Fórum - Téma


motor 2.2 Di


Fórum Almera N16 motor 2.2 Di

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3  4  5 ......... 9

2mato  
Mato
2009-08-19 10:08:03

Doris

Franta suhlas, treba to stopnut radsej... ale tak niekedy je fajn pocitat ked sa stretnu nazory viacerych ludi...teda aspon ja si rad pozriem aj ine ako ten svoj

2009-08-19 10:35:12

ač mám 2,2 DCI, tak to není žádnej zázrak. Popíšu zde + -.

  • Velký turbo effekt, do 1600ot mrtvej a nechce se mu zvedat, pak se nadechne a vystřelí. Při rozjezdu to není to pravé.
  • táhne do 3000 ot a pak se jen točí. V zatáčkách je v permanenci fofrklacek častejí než když se vařečkou zadělává na knedlíky.
  • velká spotřeba, na cestě co znám se nejsem schopen dostat pod 6,2l. Průměrně v létě jezdím za 6,9l, dálnice při 130= 7l
  • velká náplň oleje
  • kouřivost při plným plynu

+ je to nissan = spolehlivost, zatím .

+rozvodový řetěz

+nikdo ti neukradne auto

+na diesla je uvnitř tichý

+ cena

Závěr: sice to není tak kultivované jak HDI, nejede to jak TDCI a spotřebu to nemá jak TDI, ale koupil bych to opět.

2009-08-19 12:25:23

Divny ze tenhle novejsi tahne jen do 3000 otacek . To stara 2.2Di ta jde do 5000 kdyz je horko tak citelne ztrati za 4000 otackama ,ale jinak je tam tah az k 5000 otackam a preradis a mas hned otacky kdy tlaci turbo..

Zajmalo by me jak je na tom ta 2.2 v primere ze 126 konikama jestli taky chcipne po 3000 otackach .Ale je to divny kdyz kouknes na youtube tak ta 2.2 se zda ze jim tahne taky az do 5000 tak jestli ty ji nemas nejakou divnou se zatuhlou geometrii truba . Jinak tatovo Kia Carens ty se taky nejvic libi do 3500 pak uz tam neni takovej ten zatach a co vim tak VW to tahne akorad dole a pak nic.

2009-08-19 13:07:58

YD22 není skutečně žádný zázrak, ale ani to není žádná tragédie. Dá se točit bez problémů a velmi ochotně na 4.500 ot/min, pokud ne, můžeš mít někde nějaký problém. Almera s tímto motorem (zejména 100 kW) jede jak z praku, nevím jak Primera.Spotřeba je skutečně vyšší, než u VW nebo PSA.

Na druhou stranu ..... Almera s 2,2 dCI jede lépe než VW motory 1,9 TDI PD 96 kW, terpve novější 2,0 TDI PD 103 kW je co se týče dynamiky srovnatelný. Bavíme se o roce 2003 .. a rozdíl v cenách nových i ojetých aut je také velmi výrazný faktor ... srovnatelná Octavia stále tehdy o více než 150.000 kč více .....

2009-08-19 13:11:51

Pro 2mato (ale i Doris) .....

... do technického koutku patří technické názory, jakkoliv rozdílné, nikoli emocionální rozhorčení nad tím, proč má někdo ten názor, který má ...

... akceptoval jsem, že existuje široká skupina lidí, kteří mají CD20(T), s kterým jsou víceméně spokojeni,

stejně jako já s YD22 ... hlavně proto, že každý chceme od auta něco jiného

2009-08-19 13:32:39

Ja jsem spokojenej kdyz jede jak z praku . Bracha taky rika ze by to do Almery chtelo tak 200 ihahaku pak by to bylo akorad a ten kroutak skoda ze tenkrat kleklo cerpadlo jinak by to tam dnes uz asi bylo ted uz se bojime zase toho blbyho cerpadla a verim ze by to ten motor vydrzel kdyz to vydrzi nejaky podelany VW uz jsem jednu na internetu takovou videl . Jasny ze by nenajel treba 300 000km

Podle me to neni spatnej motor sice vic zere nez VW ,ale to je tak vse i tu kultivovanost ma 2.2Di za tepla lepsi nez to jejich Tdi a docela ma 2.2 na naftu peknej zvuk.

2009-08-19 14:10:59

Doris: Nevim co ma dalkove cestovani spolecneho s tim, jak kdo s autem umi.. jestli je to narazka na me, tak budiz. Kazdopadne souhlasim opet s frantou, zbytecne do toho tahate emoce. To, ze nelze vyuzit potencial slabeho diesloveho motoru na nasich cestach je minimalne usmevne.

Svobi: 200koni s dieslovou Almerou? To je pekne cislo, ale asi neni realne se seriovym turbem, co? Jinak ten motor 2.2 v Almere me jednu dobu docela zajimal na normalni jezdeni, ale nakonec jsem to kvuli udrzbe/pojistce/spotrebe zavrhl.

2009-08-19 14:18:24

Svobi :

Almeru N16 s 200 HP bych asi nechtěl, protože podvozkově je N16 s těžším dieselem vepředu nic moc, hlavně v porovnání s P11. Chipovat se bez problému YD22 100 kW dá tak na 170 koní, pak už máš strop pro normální používání.

V N16 velmi chybí pořádný benzínový motor (SR20), dodnes jsem nepochopil, proč ho tam nedávali (stejně jako spoustu dalších kroků po roce 2000). Když vezmeš základní 1,5 a nepovedenou 1,8 (..to bude zase komentářů.....), tak ten diesel je vlastně nejlepší motor, pokud chceš jezdit trošku rychleji.

Jinak já jezdím každý rok přes 60.000 km a vycházelo to svého času s oběma N16 nákladově docela dobře.

Jenže pak se něco stalo .... .... koupil jsem P11 2,0 SR20DE ....

2009-08-19 14:24:43

Jagy : Neboj samozrejme 200 koni uz by obnaselo nejspise jine turba ,urco vstriky a mozna upravu cerpadla a odladeni . Jo a intercoler .

Tohle turbo je schopny natlacit cca 1.6 baru udajne ,ale to by slo rychle do haje na plnej tlak . Mi ted jedem na 0.9 baru z nejakych ccca 0.7 (coz je uplny nic a zadna soucastka netrpi si myslim)a chvilku to bezelo na 1.1 a jeste pohoda vse stihalo akorad to cerpadlo kleklo a jelo uz to sakra pekne rekl bych tak 150 koni to melo a jeste jsme chteli 1.3 a to uz by asi stacilo ,ale to jsou udaje z jednotky takze nepresny a tezko rict zda by na 1.3 stacili vstriky nebo davat pumpa ,ale je to asi tak max hranice se seriovyma vecma . Vim ze u VW nejak upravujou hlavu pumpy ,aby stihala kdyz chtej uz o dost vyssi vykon . Ale na mobile se nekolikrat uz prodavala P12 ta 139 konova na 190 koniku jednou u toho byl i graf z brzdy a ty 126 konovy na 170 koniku.

Jinak udrzba toho motoru je OK furt mame nafty a zadnej problem akorad jednou to cerpadlo a spotreba si myslim ze 6 litru je pekny a brzda v provozu nejsi muzes jet klidne 150 nebo sem tam tvrde predjet. Ale kdyz vychutnavas zatach dvojky a trojky do 5000 otacek nebo se honis s blbama v pasatech a po rovinkach jedes 180 tak si za 7.5-8.

Franta : Jo vzhledem k tomu ze do N16 nedali 2litr benzin tak je nafta to nejlepsi co tam muzes mit nebo jedine turbo nebo tak coz uz je nakladnejsi. A samozrejme s vykonem 200 koni by musel byt podvozek a brzdy treba z 300ZX . Jinak jo myslim ze tich 170 by bylo ideal a i stacilo .

2009-08-19 14:25:36

Jagy: Pokud ti něco říkají předpisy, tak nechápu, proč úsměvné? Nebo je někde u nás dovoleno jezdit nad 130km/h?

2009-08-19 14:28:36

Doris : Ono zalezi jestli predjizdis kde vidis nebo jedes rychle na dalnici nebo prehlednem useku . Nebo si obcas zajedes stim autem nejaky zavody do vrchu nebo tak jako Jagy .

Taky pochybuju ze uplne dodrzujes predpisy a hlavne silny auto je v rukou rozumnyho cloveka daleko bezpecnejsi hlavne pri predjizdeni na to by to chtelo tich 200 .

2009-08-19 14:39:42

Svobi: Tady mi nejde až tak o striktní dodržování předpisů, ale o tu přiměřenost, míru a taky slušné chování, které řidičům chybí. A správně jsi podotknul SILNÉ auto v rukách ROZUMNÉHO člověka. To je ovšem idea, která u nás mnohdy chybí. Ani na tom přehledném úseku není zaručeno, že mi před auto něco nebo někdo neskočí. Bohužel jsem už byla u toho, jak mi před očima umíral kamarád vinou magora, který si myslel, že je na cestách king se silnou károu.

Jinak se omlouvám za OT, je to technický koutek, takže dost toho filozofování. Vždy je třeba si ale uvědomit, že na cestě nejste sami a auto je zbraň.

2009-08-19 15:06:40

Shrneme téma .... pro N16 jsou YD22 jak 2,2 DI tak 2,2 DCi docela vhodné motory, kterých není třeba se bát a s kterými se dá dost dobře jezdit

2009-08-19 15:09:16

Snad mi to vyjde a pojedu na sraz do Božanova. Snad tam někdo bude s 2,2 proporovnání.

2009-08-19 18:22:07

Třeba já

2mato  
Mato
2009-08-19 20:05:57

Franto len tak na okraj, ziadne emocie som sem nedaval, / keby aj vydal si zakaz ? / a je mi fuk co si kto mysli o vasich ci inych diesloch...akurat som Doris vysvetlil ako to myslite.

2009-08-19 22:53:19

super Aleši, třeba jsem magor a auto jede tak jak má.

2009-08-19 22:58:16

cau papir no neviem co mas za 2.2 dci 100kw ale moja almerka zacina tlacit do sedadla od 1400 a neprestava az na 4500otacok a ten turbo efekt je ale slaby a to pri 2400ot a spotreba ja jazdim na 6.8l ale gumy menim po 10000 KM asi si to vies predstavit ako jej v takom pripade nakladam, ale ked som mal zlu vahu vzdochu tak to tahalo ako starsie DI turbo efekt a vetsia spotreba.

2009-08-19 23:24:27

Jo starsi Di ma poradnej turbo efekt to slapnes plnej a nic a pak sup do sedacek a uz se jede.

To nemit bracha gumy tak tvrdy tak verim ze jsou taky fuc vy mate vyhodu ze nemusite tolik tocit a jede to to 2.2Di to chce pekne tocit ,aby po prerazeni mela tich 2500 nebo aspon 2000 .

Hele a tohle je vtip nebo co kouknete na vykon a za ty prachy ,ale taky uz ma new turbo http://www.autoscout24.de...ails.aspx?id=bgowyf3otoxb

Jinak ted jsem se docetl na netu od dvou ze origo tlak je 1.1 baru tak nevim jsem z toho jelen . Kolik stoji ten budik od VDO ? 900 + cidlo ?

A tady neco o tom zazraku od Bosche uz jsem to myslim jednou daval ,ale uz je toho tam vic. http://www.astra-g.cz/for...viewtopic.php?f=36&t=5260

2009-08-20 10:19:42

Na to že to dostal že slabší 2,2 tak je to dobrý. Ale jak je vidno, některým dílům to nesvědčí. Měl jsem úmysl že to nechám zvednout, ale cena 25 za úpravu a nebezpečí že mi něco odejde mi za to nestojí. To je levnější si koupit výkonější auto.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9