Fórum - Téma


Motor 1,8 benzin


Fórum Almera N16 Motor 1,8 benzin

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3

2007-11-15 08:33:50

Bez komentáře!

2007-11-15 10:11:42

Prinad pol cm na mierke je asi 2,5-3dl to je za 8tis km velmi nizka hodnota a s najvacsou pravdepodobnostou si to vyhral

2007-11-18 14:44:50

rs tak veru po spravnosti vybrus a nove kruzky k tomu vybrusu no oni vychadzaju z toho ze to asi vela nenabehalo a staci dat nove kruzky. vy meriate ake maju kruzky volu na zamkoch? ked su zamontovane vo valci?

mne to zerie olej maximalne tak ze od max po min je 15 t no skusim sa na to pozriet ked budem davat novy olej co bude za nejaky 3t bo teraz robim experiment ze po 7.5t menim a pojde tam olej z mos2 tak uvidime co to spravi.

2007-11-27 20:45:22

Pokračování příspěvku z 12. 11. PO absolvování prohlídky u mechaniků Nissan bylo nalezeno toto: pravděpodobně půjde motor na výbrus, vyvložkování, nové písty, kroužky, těsnění. Celková cena opravy: cca 40 000Kč !! Chtěl bych upozornit, že auto při koupi mělo servisní knížku (vyplněnou), proto se nám koupě tohoto auta zamlouvala. Nechápu, jak se toto mohlo stát, zřejmě šlendriánství předešlého majitele. Otázka pro RS955i: myslíš, že tato dosti výrazná oprava motoru pomůže s tou hroznou spotřebou oleje? Ještě upozornění: nekupujte auto v autobazaru DISKONT BRNO, mají velice dobře formulovanou kupní smlouvu a nelze jí nějak napadnout (vlastní zkušenost). Jinak všechny zdravím a mnoho dalších příspěvků.

2007-11-27 21:23:19

urcite vyrazne pomoze no zalezi kde bude robeny vybrus a ako.vseobecne plati ze motor si olej zobere tak ci tak

no cez 0.5l na 1000km by to nemalo ijst. ak motor nemal nabehane vela tak by mozno stacilo len kruzky ale

ked je to uz rozobrate tak by som isiel do vsetkeho nech je to na volach a toleranciach tam kde ma to jest dlasi vybrus

k nemu origo piesty a kruzky. pocitam ze cez voditka by si toho vela (oleja nemal cucnut)

pozor po sprevadzkovani plati obdobne ako keby bolo auto nove isty cas bez privesu nevytacat ani monotone otacky

tak ako je v manuale a olej zo zaciatku by som ho kludne menil aj kazdy 7500

2007-11-27 22:08:24

vyvlozkovani------to je co??????

Pri dodrzani montaznych tolerancii to pomoze urcite

2007-11-28 07:23:00

pravdepodobne je tam chyba co sa tyka toho vyvlozkovania rs955i to vyvlozkovanie mozno platilo pre skodovky alebo motory ktore maju vlozky valcov vlozene(suche, alebo mokre) nissan aspon tieto motory by mali mat valce priamo v bloku zaliate vlozky ktore by sa nemali dat vybrat (ak sa mylim tak ma opravte)

cize motor musi von cely blok hodi sa na honovacku na prislusny priemer k nemu nove piesty a piestne kruzky.

2007-11-28 09:52:24

miskus napis mi co neviem...

2007-11-29 21:14:42

rad by som ale zrejme to bude opacne.vies vestky snimace ktore su na n16 ake a na co sluzia?to by ma celkom zaujimalo plus kde su rozmiestnene (aktivacia airbagov-pyrotechnicke predpinace pasov), knock senzor, lamda atd nieco z toho tusim

2007-11-29 22:14:31

aktivacia airbagov-pyrotechnicke predpinace pasov---- v koreni stlpikov medzi dverami

knock senzor---- na bloku pri startri

lamda ----riadiaca pred katalizatorom v odliatku zberneho potrubia,kontrolna za katom vo vyfukovej trubke

Naco sa tym zatazujes

2007-11-30 07:44:42

hezky vycvicene ta lamda v pohode ten airbag som tusil nie medzi dverami ale v priestore medzi prednym blatnikom a dverami. zatazujem sa tym kvoli tomu ze prilis vela konektorov a drotov je v motorovom priestor a ja vlastne len matne tusim co a ako.uz davnejsie som sa zamyslal ze si to vsetko pofotim s tym ze sa potom budem vypytovat co je toto a na co sluzi. ved len do svetla vedu 3 konektory -parkovacka stretavacky a dialkac atd. bodry

ak pracujes v okoli martina tak mozno zacnem chodit na servis aj tam

2007-11-30 08:21:45

pracujem v okoli ba a uz vyse roka som na materskej

a tri konektory do svetla su 1,parkovacka 2,HI-LO, 3,nastavovanie, 4,blinker

2008-01-10 19:04:36

Pokračování příspěvku ze dne 27.11.2007: v úterý 8.1.2008 jsem si byl vyzvednout moje auto Nissan Almera po celkové opravě, kterou jsem už dříve avizoval. Oprava provedena v AUTO HUDEC, Nové Město na Moravě (servis Nissan): oprava motoru, výbrus, výměna pístů, kroužků, ložisek vačkové hřídele a těsnění. Celkem materiál+práce = 52.000Kč. Celkem dost výrazná položka, snad už auto bude 100% v pořádku, mám tím na mysli hlavně spotřebu oleje. Jinak chod motoru po opravě tišší, větší zátah a síla (osobní názor). V servisu mi řekli, že mám tzv. "syrový motor", takže jezdit opatrně, 1.000km jezdit v rozmezí 2.500-3.500 otáček bez většího vytáčení motoru a "nemít podřazeno". Na práci v autoservisu nemám připomínek.

2008-01-10 19:25:07

52t kc, ??? tak to sa mi zda az prilis vela za vybrus motora+praca a nejaky ten material...zrejme mas svoje auto velmi rad

2008-01-10 19:29:34

Tak to je masakr.. to bych nikdy nedal. Kdybyste jsi koupili vynikajici, bezudrzbovy motr SR20DE s nizkou spotrebou, nemeli byste zadne problemy.

2008-01-10 20:53:19

Tak si myslím že ta cena naprosto odpovídá generálce motoru,jen si myslím že za tu cenu bych z bouraček koupil dva nebo tři motory.Co se týká té měrky je to naprostá blbost aby se tak poznalo auto který žere olej.Můj mercedes s půl milionem kilometrů má kompresy 20,20,20,14,11 což značí že poslední dva válce jsou chycený na kroužkách,měl jsem dole hlavu a vložky a ventily jsou OK.Motor žere kolem litru na 1 tisíc a měrka čistá jak slovo boží,ale pokud to jde kroužkama dolů,stačí oddělat víčko na víku ventilů a funí to jak lokomotiva,tím poznám že auto má kroužky v háji a né měrkou.Jinak těch půl milionu je na tachometru,kolik to má ve skutečnosti nevím ale podle tabulek má novej motor kompresy kolem 24.Ale ze zkušenosti vím že tenhle motor je schopnej startovat i s kompresí kolem 11 ale jenom v pařákách To nedokáže žádnej novej diesel Jsem trošku odběhl k jiné značce

2008-01-11 09:59:56

Jestli chcete ušetřit za výbrus a výměnu kroužků, mrkněte na tyhle stránky http://www.rvs-tec.cz/start.htm Vypadá to zajímavě. Taky mám N16 1.8i a uvažuju o tom. Cena je kolem 4000Kč. Pokud s tím máte někdo zkušenosti, tak mi dejte vědět. Dík

2008-01-11 18:06:16

OOOOO bože jen po přečtení že první dávka toho sráče mě má odkarbonovat motor a pak dalčí druhá várka zlepší kompresi natolik že motor ji má jako z výroby je tak směšné

Ale věřím že tento přípravek funguje,po jeho aplikaci vyměníte pak už v motoru všechno a bude vám zase jezdit jako za mlada Ještě k tomu tablety do paliva a nemusíme vůbec kupovat nové auta.

BLBOST BLBOST BLBOST

2008-01-11 18:25:15

Hle jakou jsem našel recenzi (čerpáno z http://www.rvs-tec.cz/start.htm ): Renovace Škoda OCTAVIA 1,8 turbo (ČR) TECHNOLOGII RVS JARO - LÉTO 2005

" V říjnu 2006 jsem zakoupil osobní automobil Škoda Octavia 1.8 turbo 20V, rok výroby 2004. Na automobilu byl proveden "chip tuning" na 190 PS. Měla najeto 42 tis km.

Po zkušenostech s velmi dobrými výsledky RVS TECHNOLOGY u TD motoru jsem se rozhodl ošetřit tento výkonný benzínový motor. Použil jsem sadu G4 pro motor a T3 pro převodovku s rozvodovkou.

V současné době t.j. únor 2007 má vůz najeto 61 tis km s těmito výsledky: spotřeba se pohybuje mezi 5.1-6.3 l/100km od natankování do natankování, motor jde velmi lehce do otáček(3.rychl st. 180km/hod). Při městském celodenním provozu (Praha) nejde dle počítače spotřeba přes 7.2 litru, okamžitá spotřeba na místě je 0.6-0.7 litru/hod (před aplikací 1-1.1). Max změřená rychlost dle GPS 253 km/hod. FEJKL

2008-01-12 11:14:21

Tak do toho jdu


Odpovědět

1  2  3