Fórum - Téma


moja P11 GT na predaj


Fórum O vozech našich členů moja P11 GT na predaj



1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 11

2008-12-06 19:53:42

honda accord je dobra volba, mne sa paci viacej vo verzii kombi (sorry blesk - podla mna patri medzi nakrajsie kombiky) ale lepsia volba by bola vo verzii 2.2 ( CDTi) diesel

2008-12-07 00:11:51

powerflow: v tom pripade si uchyl acco kombi je vyhlasena spata a nevymyslel som to ja, ale ak to zoberes z pohladu toho ze mas temperametne agilne rodinne kombi sa to da prezut

2008-12-07 12:11:59

powerflow:2,2CDTi by byla dobra volba,vim ze tento motor se moc chvali,ze je to nejlepsi naftovy motor,ktery kdy kdo mohl vymyslet,ale ja sem porad nazoru ze nafta patri do kamen.vim ze dost lidi se mnou nebude souhlasit,ale benzin je benzin

2008-12-07 12:50:13

to David.306: ja zastavam podobny nazor, len ta spotreba tam bude trosku vyssia, hlavne ked ide o kombik.

pre rodinu diesel, pre zabavu benzin.

v diskuzii: spotreba P12 si to mozes porovnat: diesel vs. benzin.

2008-12-07 14:16:55

powerflow:kombik pro zabavu,tak nejak to beru.potrebuju i prakticky auto a to primera gt sedan zas az tak nebylo

2mato  
Mato
2008-12-08 18:06:40

David a co vravis na 6 valce diesle ? mna par 6 vlc dieslov nadchlo a musim povedat, ze niekedy ten vykon a zvuk vo vysokych otackach sa da ozeliet za nekonecnu pruznost a dynamiku do tych 4000ot a prijemnu spotrebu vzhladom na dynamiku aku vypytas...na druhej strane musim uznat, ze sa to tyka len novsich dieslov osobne som bol nadseny zvukom a vlastnostami 525 530d v bmw...tomu sa da podla mna prist na chut na druhej strane uznam ze jeden japonsky benzinak by som asi musel mat aj tak

2008-12-08 18:34:01

nova maxima 3,0 V6 hehe krasny zvuk 6 valca a jazda fuuu ako v kozmickej lodi ale krasa

2008-12-08 21:48:52

Najsilnejsi diesel v triede. http://www.autobloggreen....based-on-new-renault-v-6/

2008-12-09 21:18:31

ked vidim tam ten napis renault je mi na grc

2008-12-09 23:02:56

Prečo, lebo vie Renault robiť diesle a Nissan nie. Renault a celkovo francuzi diesle vedia.

2008-12-09 23:22:52

Martin.sofi. S těmi motory máš naprostou pravdu. Diesely jsou poměrně moderní a bezporuchové. Kdo říka něco jiného blábolí nesmysly odposlechnuté v hospodě od pivních odborníků na vše. Renaulty mají spoustu nedostatků hlavně v elektrice a elektronice ale kvalitní diesely jim nikdo nevezme. Stejně jako většínu benziňáku Nissanu. Proto mám Nissan v benzínu. Já jsem najezdil s Renaulty docela dost km, tedy grcat bych mohl taky, No zkusím to zatím v sobě udržet.

2008-12-10 00:16:29

klasicke diesle bez turba, alebo s turbom franckovia pouzivali uz davno, ale revoluciu zacali nemci s TDI!

2008-12-10 01:08:41

powerflov: len pri nich trosku zadriemkali

2008-12-10 10:23:58

oni vsadili na system PD, ktore asi nebolo tak dokonale ako Common Rail, ale uz aj oni pouzivaju tento system, nemyslim, ze by teraz zaostavali za francuzama.

2008-12-10 11:28:08

Tak ci tak su pozadu tym ze to tlacili kym ostatni mali davno CR,

Diesle nejak neriesim, aj ked beriem na vedomie ze jazdi diesel Audi Le Mans, BTCC leony diesle co ma ale najviac prekvapilo tak ze britsky Autocar dal jedno z absolutne najvyssich hodnoteni 5hviezdiciek 330d, auta ako Lotus Elise ale aj 330, M3, Sti... Mali 4 alebo max 4,5hviezdicky, to uz je naozaj na zamysplenie pri vybere sportoveho auta. Ako uzitocny kombajn je to jasne.

2008-12-10 15:08:09

To blesk.Skôr si myslím že je to zaplatené a je to všetko reklamný ťah,pretože M3 a 330d je dosť podstatný rozdiel.

Inak celé toto naftové ťaženie je chytrý marketingový ťah.Takže si to zrátajme aké sú náklady na výrobu benzínu a aké na výrobu nafty- a ceny na čerpačkách dakedy a teraz bezín vs nafta.A tu je jasný zisk petrochem.priemyslu navyše kúpna cena automobilu,ale hlavne servisné intervaly resp.údržba týchto áut opäť tú majú väčšie zisky výrobcovia áut pretože im idú dobre na odbyt súčiastky atď.

A toto všetko je len vrchol ĺadovca nehovoriac o emisiách,hluku a pod.

Sorry že som trošku odbočil od témy

2mato  
Mato
2008-12-10 16:30:29

powerflow TDi boli slager na zaciatku a v polovici 90tych rokov ale potom to boli uz len traktory, sli svojou cestou ale pd nemalo na common rail a bezhlavo sa ho drzali a potom cely group chodil na traktoroch...tie 5/6 valce sa este dali... no ale vidno ze aj nieco co je zaostale moze mat uspech a preto staci ze v 1900ot to nakoplo do sedaciek a vydrzalo to tak do 3000 a potom do 3500 este ako tak a vyssie to uz kapalo...niekomu aj toto staci k radosti ale uznam ze su usporne a pruzne..no ale ved to je diesel ...

2008-12-10 21:36:53

powerflow: prve tdi mali taliani v crome okolo roku 1991,len o tom tolko nerozpravali ako VW grupa prve zmienky o TDi u VW grupy su tusim niekedy okolo roku 1995 ked urobili v TDi Tolede na jednu nadrz hodne cez 1000km.Vysla im spotreba 2,75l/100km.tuto spravu vsak nikto nepotvrdil...

2008-12-10 22:08:33

Bruni: omyl, vw bol pionierom : http://www.audi.sk/tech.php?c=tdi

najvacsou slabinou tdi bola kultura chodu, skor nekultura, to kritizoval kazdy.

inak po stranke vykonu ani pri spotrebe nezaostaval, skor predcil konkurenciu,

nie su zle tie nemecke motory

2mato  
Mato
2008-12-11 12:16:02

powerflow TDi ale mali jednu zlu vlastnost a to ze dost rychlo vadli po 3500 ot uz stracalo na tahu...a tiez mali nerovnomerny zatah ked do 1900 ot nic a potom strela na chvilu...to sa za dobre tiez neda povazovat


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 11