Fórum - Téma


motor 2.2 Di


Fórum Almera N16 motor 2.2 Di

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1 ......... 5  6  7  8  9

2mato  
Mato
2009-08-24 02:01:01

na 1,6 ku to nevyzera zle

http://www.youtube.com/watch?v=ZnGKlUqRer8

ten druhy dych nad 6000ot je famozny a 3 kvalt do 180 ...co uz potom robi sr20ve ? uff

2009-08-24 08:26:33

Mato, ten podvozek se dá upravit poměrně snadno. Série má tvrdší (skákací) pružiny, ale poměrně pomalé a měkké tlumiče, takže výsledný dojem, zejména na nerovnostech, je takový nějaký zvláštní.

Navíc, N16 je na své rozměry velmi těžké auto (2,2 DCI Tekna váží 1390 kg), takže ta dynamika nikdy bohužel nebude na odpovídající výši ...

Jezdí u nás vůbec nějaké SR20VE??

2mato  
Mato
2009-08-24 10:05:44

ved jasne s makkostou podvozku nieje problem, asi chceli komfortny podvozok ale dobre drzanie stopy na nerovnostiach aby bol co naj kontakt s vozovkou...ked su tie pruziny ale moc tvrde tak t skacka jak koza na tych malych nerovnostiach stale sa to kodrca...ja by som dal pruziny normal alebo makksie a kupil tam poriadne tlmice a poriadne neznamena prkno ale co najviac progresivne a rychle... ta vaha je inac na zaplakanie dobre diesel a vybava kludne pridaju 150kg naviac ale aj tak nad 1200kg je vela na relativne male auto...to neviem ci jazdi pokial si ho niekto doviezol tak mozno aj ano, ale neviem o tom..

2009-08-25 21:52:13

Na N16 se delaji zlute Koni, s podvozkem bych problem nevidel. Ale jako ideal kastli bych to urcite nevidel..

VE tu jezdi jedno, pokud vim.

 Svobi
2009-08-25 21:57:08

Tak podvozek neni spatnej aspon se na hrane nepretaci jako Primera ,ale jde bokem ,ale zase drzi asi trochu min no . Jo taky by chtel bracha nejakej Podvozek a poradny gumy z lehkyma kolama ,ale no many

2009-08-25 22:00:25

Neverim, ze tezka N16 s tezkym dieslem jde bokem. Urcite to bude na limitu nedotacive..

 Svobi
2009-08-25 22:07:05

Jo sune se tak nejak bokem ,ale jsou tam ciny gumy 205 . Je spis takova neutralni a pak se pretaci hele smykem zatacky jezdi pekne.

2mato  
Mato
2009-08-25 22:59:32

tak male relativne tazke auto s 2,2 dieslom pojde vo vacsine pripadov cumakom zo zakruty von...silne nedotacave , ved ten diesel ja tazky jak svina aj na vacsom aute ho bude v predu citit... to sa z nejakou 1,5 v almere neda vobec porovnavat tie auta musia jazdit dost vyrazne inac na limite ako vacsinou vsetky diesle v malych autach s prednym pohonom a motorom v predu... o tomto bez debat podla mna

 Svobi
2009-08-25 23:03:53

Tak se prijed povozit a uvidis ze te predezene zadek. Cela se nakloni na to predni kolo ,ale predhani te zad teda spis se cely auto sune bokem . Nevim treba by se to z jinyma gumama zmenilo ,ale ze zimnima i letnima se to chova stejne.

2mato  
Mato
2009-08-25 23:14:23

Svobi ja som to nejako nenamieril proti vasej almerke alebo tebe ze to tak nieje...gumy spravia vela a pokial je to na nich ako na masle ze sa rychlo trhaju tak ti verim, ved aj almera ma taky podvozok co si poradi s tou vahou v predu len som to pisal viac menej z principu, ze rozdiel pri priamom porovnani bude vyrazne poznat. V predu mas aj tie gumy viac zatazene tak za istych okolnosti mozu kusok viac drzat jak tie zadne aj pri prekonavani sily co predok tlaci von...

 Svobi
2009-08-25 23:21:20

Jo ja vim jen rikam nedotacivost je tam minumum spis chce a ulitne zadek . Ty gumy az tak zle nejsou a neni to jak na masle moc aut se neudrzi ,ale bejt jiny tak je to daleko lepsi bych rek.

2mato  
Mato
2009-08-25 23:33:19

tak to sa potom asi musim zviest v almere 2,2 diesel ked to je take pretacave, lebo inac to nikdy nepochopim aby kratka predokolka s 2,2 dieslom v predu bolo viac pretacava ako nedotacava..

 Svobi
2009-08-25 23:44:11

Jo taky bych nerek nezazit par zatacek smykem ,ale co ja vim treba to fakt delaj gumyska nebo neco . To stara primera W10 diesel ta byla spis do nedotaciva . A tatovo Kia Carens v nafte tam je prikladova nedotacivost hrnes se ven rovne pak najednou ustreli kus zadek zase se to chytne pak zase predek a furt dokola hruza to nevis co mas rovnat driv

2009-08-26 07:29:49

Je to nedotáčivé jak prase a musí se s tím počítat, dá se s tím ale žít a dá se na to zvyknout. Dokonce se dá vyvolat, hlavně v rychlých zatáčkách i určitá přetáčivost, kterou koriguje ESP až s docela dobrou prodlevou. . V ostrých zatáčkách je ale nedotáčivost výrazná.

Porovnání s Primerami je v tomto zcela jasné, ty jsou velmi neutrální. Pořád však Almera vychází o dost lépe, než třeba Octavie.

2mato  
Mato
2009-08-26 08:17:48

Franta presne suhlas..

2009-08-26 10:30:03

Nevím jak Almera, ale primera ne nedofáčivá je. Stačí jet zatáčkou trochu rychleji, tam kde je 50 je 100, a předek si to chce hrnout rovně. Prostě je to váha na předku. Ideální je to vyzkoušet na Buchlově a nebo na Babě.

2009-08-26 11:03:19

No práveže Primera je neutrálna až pretáčavá, teda minimálne GT. Ale bežná 2.0 sa zas podvozkovo až tak nelíší, čiže jazdné vlastnosti bude mať podobné. Vo väčšine prípadov, či na suchu alebo na mokrej ceste sa na limite znenazdajky začne utrhávať zadok a ak to včas neskoriguješ, zažiješ tanec svojho života. Čo som sa tak minule hrajkal, tak z piatich pokusov mi po zobáku išla zo zákruty iba raz...

Ale všetko dosť záleží na danej zákrute, ako je ostrá, ako je klopená a ktorou stranou ju ideš

2009-08-26 11:21:16

a takisto záleží na tom či ideš do zákruty s kopca alebo do kopca,alebo technika akou prechádzaš zákrutu.Ked ideš do zákruty spôsobom že počas zatáčania budeš tlačiť pedál plynu k zemi a pôjdeš do kopca tak ti to pôjde najskôr predkom von a navyše ti s najväčšou pravdepodobnostou bude pretáčať odlahčené kolo.Pokial pôjdeš normálne čiže neutrálne ani vysoký plyn ani brzdy proste v drvivej väčšine ako sa zvyčajne jazdí v premávke tak ti najskôr jemne začne tahat zadok,potom stačí jemná kontra volantom a už zasa ideš rovno a presne tam kam si chcel

2mato  
Mato
2009-08-26 19:41:53

alebo ked ides do zakruty , drzis motor v 5000 a potom jak zacnes pekne ostro utahovat zakrutu tak pusti plyn nech si troska zadriftujes dverami na pred :P Papir ma asi dieslovu primeru ci sa mylim ?

 Svobi
2009-08-26 20:39:56

bracha nalitne do zatacky zacnou hvizdat gumy trochu trhne volantem do zatacky a uz se jede a klidne i pod plynem asi to delaj ty gumy teda.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9