Fórum - Téma


motor 2.2 Di


Fórum Almera N16 motor 2.2 Di

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3  4  5 ......... 9

2009-08-16 22:20:49

Ahoj,jen sem se chtel zeptat lidí co mají almeru 2.2 v naftě jek je to spolehliví,nebo jaky jsou vady tohodle motoru....

2009-08-16 22:34:38

Tak 2.2Di r.v 2001 ta 110 konova puvodne . Zatim supr suprove startuje jezdi dobre teda nevim jak nenacipovana nase ma najeto uz 150 000km a zatim pohoda i turbo se zda zatim ok . Jediny scim byl problem je vstrikovaci cerpadlo stim ma tenhle motor problem ,ale nam odesel potom co jsme to nacipovali jeste vic tak kdo vi ,ale jinak vim ze vnich odchazej radsi jsme zacali pouzivat aditivum. Jinak ted byla na technicky a cepy a vsechno po 150 000km OK bez sebemensi vule. Vsak se mrkni ke me do denicku nic jsme tam krom toho cerpadla na vic nedelali a predchozi majtel taky jenom desticky,kotouce a provozni naplne a filtry. Jo akorad u tihle motoru nabiha turbo docela pozde poradnej zatah az od 2500 otacek trochu zacina vr 2000 ,ale pod uplne mrtvo. Jinak spotreba 5.5-8litru nafty 8 litry kdyz to furt tocis a jedes fofrem treba 180 do 160 to moc nezere a 140 je na spotrebu . Jo a rada se vytaci klidne do 5000 otacek oproti jinym naftam

2009-08-16 22:49:30

Díky za info ... a kolik stojí repas čerpadla? jinak to zní docela dobře...

2009-08-16 22:52:33

No normalne kolem 20 000 primo u boshe nase bylo uplne kantaro tak vic .. Ale nekdo nam snad rikal za 10 000 tenkrat ,ale nesmelo by bejt jak nase vcetne spatny jednotky . Jinak uz zrepasovany od Bosh 50 000kč ,funglovka 120 000kč . A mi ho koupili z vrakace za 7000 kč a ten motor vypadal ze ma malo najeto ,ale je stesti natrefit na cerpadlo z vrakace hned jsou fuc

2009-08-16 23:00:50

ok ... díky za rychlou odpověd

2009-08-16 23:04:27

Jo nemas zac zrovna jsem byl tu . A co uz mas nejakou vyhlidlou nebo tepr zkoumas ?

2009-08-16 23:11:27

práve jen zkoumám...nejradši bych primeru od roku 2000 s benzínovím dvoulitrem.... a nebo almerku 1.8 benzín nebo nafťáka...

2009-08-16 23:18:51

Almeru benzin neber je riziko ze ti bude zrat oil a pak jede nahouby nafta jede lip a jeste kdyz se nachipuje to je sranda kdyz nase byla chvilku na 1.1 baru nez se to cerpadlo podelalo to to frcelo ,ale jiny to mas snad i na vic a drzi tak nevim asi jsme meli v haji cerpadlo a kleklo . Jo ta primerka to by se mi taky libilo ,ale zase kolikrat si rikam ze ta brachovo jede snad stejne a za 6 litru takze jsem si taky uz myslel na nafticku ,ale co ji chyby jsou otacky

2009-08-17 01:15:07

Eště mi tak napadlo,co 2.0 TD 66kw v primeře? neni to moc ale mohlo by to neco vydržet....

2009-08-17 11:06:14

Tak meli jsme ten motor obyc v primere bez turba je to dric ,ale i stima 66kw je to hrozne slaby to me stve ze tu 2.2 nedavali uz treba do P11C

2009-08-17 20:44:22

Mam 2,2di na tine 84KW a ide jak cuker..Mal som v zime problem ale bolo to vo filtri..Inak s tym turbom je to tak mne zacne tlacit presne pri 2000ot/min a potom to ide ako strela..Spotrebu mam tak isto od 6 - 8 l zalezi jak mu stupim..Chodim v pohodicke tak na 6,5 l ale zda sa mi ze aj menej kua Akurat som menil vcera olej a bol som prekvapkany ze z motora nenunika ani kvapka je uplne suchy ..akutar trosku oleja bolo pri hadice na turbe ale myslim ze to je v norme..¨¨

Inak zatial spokojnost uplna,..a ktomu cerpadlu ze odchadzaju mmmmm myslim ze ked na aute normalne jazdis tak ten motor aj s cerpadlom musi vydrzat 300000 pohode..Kukni sa na www.mobile.de tam predavaju almery ci uz Tino alebo sedan,hatchback a kazda ma nabuchanych okolo 170000 km a pochybujem ze ma niektora uz za sebou "bypas "cerpadla Tot moj nazor

2009-08-17 21:13:10

No i na mobile je sleduju a uz jich tam par bylo za malo tak sup je a otevru a ejhle diesel pumpe defekt . Ale je to fakt jak komu asi na nafte zalezi nekdo ma i 300 000 a pohoda .

Jinak k tomu ze jsem v chytry recenzi cet ze odchazi turba tak turbo nici majtel a olej a nebo vysoky tlak (tocky).

Jinak nas motor je taky uplne suchej az tam kde sundavali kryt rozvodu kvuli tomu cerpadlu tak to ted trochu mlzi ,ale je tam siroka guma kde to mlzi tak to skusim trosku dotahnout a uvidime.

2009-08-17 21:54:41

Ta spotřeba se mi líbí ....

2009-08-18 16:00:57

Jo a navic tenhle motor je petikvalt a oproti novejsimu motoru se sestikvaltem toci min nez ten sestikvalt . Rikam no 140 na spotrebicku a uz i tahne turbo ve 130 na petku se turbu az tolik nechce . Ale jako nemysli si zas bracha ted jezdi spis za 8 ,ale jede plnej knedl no vic uz si to auto snad nevezme i kdyby ho mucil ,ale to jsi ze 200sx zvyklej na vic

2009-08-18 16:30:41

CD20 v Primeře nebrat, není to žádný dobrý motor, vyšší spotřebam žádný výkon.

YD22 v Almerách je naopak nejlepší motorizace. Starší přímovstřik DI má větší turboefekt, novější commonraily 84 a 100 kW zabírají podstatně plynuleji .. ale také mají spotřebu o 0,5 až 1 litr vyšší.

Hlavní problémy ... občasný kolaps MAFS, projevující se ztrátou tahu a výkonu, u novějších Commonrailů občas problém s DRV ventilem. Jinak dobré. Zkušenosti .... 185.000 km N16 2000 a 198.000 km N16 2004,

Otázka na Svobiho .. kolik točí 81 kW motor v Almeře na 5.rychlost ve 120 km/h a ve 170 km/h???

2009-08-18 17:58:15

Hele z hlavy ti to nereknu musel bych se kouknout nebo bracha by to mozna vedel ,ale spi . Ale vim ze ve 120 se ji nechce na 5 moc akcelerovat pac jeste nebere turbo. Ve 140 kmh je to mam pocit 2500 ot.. Ale nevim presne bych kecal ja nejsem jeji ridic to spis kdyz ji nekdy ukradnu na letiste nebo ulicky nebo co koukam kdyz jede bracha . ALe vim ze jsem to jednou porovnaval a tocila min nez ten 6 kvalt akorad ve 126 konovy primere je dlouhej sestikvalt.

2009-08-18 18:02:51

franta.s : To jsou zas názory , kecy ohledně spotřeby u CD20 od člověka, který s tím asi nikdy nejezdil a přečetl si zřejmě jen nějakou subjektivní recenzi.... .Vždy mne takové jednostranné tlachy zvednou ze židle, copak 5l/100km je tak hodně? Tyhle motory nejsou možná tak výkonné, ale vydrží podstatně víc, než ty dnešní spotřebáky, které doporučuješ..... Za celých deset let, co auto s tímto motorem provozujeme, nebyl jediný problém, máme najeto 320.000km, na emisích jsou výsledky hluboko pod limitem, motor funguje naprosto spolehlivě. Znám taxikáře, který má na tomhle motoru nalítáno přes milion km, tak kdyby to byl tak špatný motor, asi by to nevydržel, nemyslíš? A i kolega Miroslav z tohoto klubu nedá na tento motor dopusit, klidně se ho zeptej.

Je zvláštní, že od mnoha majitelů, kteří vlastní Nissan s tímto motorem, slýchávám pozitivní reference - nebo jsme všichni tak zvláštní případy a vymykáme se pravidlu, že CD20 je špatný motor?

2mato  
Mato
2009-08-18 18:11:50

Doris oni to nemyslia zas tak, skor to ale porovnavaju s turbo common railmi kde je vykon uplne inde a spotreba je dobra...samozrejme, ze nevydrzia tolko km ako cd20 to je bez debaty...uz len koli turbu a common railu a ovela vacsiemu zatazeniu... Pokial niekto potrebuje silne auto tak rozumny diesel mu nestaci, uz davno nieje dnes zrychlenie u dieslu cca 15 sekund /o stotinky nejde/ brane ako dobra hodnota aj ked na bezne jazdenie to staci aj poponahlat sa s tym da...

2009-08-18 18:13:33

CD20 jako atmosfera neni spatnej samy jsme ho meli neznicitelnej motor,ale CD20T je o nicem zvlast oproti 2.2Di ,Dci

2009-08-18 18:16:58

2mato: Ale jo, já to beru třeba tak, jak jsi to podal Ty , ale vadí mi, když to někdo odsoudí způsobem, jako bylo napsáno výše. Proto má reakce.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9