Fórum - Téma


motor 2.2 Di


Fórum Almera N16 motor 2.2 Di

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3  4  5 ......... 9

2mato  
Mato
2009-08-18 18:20:36

To je ta laska Proste mas rada svoje auto a krivdi ti ked nan niekto pise ako by to bol nejaky omyl To je pekne

2009-08-18 19:16:03

JJ, mám ho ráda.

 Svobi
2009-08-18 20:21:52

Franta tak jsem se ho ptal a pri 120 toci cca 2000 otacek takze vlastne co jsem rikal nema jeste plnej tlak .

2009-08-18 20:23:58

Myslel jsem motor CD20T v P11 a zejména P11-144, kde je vyloženě zastaralý a nelze jej srovnávat s modernějšími motory .. v podstatě ve všech parametrech .... bavíme se o srovnání s YD22, který se montoval od roku 2000.

Atmosférický diesel se ,pokud vím, tak od roku 1998 v autech střední třídy v podstatě nevyskytuje.

Chtělo by to asi méně emocí a méně vztahovačnosti. Nemyslel jsem to nijak zle. Ale koupit si P11 s dieselem je podle mě chyba, protože benzínové motory jsou lepší. Názor

Svobi : A kolik točí 6-tka u N16 se 100 kW???

Proč to píšu .. je to maličko opačně, rozdíl není výrazný, ale 6-tka je o triochu těžší než 5-tka u staršího modelu.

 Svobi
2009-08-18 20:32:31

Tak je mozny ze Almera 100kw ma stejnou prevodovku co primera 126 konova to jde ta ma dlouhou sestku . Ale myslel jsem ze ma stejnou s primerou 139 koni ta toci strasne moc. Ale co mi pride co jsem koukal na youtube tak 139 konova almera toci vic ve 140 nez ten petikvalt tak nevim mozna tam nemel sestku

2009-08-18 20:35:40

Měl jsem obě auta a 6-tka ve 100 kW je o něco těžší než 5-tka u 81 kW. V Primerách asi budou stejné převodovky, ale jiný stálý převod ... ty auta neznám.

Ve větších rychlostech je to nejmarkantnější, v 210 km/h točí 6-tka cca 3.600 ot/min, zatímco u 5-tky jsi skoro na 4.000 .... jinak 5-tka točí u 100 kW při této rychlosti asi 4200.

 Svobi
2009-08-18 20:37:37

Aha tak je vtom jasno takze jenom primera 139 koni ma pokurvenou prevodovku

2009-08-18 20:42:47

Souhlasim s Frantou, netreba to brat nejak osobne. Ja naopak znam P10 s CD20 od kamarada a nekolikrat tam odeslo tesneni pod hlavou a spotreba taky zdaleka nebyla 5l. Je to hodne o tom na jaky kdo narazi kus. Doris asi mela stesti a ma vyborny kus, ale bohuzel je hodne spatnych zkusenosti s timto motorem.

 Svobi
2009-08-18 20:49:02

Mi na nej nemuzem rict spatny slovo tesneni pod hlavou odeslo po 200 000km po te co se motor pretopil a nekdy ve 180 to bylo na serizeni a vymenu vstriku jinak nic. Jinak nikdy nic spotreba tak +- 6.5 podle jizdy .

Sice u nas ten motor honil az bracha a jezdil na bionaftu a olej mel nejlevnejsi ,zasoboval asi dva roky vecerku ze tahal zasterky po zemi ,zavazel veci na barak , jezdil na dovolenou v peti lidech +pes70kg a prelozenej karavan to sice jel za 9 ,ale slapal furt jak hodinky takze vydrz ten motor ma na atmosferu OK .

2mato  
Mato
2009-08-18 20:49:56

Myslim, ze Doris mu v prvom rade ponukla nadstandartnu peeci

2009-08-18 21:46:15

Rád si poslechnu názory všech motoristů,ale musí jít o názory dané pravdivými zkušenostmi a ne opsané od rádoby odborníků.Dnes všichni odsusují nepřímý vstřik,že jim praská hlava,jsou nevýkonné a mají vysokou spotřebu.Před 10 lety byly navrcholu diesel motory Peugeot-Citroen T a TD,kdo je má,jezdí dodnes bez problémů.Jsou to neunavní dříči.,vhodné pro normální řidiče,kteří ocenují vysokou spolehlivost.Také nepřímý vstřik.Kdo má rád sportovní jízdu,at si koupí benzín.Ten je líp na to stavěn.Kdo má Common rail,tak jezdí do servisu jako na hodiny klavíru.Plnící tlak,turbo,vstřikovače,váhy vzduchu,čerpadla...Majitelé Fordu,Renaultů ,HDI TDCI by mohli vyprávět.A ty ceny oprav!Já jsem se svým Nissan dieselem 55 K W PLNĚ spokojen, za 4 roky jsem do motoru ,kromě výměn olejů a filtru ,nesáhl a vůbec necítím potřebu být IN s Moderním Common railem.Tak spolehlivý vůz jako naši Almerku jsem dlouho neměl.A chci si ji nechat co nejdéle!

2mato  
Mato
2009-08-18 22:27:05

nemyslim, ze je dobry napad tu rozoberat komu to staci a komu nie... komu staci nech v spokojnosti uziva komu nie nech si kupi nieco ine...

2009-08-19 06:50:09

Mám přímý vstřik citroen HDI Xantiu a absolutěn bez problémů a je málo motorů PSA HDI, která mají problémy. Je to o údržbě a kvalitě nafty.

2009-08-19 08:22:37

S Almerou a Primerou s atmosférickým dieselem přes všechny jejich kvality asi nebude na německé dálnici a při dlouhých cestách spokojen nikdo.

S Almerou 2,2 DI to bude úplně opačně.

Kdo jezdí každých den 15 km do práce, nebude mít s CD20 problém. Pokud někdo jezdí každý týden 800 km tam a zpátky, je to jinak.

Nemá smysl se tu nějak přetahovat a dokazovat si, čí pes lépe štěká.

2009-08-19 08:51:50

HonzaBK: To je pěkné, ale jak člověk pozná, že kupuje kvalitní naftu, když u nás se s oblibou šidí kde co. Ty snad máš po ruce přenosnou laboratoř, kde si uděláš rozbor paliva, abys mohl s jistotou říci, že je kvalitní? Ani vyhlášená Benzina nemá kvalitní naftu, jak jsme poznali. Mám spoustu kontaktů na fachmany ze servisů a stále častěji slyším, jak moderní diesely odcházejí vlivem špatné nafty a nejen kvůli toho....... . Ty staré motory to v pohodě zvládnou, ale třeba moderní C-R motory nesnesou biosložku ve větší míře než třeba 10% (motory Mazdy například).

O výkonu se nemá smysl asi bavit, protože jsou lidi, kterým nestačí ani 200koní pod kapotou, aby si něco dokazovali a jiní jsou plně spokojeni i s atmosférickým dieselem nebo Fabkou s třiválcem a nedělá jim problém s tím jezdit i dlouhé trasy po Evropě. Je to o lidech. Tolik můj pohled na věc.

2009-08-19 09:18:15

"O výkonu se nemá smysl asi bavit, protože jsou lidi, kterým nestačí ani 200koní pod kapotou, aby si něco dokazovali"

To zni jakoby kazdy, kdo ma vice jak 100koni byl zakomplexovany jedinec... znam dost lidi, kteri maji 200-400koni a nemaji potrebu si neco dokazovat v provozu. Za to denne potkavam dieslove a firemni zavodniky z par konema, kteri v provozu radi zavodi.

Jinak my mame na starem VW 1.9D (Toledo) najeto skoro 300tis. a slapal paradne (do poslednich povodni), vykon sice chybi, ale na popojizdeni je to super diky spotrebe (4l). Na nejake cestovani to ale opravdu neni.

2009-08-19 09:42:02

Jagy: Když to člověk s autem dobře umí, pak není problém s tím jezdit i dálky. Nikdy jsme necítili problém, když jsme s tím dieselem jezdili i do zahraničí...Takže je to asi i o řidiči.....

Nejsme brzdou provozu a spíš ještě i tak máme pocit, že na současných přeplněných silnicích a všudypřítomných rychlostních limitech, se ani potenciál toho diesel motoru nevyužije. I to byl jeden z důvodů, proč jsme při koupi druhého auta šli do motorizace 1.8, i když se nám třeba líbil silný 2.3T.

Jinak co tak pozoruji na cestách, tak nejvíce magorů jezdí u nás právě s těmi silnějšími auty, jejichž majitelé mnohdy vůbec nerespektují rychlostní omezení ani v přiměřené míře, samozřejmě že se najdou i magoři v rozpadajících se troskách typu Š120 apod., ale těch tolik nevidím. Blbec se najde za volantem čehokoliv . Někdy mám pocit, že k řidičáku by se měly dělat i psychotesty, protože to co mnozí čeští řidiči předvádějí, je opravdu šílené.

2mato  
Mato
2009-08-19 09:56:13

Doris vzdy je to o ludoch..no nezdielam nazor, ze kazdy si musi nieco dokazovat ked ma silnejsie auto...mne by tiez stacila 1,6ka, ale som sakra rad ze mam 2,0 a so silnejsim motorom ma bavi jazdit aj pomaly aj v meste je to luxus, ten zatah od spodu , dravost ochota akcelerovat, pruznost a nemusim nikoho ohrozovat ani jazdit ako blazen...je to cista pasia a ked potrebujem predbehnut je to super, nemusim byt v strese ani ohrozit niekoho preratanim schopnosti auta...ma to svoj zmysel a niekomu je to zas jedno potrebuje auto z bodu a do bodu b a ostatne neriesi... pokial by ale ludom vzdy vsetko stacilo tak na svete by nenastal ziaden pokrok, vsetko je to o tom, ze ludia chcu viac a preto sa veci zlepsuju..

2009-08-19 09:57:36

2mato: Pěkně jsi to napsal.

2009-08-19 10:03:28

Jezdit s Fabií 1,2 HTP po Evropě, stejně jako s atmosférickými diesely, je ryzí masochismus a dá se praktikovat asi tak dvakrát do roka, nikoli dvakrát do týdne.

Diskuse byla o motoru YD22, možná sem ta filosfická témata až tolik nepatří, protože se tu už neřeší motor, ale třicet jiných věcí


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9