Fórum - Téma


Motor 1,8 benzin


Fórum Almera N16 Motor 1,8 benzin

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3

2007-11-11 14:33:40

Uz nekolikrat sem se docetl ze 1,8 zerou olej ze jsou spatne je nejaky rok od ktereho je tato zavada odstranena ?

2007-11-11 14:48:13

Podrobně jsme o tom mluvili zde : http://www.nissanclub.cz/...select=11877#message11877 já osobně nedolévám od výměny do výměny ANI DECI !! VÝMĚNU dělám po 10.000 až 15 000 Km a hladinu mám stále + - stejnou !! Používám oil Shell helix 10 W 40 mňam mňam !

2007-11-11 16:21:46

Diky za odpoved precetl jsem si to a radeji se vyvaruju u Almery 1,8

2007-11-11 20:13:27

Nepropadej panice, zatím co jsem se tak dočetl se jedná o pár kousků, zřejmě vadná serie pistních kroužků

2007-11-11 21:43:26

bubub panika qg18de su vsetky na hovno ja mam uz 132t a do teraz dolejem max. 1 liter na 15t km cize ked menim po 7.5 t tak ani nedolievam dam do plna a pred vymenou mam na min supnem na zazracnu plechovku na preplach povrcim a vypustim a je to. ak zere vela tak sa treba zamerat na iny olej vela ludi chce dat auto to najlepsie a zbytocne dava 5w-40. atd. sem tam sa vyskytli aj kusy kde zralo naozaj vela oleja ale zmenilo sa to pouzivanim piestnych kruzkov ineho vyrobcu tusim. no zvaz inak upozornujem ze tieto agregaty su aj v primere(niektorych)

2007-11-11 22:00:55

Ano motor 1.8 je znamy spotrebou oleja.Je to asi jediny motor od nissanu ,ktory mal zvysenu spotrebu oleja.Bolo to sposobene naozaj nevhodnymi piestnymi kruzkami.Ale, nie vsetky 1.8 brali olej.Vacsinou prve n16 ani posledne olej nebrali.Co je divne,ze Almera a Tino mali najvacsiu spotrebu oleja a primera stym istym motorom,len par kusov.

2007-11-12 07:24:06

To jestli motro je dobrý nebo špatný poznáte podle toho, že když vytáhnete měrku oleje, a je na ní napečen karbon - je hnědá, tak motor žere olej, pokud je krásně čistá, je to Ok. Vzhledem k tomu, že se o tom ví, tak obvčas někdo před prodejem měrku vymění. Je to záležitost opravdu jen některých 1,8, pokud má japonkský kroužky, tak je to OK (první almery a poslední almery). Motory jsou špatně i u některých primer, ale podstatně méně případů.

2007-11-12 13:45:15

HonzaBK tak ta teoria o zakarbonovanej mierke ...ma fakt pobavila

No ked budes mat cas tak si vsimni na ktorom mieste je ten karbon... no presne tam kde je vodiaca trubka mierky najblizsie vyfukovemu potrubiu.Takze olej na nej zhori tomu kto tomu viac naklada,napriklad dialnicne jazdy... a je uplne jedno ci olej zerie alebo nie

2007-11-12 15:23:15

tiez sa mi to o tej mierke nezda. Mam sice motor 1.5

Mierku (rozumej cely ten kovovy pasik) mam okolo stredu jej dlzky (nie dole, kde je mierka pre olej) taku "vypalenu", nepovedal by som, ze to je karbon.

Pri vymene oleja po 12 tis. km mi chybalo 1dcl, takze olej urcite nezerie. Pouzivam 5W40 Madit Prima.

2007-11-12 15:32:16

Pripajam sa k Almerke, olej menim cca kazdych 15tis. km a nikdy nie skor. O tom, ze by moja 1,8 zrala vela oleja fakt neviem....

2007-11-12 18:17:35

Zdravím všechny, reaguji na diskuzi ohledně motoru 1.8 (QG18DE), ohledně spotřeby oleje: auto jsem koupil v září 2007, spotřeba oleje 1l na 300km Takže ty obavy ohledně kvality tohoto motoru jsou opodstatněné, auto je nyní v servisu Nissan, a čekám s čím mě mechanici Nissanu překvapí. Ta měrka na olej je opravdu v horní části spálení (až hnědá), takže se přikláním k poznatku ostatních diskutujících. Je to škoda, protože tento motor je opravdu skvělý, živý.

2007-11-12 19:59:42

liter na tristo!????,ved to museli vsetci za Tebou zapinat hmlovky

2007-11-12 21:36:06

ved to sa uz pomaly podoba na 2 takt. to uz bolo fakt na riesenie.

zasadny vplyv na spotrebu oleja maju piestne kruzky a oblast stieracich kruzkov piestu a honovanie valcov.

co som sa tu docital tak vacsinou to boli chybne kusy piestnych kruzkov.

2007-11-13 12:48:59

viackrat som tu v poslednom case videl vyraz "honovanie valcov"

to je co?

2007-11-13 14:38:26

valec sa opracuva tak ze sa vyvrta otvor sustruznickym nozom cim sa dosiahne pomerne drsny povrch,ktory sa vyhladi honovacou hlavicou,co je kovovy valec z pozdlznimi drazkami po obvode v ktorych su ulozene brusne kamene rozopierane pruzinkami opierane o stenu opracuvaneho bloku valcov.Tato hlavica sa ma taky zvlasty pohyb ked sa otaca okolo svojej osy otacku vpravo a nasledne otazku vlavo a zaroven vykonava aj priamociary vratny pohyb/nieco ako ked sa kefou na flasky snazis vycistit flasu zvnutra/.No a to nechava na opracovanej stene valca charakteristicku krizovu kresbu v ktorej sa udrzi mazaci olej pri chode motora.A vlastne koli tomu oleju nesmie byt stena valca opracovana do zrkadloveho lesku

2007-11-14 07:47:01

presne tak este dodam ze ked sa pozries na valec tak tam je strasne vela ciar ale vsetky tak nejak tvoria kosostvorec

(kvoli tomu pohyb ako opisal rs)

2007-11-14 08:01:56

Pánové a dámy, když mě nevěříteže se to pozná podle té měrky, zeptejte se nějakého technika v Nissanu!! Víc k tomu nemám co říct. Vy to tady zpochybňujete, ale je to tak. Proč to dělají jen 1,8 které žerou olej: Prosím o vysvětlení. U ostatních je měrka Ok. Ta měrka je takové první poznávací znamení že to žere olej. Těch motoru už jsem viděl dost! Víc k tomu nemám co říct.

2007-11-14 08:31:51

Honzo zachovaj klud. Pozri si moj prispevok. Mam motor 1.5, olej nezerie a mierku mam spalenu. Takze to nerobia len motory 1.8 Ja by som suhlasil s RS955 ze to zavisi skor od stylu jazdy, teda kto tomu viac vytina a vytaca motor, tomu sa olej na tej mierke zazerie.

Nepoznam podrobne ten motor ale mozno ak niekto viac vytaca motor, v olejovom systemu su vyssie tlaky a potom olej vylezie az na tu mierku a tam sa potom spali. S cim moze suvisiet skutocnost, ze ak niekto viac vytaca motor, tak v pripade 1.8 su kruzky viac opotrebovane a motor zerie olej.

2007-11-14 12:39:30

honzaBK,tie monterky co nosim v robote maju na pleciach a nad lavym vreckom na prsiach napis NISSAN

almerie,nejde o ziadne vytlacanie oleja vyssim tlakom ved v motore je umelo vytvarany podtlak /PCV/ ale tym ze ako na vsetkom v motore aj na mierke je olejovy film,ktory vplyvom vysokej teploty pri zbernom potrubi vyfuku zhori a na tom mieste sa spravi karbonA ked som sa na skoleni pytal ze preco ''iba''QG18zerie olej tak pricinou je absolutne nedodrziavanie montaznych tolerancii vo vyrobe.U importera rozobrali namatkovo tri nove agregaty a ani jeden nevyhovel a to ze sa to pri reklamacii riesi prekuzkovanim je len na zalepenie oci zakaznika spravne by sa mal dat blok na vybrus,a podla vybrusu prislusna trieda piestov s kruzkami

2007-11-15 01:58:32

aha ... takze u QG18DE motoru je to ruska ruleta , bud motor je dobry nebo byl uz od vyroby vadny , tak to je super

no kdyz mne po 8 tkm sezralo temer nic, ze akorat mi kleslo o pul cm na merce tak snad sem vyhral ten dobry motor


Odpovědět

1  2  3