Fórum - Téma


moja P11 GT na predaj


Fórum O vozech našich členů moja P11 GT na predaj



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 11

2008-12-01 21:41:59

mato66 ja s tim problem zatim nemel. ted jsem jeste zvysil tlak - mala ukazka zde:) http://cz.youtube.com/watch?v=jC4DA3Yl0MU

Ale treba jeden typek z chile, ktery mi taky pomohl, tomu se uz jedna prevodovka vysrala asi pri 450konich na kolech.. nevim kolik Nm, ale hooodne. Ted tam dal dalsi seriovou prevodovku a lita dal, ted ma namereno 520koni na kolech:D radi radeji opatrne, ale upravuje si prevodovku z Eva, kterou tam chce dat.. http://cz.youtube.com/wat...9j5Uug6to&feature=channel cekam ze napises ze to cely neni mozny nebo ze to nebyl fair zavod apd:) ja muzu jen rict, ze tomu muzes verit. nakych 250 koni je pro prevodovku i motor uplne ok i dlouhodobe, to se uz davno vi..

2008-12-01 21:44:16

Mato: Tve uvahy jsou dost mimo. Pisty propalene? Kat? Je nejaky duvod? Nevidim jediny duvod aby se jedna ze zminenych veci stala, kdyz mas spravne naladeno. A mit nalazeno je zaklad.

Prevodovka v P11/N15 je odolnejsi nez v P10/N14/B13 a vydrzi dost. Pokud vim, tak JP z CHile (cca 500whp a kroutak nevim, ale tak 500Nm bych rekl ) A prevodovku znicil po cca 15tis. km.. mikyc bude vedet vic.

S timhle ale kazdy musi pocitat, ze prevodovka, motor, poloosy.. vse bude dostavat vetsi zaber, ale nekoho kvuli tomuhle odrazovat je hloupost. Nejakych 200-250koni je v pohode a nevidim problem, pokud uz dane dily nebyl KO predtim..

EDIT: Skoro stejny post mikyc

2008-12-01 21:47:55

ta cena samozrejmne zalezi od toho co od toho chces, ale pokud si vetsinou veci udelas sam, tak to muze klidne byt nakych 20tis + neco za turbo. ja doporucuju turbo novy a to konkretne z gtir, ktery stoji 800usd + 50usd posta. tohle turbo je podle me naprosto nejlepsi volba pro seriovej primerackej motor

2008-12-01 21:51:21

jagy. neodradzujem,iba zmienujem možné riziká.

2008-12-01 21:58:53

jagy

2008-12-01 22:45:29

mekitch: Mám otázku možná celkem nevhodnou Kolik to tak žere s turbem? Je mi jasné že když se na to šlape tak radej nepočítat, ale co taková normální jízda ve 2 - 3 tisících

2008-12-01 23:43:16

rozmazany: zere to normalne, porad stejne jako driv, nekdy bych snad rek ze i min, ale tezko to nejak presne zmerit. ale fakt neprehanim, je to uplne v pohode

2008-12-02 00:00:51

Honzo: ceny su podl amna vyssie SR20DE RR (P11GT) stoji co viem v CR +-15tis ak ho zozenies, zas tak vela ich neni, kovane piesty+ojnice su tiez viac ako 20tis Kc - al etie pri tom co ma mekitch este netraba, pokial sa nechodi na chudobno serive creva vydrzia do 300hp urcite (nutne monitorovat AFR).

GT by som nikdy neporovnaval s oturbencami ani s origo turbami (Sti, EVO...) - neni dovod GT je kategoria do 2,0l (S2000), turba S2000+ Mne zatial plne staci byt konkurencie schopny v S2000 preto aj zmena auta

mekitch: jak to ti mali zlti muzickovia vykumali ze to tak malo zere to mi nejde do hlavy turbo s 230-250hp by malo papnut pri nakladacke aspon 15-20l/100km. samozrejme ze ked je medzi tym aj kludnejsia jazda sa to znizi. ono to bude hodne zavisle naladenim prave tej ECU. kazdopadn eje to mimoriadne usporne, tym sa uz vyznacuje aj NA SR-ko

2008-12-02 00:04:13

blesku dovolim si zareagovat za honzu:) pisty a ojnice se daji koupit za tu cenu, ale je k tomu potreba dalsi hromada veci kdyz uz by se to delalo. Zbytecny to urcite je a asi urcite je to zbytecny i kdyby nekdo chtel jit dal nez tech 300koni. Zalezi samozrejmne kde by s tim autem chtel jezdit, ale ono fwd 2.0 s takovym vykonem je asi vhodny jen na to dalnicni zavodeni, kde se to da vsechno ohlidat stylem jako to dela ten JP z chile. A ten p11 motor z GTcka se tezko shani, ale on uplne staci ten obyc 130hp, kde staci prehodit ty vacky a chladic oleje. Kazdopadne kdyby se mi vysral muj motor, uplne klidne si koupim z p10...

2008-12-02 00:07:17

jj, ojnice a pisty vyjdou v te cene v pohode.. ale pak i komplet tesneni, loziska,.. jak rika mikyc, je toho vic.

2008-12-02 00:11:25

co se tyka ty spotreby, tak jde o to, ze pri pomale jizde se ten motor chova porad uplne stejne jako driv. Jde tam porad stejny pomer paliva a jediny rozdil je v tom, ze na vyfuku "brzdi" turbo ale teoreticky pri konstatni jizde to turbo pokud se porad neroztaci a nezastavuju by melo zvysit efektivitu.. No proste kdyz zacne svitit "hladove oko" tak v pohode ujedu nakych 60-80km jako driv pokud jedu fakt pomalu(coz se obcas stane, kdyz nemam penize nebo neni po ceste pumpa:). Seriova turbo auta maji vysokou spotrebu hlavne diky nizke kompresi a tedy nizke efektivite v nizkych otackach. motor se jakoby vic trapi.

EDIT: blesku spatne jsem si precet co jsi psal.. pri nakladacce mi sezralo 100litru na 700km, coz je 14litru/100...to jsem tipsal myslim nekdy driv do SZ zejo? bylo to vcetne okruhu a sprintu a na dalnicich se radsi nevyjadruju:)

2008-12-02 00:11:36

jasne tym ze ide prepinovat ECU z P10GT celkom lahko, neni problem tam dat high port, tych je viac a su lacnejsie. ok v tom pripade 20tis za kovane piesty a ojnice je super cena, bezna ale neni, tak ci tak by som to neriesil. Jedine ak sa niekto pusti do GO

pri konstatnje jazde na 5-ku nezeru ani vyssie objemy, sekundarna vyhoda vacsieho krutaku v nizzsich otackach je prave dopad na ekonomiku prevadzky - netraba to tak tocit aby to nieco slo

2008-12-02 10:22:27

Zajimave ze u EVO10 se muzes snazit jak chces ale pod 15l se nedostanes at se snazis jak se snazis a to je 2,0l :o). Na P11GT jsem sehnal nakonec dva motory jeden s prevodovkou za 10000,- a druhej za 8000,- pry v top stavu otazka nu. Jenez jsem je nakonec nevzal jelikoz jsem pouzil tve rady a jsem moc rad motor slape jak hodinky a stichnul moc dik blesku. Jinak na P10GT motor 5000,- v pohode.

2008-12-02 10:37:07

za 5000 ak dobrom stave je velmo dobra cena. kde je taky?

2008-12-02 10:44:13

kua chlapi aj ja chcem turbo tiez mame ten 131konovi.

hm...asi plan do buducna .inac mekitch neviem ci si to uz niekde pytal ale poloosy drzia v pohode?predsa je tam trosku koni viac a krutaku tiez,pytam sa len orientacne,lebo vecsinou tieto veci zvyknu prdnut pri vecsich vykonoch.

2008-12-02 11:24:35

zaujimave, ze tu nikdo nechce riesit non-turbo upgrade, vysoko otackovy atmo motor, zatial taku upravu skusal len Mato. Urcite, ze uprava vychadza trosku drahsie, a treba otvorit SR20DE, ale myslim si ze aj >190 koni je dostatocny vykon na predne kola, ktore sa da z atmo. upravy vydolovat! myslim si, ze bez samosvoru ten krutiaci moment turbomot. tazko prenasatelny cez prednu napravu.

2008-12-02 11:32:26

Ja jsem atmo mel. A turbo tady jezdi zatim jedno... atmo se snazi delat vic lidi, ale zadny hardcore. 190ps z RR motoru je hodne, ten motor neni moc vhodny.. je omezen vackama. A u Mata si prave videl, ze to stalo moc penez a vysledek nebyl dle ocekavani.

RR motor se proste nevyplati prekopavat na nejake vetsi vykony.. bud lehce NA, turbo a nebo radsi swap - vyjde to levneji.

Jinak s turbem nevidim problem pri prenosu vykonu krom jednicky, tam to bude asi problem..

2008-12-02 12:17:17

Poloosy praskaju u P11 len kvoli tomu ze su nahrdzavene po rokoch a oslabene v tom mieste pod zavazim, nove poloosy od auto dily mihalik maju 27mm priemer (original ma 24mm) takze hlavne tym ze su nove znesu aj zataz s vacsim krutakom. Pozor potom len na homokinetaky, ak sa pri otacani pri pomalej jazde nejaky ozyva cyklickym klepkanim, treba ho vymenit skor nez sa rozpadne. Ak sa rozpadne za jazdy auto sa stava neovladatelne!

S tym prenosom krutaku na cestu u P11 neni taky problem ako u vacsiny konkurencnych predokoliek, co som videl u Mekitcha tak ani s turbom to nebolo stale zla z hladiska prenosu na cestu, P11 ma vyborne trakcne vlastnosti nato ze to je predokolka, treba samozrejme ale UHP gumy a 205 az 215mm sirky, potom je to aj pri turbe stale velmi dobre. Teoreticky limit na predok je vraj +-230PS. Samosvor je ale tiez riesitelny, je to len otazka penazi. Idealna je napr prevodovka s Pulsaru VZR (N15). Velmi dolezity je z hladiska prenosu krutaku na cestu aj samotny podvozok, hlavne makke, alebo vybite tlmice to vyrazne zhorsuju a tiez ako sa prenasa v zakrute hmotnost. Ak sa auto menej naklana zvacsa je to lepsie. Cize pomoze tuhsi podvozok, pripadne aj hruhsi stabilizator na predku a jeho ulozenie v tuhych silacoch (napr od Prothane)

2008-12-02 12:45:09

omezujuci faktor je hlava, nie? a vacky JWT ? ale da sa objednat aj Piper Cam, ktore su este trosku ostrejsie 270' na 11,61 mm. Viac na kazdodenne jazdenie ani nie je vhodne - pohodlne!

mozno ze Mata neuspokojili tie vykony co namerali na brzde, ale jeho motor bol strasne pruzny, ked ma este pred 2 rokmi previezol so surovo nastavenym motorom, bol som z toho nadseny, uz od nikych otacok to tahalo jak lokomotiva.

samosvor by som riesil Quiafe, cca. 20 tis. czk.

rozdiel by sa ukazalo po vymene diferencialu, bolo by to ine cafe, vtedy by sa uz dalo vyuzivat naplno potencial motora.

RX 8-ku by uz potrapil trosku viac ale treba poriadne pneu!

2008-12-02 12:59:04

no... takze co sa tyka RR SR20DE - nie je uplne idealny na velke vykony, ale da sa s nim robit... Ono napr. ja som nenameral hodnoty, ktore som ocakaval, ale problemov je viacero:

1. nie je poriadne doladena ECU - auto ide vo vysokych otackach velmi na bohatu a preto nema vykon, aky by mal mat. Prve meranie bolo taktiez so zle spravenym sanim, zlymi zapal. kablami atd.

2. dnes som uz presvedceny ze meranie tiez nie je uplne O.K. Bol som merat druhy krat s porobenymi vecami. Auto ide pocitovo opat inak - ale ECU nie je doladena stale - nechal som si to az ked zmenim zvody... Namerali mi opat sme cudne veci, doma som zistil ze dobre nezladili otacky atd.

3. problemom pri merani mohla byt aj poloos - hodinku na to som ju ukrutil a je v p...i. Nemusela presanat tolko vykonu na kolesa...

Tak ci tak - jedna vec su cisla, druha vec ako auto jazdi. So seriou sa to neda porovnavat absolutne... Jazdi teraz naozaj velmi pekne, priebeh neskutocne krasny to sa cudoval teraz aj chalan pri merani...

Kazdopadne si dam spravit nove zvody a zmeram opat, tak aspon uvidime aky bude rozdiel... Nech robime nejaky progres v tuning-u, hehe


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 11