Fórum - Téma


Most jizdy verejnosti 19.3


Fórum Pokec všeobecný Most jizdy verejnosti 19.3



1 ......... 3  4  5  6  7

2011-03-21 16:15:39

tak na 215kách musí Primera jezdit jak po kolejích , ale do 17tek bych určitě nešel, zvažoval jsem 205/50 R16 už jsem skoro i kupoval Dezenty V 16'', ale pak jsem se rozhod pořídit TD ProRace 1.2 v 15'' . Jako profil 60 asi není na závodění, ale že by to bylo ňáký extra měkký, to bych neřekl. A Primera prostě sedí parádně i s těmahle pneu.

Škoda, že další termín je až v říjnu. Jen si vždycky říkám, jak moc je to bezpečný - jestli tam nejezděj blázni co tě někde rozstřelej ...

s tím netáhnutím u chmeldoslava - teď jsem jel kus z Itálie s Fordem Focus a chvílema se mi stávalo asi to samý - jel jsem třeba 80 nebo 100 , noha na podlaze na 4ku či 5ku a auto vůbec nejelo a to to bylo snad i z mírnýho kopečka - nechápal jsem :(

Tofoj:

dík za fotky pneu

2011-03-21 16:18:49

hele mam sportovní péra HR + žluté KONI tlumiče a s pátnáckama zimákama je to docela tvrdé,, ale na léto mam právě 17ky 215/45 a to je kámen - nedoporučuji.

ty 16 dezenty 205 / 50 jsou ideální ted akorad tyhle kola kámoš prodal za 4 tisíce ve velmi dobrém stavu přemýšlel jsem o nich ale na těch 17 je to na to léto prostě nádherný, a to že je to tvrdý už jsem si zvykl.

2011-03-21 16:21:24

co se týče bezpečnosti na okruhu, měl jsem stejné obavy jako petagne, ale tam to bylo naprosto v pohodě, nebyly tam vyložené hovada kterejm to bylo jedno jestli tě nadělej nebo ne. i když občas nastane situace kdy prostě musíš uvážit jestli tam vlítnout nebo nechat toho před tebou v klidu si to dojet. nikdy nevíš jestli o tobě ví nebo ne, hodně se stává že to auto za tebou je jakoby na rohu - tzn ve slepém bodě, takže lepší koukat okolo a nespoléhat jen na zrcadla

2011-03-21 16:35:22

tak člověk si zvykne i na šibenici že jo

ba ne, věřím, že si člověk navykne a ten pocit při jízdě + vzhled za to můžou stát

na ten inzerát jsem koukal, ale potřeboval jsem k nim typový list, i proto nakonec šáhnu po těch 15''

na okruh bych se rád podíval, ale zatím by mi stačilo jakýkoli letiště nebo ňákej větší plácek, kde si to pořádně vyzkoušet - nevíš o něčem poblíž Prahy?

2011-03-21 16:38:44

Ja bych na ty 15 dal nejaky 205\50 pripadne 195/50 ,ale ty 195/60 stima se mi jezdi blbe se to macka jak prase.

2011-03-21 16:42:13

hele to už jsem taky psal jestli někdo neví o nakem placku v praze tady je to fakt traga,, občas o víkendu tak nějak vyjedeme na projíždku kde jsme třeba nebyly a nikdy nic nenajdeme,, v ČR prostě nemáš téméř možnost se někde vyblbnout protože všechny letiště jsou uzavřeny pro veřejnost a podobně. pak se diví že lidi jezdí jak magoři, kdyby se někdě vylitali jako v tom mostě tak pak nemas ani potřebu "chvilku" :D

2011-03-21 16:44:10

195/60 s tím se nedá podle mě jezdit do zatáčky víc jak 70 :D

2011-03-21 17:00:51

Jo ty mam na zimu a je to na nic. A sice je mekci ,ale ve finale mi to na 17 prijde pohodlnejsi . Rizeni tuzsi a lip reagujici na zatoceni kam to posles to jede. A proste pocit jistoty a i pri vysokych rychlostech .

Proste ideal jsou asi ty 205 nebo pak pro nas blazny 215 ,ale hlavne to nesmi bejt balony.

2011-03-21 17:01:32

mám 185/65 a ty jezděj do zatáčky rovně

 jagy
2011-03-21 19:26:21

Svobi: Vysvetli mi polopaticky, jak se 195/50 muze vic zvykat, nez 205/50?. Az nekteri konecne prokouknou, tak ty velke a tezke kola hodi maximalne do srotu...

2011-03-21 20:14:03

Až mi někdo vysvětlí jak dostanu 195/50 do TP tak je tam stejně nedám protože chci +/- dodržet obvod kola a nemít na dálnici při 140km/h 4000ot, páč to pak žere jak prokoplý. Takový kola se hodí na rejsing, ale podle mě (ano, nejel sem na tom) to do provozu není ideální, už jenom kvůli benga a případnejm problémům

 jagy
2011-03-21 20:23:32

17" taky standartne nemas v TP. 195/60 vs. 195/50 je v obvodu minimalni rozdil, aby to znatelne ovlivnilo dalnicni (ci jinou cestovni) rychlost. Zere to jak prokople? 6l dalka, 7l prumer.. jezdis za min? Gratulace. Na provoz je to uplne normalni. Nejak nevidim duvod, proc by nemelo...

2011-03-21 20:35:31

205/50 nebo 195/50 jsem nerekl krivy slovo tak nevim co mas. Me se neliby akorad ty 195/60.

Ale neresme to tady uz se to rresilo nekolikrat . Proste je to o tom co chces jasny ze z malima lehkyma kolama by to melo jet lip .

2011-03-21 20:37:21

Zajimava diskuze najednou. No ja mam na zimu standard 185/65 R15 na leto doposud 195/60. Rozhodne lepsi nez ty zimaky, ale stejne to fakt na zavodeni do zatacek moc neni.

Jinak spotreba, pokud jedu po dalnici vetsinou do tech 140km/h a cca 3500ot., tak to zere tech 7-7,5. To prevazne pres leto, pres zimu je to 7,5-8, ale spis blize k tem 8 litrum. Je to tezky, chce to mit poradne nafoukly pneu, pres zimu se navic topi,takze taky neco navic, zimni smes pneu, to taky udela svy. Jednou jsem dal, pokud jsem pocital dobre, zahadnych asi 6,6 a ani nevim jak jsem k tomu dosel. Ale i tak celkove spotreba perfektni, na to ze to parkrat dost slusne vytocim.

Jinak k tem jizdam v Moste, mate moc pekny photo a i ty videjka co Vas zachycuji, no proste super. By to chtelo nejakou super upravu, aby vsichni nechapali kdo jim to natrhava prdel. Napr. nenapadna P11 s VE nebo jeste lepe VE-T

2011-03-21 21:28:09

Ja som mal na leto 195/50 a na zimu 195/60 a je to dost velky rozdiel. Tento rok pojdem na leto do 195/55 lebo tych 50 nie je na kazdy den. Auto len huci a vyzera ze ide ale v skutocnosti je to pomalsie o viac ako 20km/hod. Seriovy rozmer vyzera byt najlepsi.

2011-03-21 21:48:47

To ja udelam zasadni zmenu a pujdu do 16" 205/50. To by melo byt optimalni. Snad budu spokojen...

2011-03-21 21:53:58

To je dobra ozkousena volba . A gt z nemecka to maj casto i v tp

2011-03-21 22:21:15

Noo, kez by i ta moje nonGT

2011-03-21 22:34:08

přesně 205/50 je ideal kompromis, alespoň pro ten muj podvozek HR / KONI

2011-03-22 09:57:51

bono:

tak že to hučí bude asi spíš pneumatikama, ne? Jinak ty menší pneu jsou sice pomalejší na max rychlost, ale zrychlení by mělo být o fous lepší. Ale určitě to bude o něco víc točit při dálniční rychlosti. S tím sériovým rozměrem souhlasím, jde jen o to, na co to člověk chce .

Nechci to tu zasekávat mimo téma, ale když už se to tu rozjelo - mohl by někdo napsat jaký jsou rozdíly pneu/pružiny/tlumiče? V čem je třeba lepší dát tužší/nižší pružiny vs. tužší tlumiče vs. nižší profil pneu - teoreticky vším se podvozek přitvrdí, ale jaký jsou v tom rozdíly?

Co třeba dát na 195/60 pneu tužší tlumič? Z hlediska životnosti podvozku by to mohlo být ok ("primární" vypružení dobrý) a jestli by to třeba zlepšilo jistotu nebo ne ...

dík P


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7