snimače - vačky a kluky rozdielne kolesa oproti snimačom.

Takže napiš z čoho kolko Kw motor, do čoho kolko Kw

A ja ti skusim poradit čo s tym

2012-11-09 21:10:54

A ty motory byli z té samé verze ! Již jsem to řešil na Primeře a chlapci si také nedali poradit , na vstřiku nic nenaměříš

pouze osciloskopem dva jsou ovlásdání a druhé dva určují klasifikaci pro řídící jednotku . Jestli chceš skusit si popovídat o problematice zavolej na 605263669

2012-11-12 07:47:38

Právě že nebyly, ten novej byl z P12. Už jsem na to přišli - byl pootočenej setrvačník. Bohužel z minulých zkušeností máme zkušenost, že setrvák na Nissanu nejde pootočit, tak se tam namontoval a bohužel u tohoto modelu motoru pootočit jde!!


Odpovědět