Fórum - Téma


moja P11 GT na predaj


Fórum O vozech našich členů moja P11 GT na predaj



1  2  3  4  5 ......... 11

 Svobi
2008-11-17 21:10:43

A co jinyho ? Napada me jedine Subaru Impreza GT 4x4 2litr turbo 210PS rok do 99 nebo pak uz STi to asi ,ale ne .

2008-11-17 21:17:50

Alternatív by tu bolo viacero,ale významnú úlohu tu samozrejme hrajú peniaze a samozrejme dostupnosť niektorých modelov na našom trhu.

Inak viem že je to od témy,ale hovorilo sa tu o hmotnostiach primery do 1300Kg.Iba pre zaujímavosť,Je to trošku omyl,pretože cca pred 4dnami som si dal do nissanu urobit komplet previerku podvozku,test tlmičov,geometrie,brzdy.A dočítal som sa z protokolu,že zataženie na prednej náprave 841KG + zadná 551Kg čiže spolu pohotovostná hmotnosť 1392Kg.A to som mal prázdne auto s prázdnou nádržou .

 Svobi
2008-11-17 21:28:07

No tich alternativ neni tolik . Bylo by ,ale nebyli by to auto na denni pouziti,za dobry prachy ,vykonny,s dobryma jizdnima vlastnostma . Takle me napada Fakt leda ta Honda, Subaru GT (sti je uz drahy a narocny na udrzbu stejne jako evo) . Mozna jeste nejaka mazda MPS ,ale ty budou taky drahy, Focus ST to samy . Mozna jeste nejaky Saab v turbu

2mato  
Mato
2008-11-17 21:35:03

Patricius ja som myslel p10 mam 1250kg p11 ma asi trocha naviac...

2008-11-18 17:48:10

blesk666: skoda GT ale to je tvoja vec. Ja si myslim ze blesk caka na Bruniho a Bruni caka na bleska kto si skor kupi GT-R aby mohol jeden druheho previezt a podla toho sa ten druhy tiez rozhodne pre GT-R sakra nejak som sa zakoktal, v kazdom pripade nech je to dalsie auto zdrave a nech robi svoju pracu.

2008-11-18 18:36:32

tak tak ,ale blesk je rozumny a vie co robi...GT bude velka skoda...ale dufam ze nove auto nesklame...

2008-11-18 19:21:54

Ja len na obranu Hondy. Myslím si že H Accord 6G 2.0 V-tec 108kw sa Primere P11 vyrovná vo všetkom a bude aj v niečom lepšia, a robustná bude taktiež. Netreba to s vychvaľovaním Primery preháňať...

2008-11-18 22:11:29

Acco 6g 108kW bol aalternativa pred GT. Je to pohodlne zvezenie, kvalitne spracovane auto aj ked vdaka vacsej vrstve tlmiaceh hmoty uz moc tazke a je to tiez vyrabane v GB takze spolahlivejsie to tiez nebude. Do toho by som urcite nesiel - pre mna to nema ani jedno plus, pomalsie a horsi handling - celkovy dojem take ospalejsie utlmenejsie GT

doplnenie:

cena so seriovym vyfukom, seriovym sanim, na seriovych kolach 155tis Sk alebo 129tis Kc.

2mato  
Mato
2008-11-21 01:05:49

Martin.sofi v tom acorde som siel a na mrstnost primery to nema a to ani na p10 ! a to myslim vazne, je to tazkopadne auto a ani nahodou sa nevrha do zakrut ako primera... neprehanam

2008-11-21 10:15:46

2mato - Acco 6g 2,0 proti P11/GT presne ako hovoris citit vahu a komfortnejsie naladenie, plus aj riadenie je menej priame

2mato  
Mato
2008-11-21 10:55:41

Blesk je to tak, na nejaku agresivnu jazdu kde auto prehadzujes zo strany na stranu a prudke zmeny smeru to auto nezvlada ani z daleka tak ako primera...vyzera to tak, ze vsetci tu vynasaju svoje primery do nebies ale co narobis ked to vo svojej triede bola vzdy spicka s jazdnymi vlastnostami...v mazde vynasaju za spolahlivost a kto dal kolko do auta za 300tis km u hondy su z v-tec mimo a su na makko z motorov...a kto vie ze rada sr20 je jedna z naj motorov toho obiemu vie svoje tiez Staci kukat aj zahranicne fora

2008-11-22 01:00:21

GT je kazdopadne vyborne auto, motor je technologicky vyspely a spolahlivy ale zial vykonovo len mierne nadprimerny.

2mato  
Mato
2008-11-22 01:57:05

Lenze to najlepsie co ponuka si neskusil...oturbeny ten motor a to je podla mna ina kava DET s 220-250 kobilami...a naj origo DET nie amatersky oturbene GT. S tym motorom by malo to auto este moc kvalitny potencial

2008-11-22 02:25:49

stacilo by v pohode SR20VE s 205 HP, japonska verzia, a bol by som maximalne spokojny

2008-11-22 08:01:41

Presne o to ide, že je ulmenejšia a pohodlnejšia ale aj tak rýchla a pre vodiča veľmi zaujímava. Ide presne o to že v Nissane nenajdem štandartne Bose, alebo ani zďaleka taký pekný interier ako ma Honda Accord 6G. A zase berte to tak že štandartna P11 s 96 kw je tiež neskutočne lenivá odspodu kvôli dlhým prevodom. P10 aj P11C a GT maju lepšie odstupňovanú prevodovku. Accord ma tiež kratšie prevody tým padom lepšie zabera a ide ľahšie do otáčok. Ja Accorda porovnávam skôr s obyč P11 alebo P11C. Jasne že Primera GT je uplne o niečom inom ale zase aj Honda Accord ma Type-R a to je tiež niekde inde...Sám mam P11C Sport 2.0 ale proste aj Honda ma niečo dosť do seba.

2008-11-22 14:43:12

Accord type R je uplne ina kava ako 2,0 Acco 6g je medzi nou a 2,0Acco daleko vacsi rozdiel ako medzi GT a klasickou 96kW P11-kou. Chalosi a kolki tu mame swap motora SR20VE alebo DET (dorabku alebo swap)? jediny mekitch. Oturbit sa da skoro cokolvek ale co som videl na zavodoch napr 300hp Golf II, alebo cca 250hp Kadet GSI tak sa v triede kde padli (S+2000 alebo E+2000) aboslutne stratili, pritom aj s rozumne priopravenym Golfom II Gti aj s Kadettom GSI sa bez turba v S2000 alebo E2000 dokazu patrit k spicke triedy a o to mi ide nepotrebujem prehanat auta v premavke alebo sa nebodaj vyvrsovat na vykonne super limuziny. Powerfov SR20VE mala v P11 len 190hp, 200hp mala az pre model P12 (oznacenie tusim SSR)

2008-11-23 12:20:29

Tak a je to tu. Tolko prace casu a o peniazkoch ani nehovoriac. Drzim palce nech sa dostane do dobrych ruk

uz som zvedavy na dalsieho zruta penazi

2008-11-23 21:04:59

No a prezradis, na co presedlas? Indy model, alebo uplne ina stajna? Dufam, ze to bude aspon Japonec :)

2008-11-23 21:20:15

2mato: to jsou hlouposti, co pises. Takovym autum sedi o dost vice atmosfericky motor, zvlast pokud Blesk chce sem tam jezdit nejake kopce.. a jak uz sam napsat, s FWD turbo jsi prakticky bez sance v konkurenci vozu jako EVO, STi, apod. Amatersky oturbene SR20DE? Co to je za pojem?

Bleskove rozhodnuti respektuju, ac mi to neni moc po chuti, tak auto bude konkurence schopne a o tom to je.

2mato  
Mato
2008-11-24 01:57:29

Jagy nevedel som kde chce blesk jazdit, keby siel na okruh tak DET v p11GT nieje katastrofa ako naznacujes, ale s tou trakciou mas pravdu na druhej strane kazda predkolka turbo sa s tym musi popasovat. Ano atmosfera je koli priebehu vykonu a tocivemu charakteru vratane vyk spicky davkovania vykonu rychlych reakcii na odozvu plynu naj na druhej strane aj dobre odladeny turbo motor si zachovava aspon cast z tychto vlastnosti...amatersky oturbene? co je na tom blbost? amatersky oturbene je pre mna takmer vse co sa robi v podmienkach ktore maju daleko od vyrobcu alebo od firmy s patricnymi skusenostami a technikou. Tak napr mam stock p10 a kupim si turbo a dam to spravit firme ktora to zmakne za dobry peniaz alebo si to spravim doma nebodaj s vybehmi na dynorun ucel mozno splni turbo funguje vykon sa zmenil ale za dobre vyladeny turbo motor sa to asi neda nazvat...takze chapeme sa nie? Tymto samo neodsudzujem ziadne stock prerabky...druha vec tak evo ci impreza dokonca aj nsx tu bola ci s2000?...s cim porovnavame ? ja som sa zmienil, ze stym bude konkurovat stvorkolke /a dokonca STI ci EVO/ alebo koncepne inej nsx ci s2000? Neviem ake ma predstavy ale ja som pisal o tom, ze DET nebude podla mna uplne stratene a mozno co sa tyka financnej ciastky este poskytne dobry performance za tie peniaze /oproti kupe a prevadzke napr EVO ,STI/ blesk pisal viac o tom, ze mu chyba vykon motora ako to, ze podvozok sa mu zda pomaly...aspon tak som to ja pochopil co pise....tak neviem ake hluposti pisem podla teba.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11