Fórum - Téma


Minizraz -ZC


Fórum O Srazech a akcích Minizraz -ZC



1  2  3  4

2009-08-11 13:08:14

ale zabeu ,neboj nic zachvylu ta dam na lade dole a mas po slave

2009-08-11 13:16:38

Primera GT je jednoznacne jeden z najlepsich kedy vyrobenych sedanov strednej triedy (no pravdu povediac je len jedna zaujimavejsia 4dverova predokolka ako nizssie spomeniem), a to pre jeho komplexnost. Accord 8g. 2,0l s 130hp je realne pomalsi v priamke aj v zatackach - subjektivny pocit zrovnatelnosti robi jeho lepsi zatah odspodu a v strednych otackach. Ma ale o dost maksie naladeny podvozok a viac sa aj naklana hlavne na viac klukatej ceste citit jeho hendikep, plus ma o nieco vyssiu spotrebu napriek tomu ze je pomalsi (realne nie subjektivne). Handling posobi tiez u Accorda ospalejsim dojmom s mensou spatnou vazbou.

Accord type R je trochu ina kava, je rychlejsi subjektivne aj objektivne, plus ma par veci co ho robi atraktivnejsim (pre mna hlavne uzasne Recara) ale aj ako novy bol vyrazne drahsi a ako ojazdene auto je rozdiel este vacsi - zrovnatelne solidny kus s Bruniho, mojou byvalou, Luboshovou,... stoji vzdy vyse 8tis EUR a to musi mat clovek velke stastie aby taku nasiel, skor su take tak za 10tis EUR aj viac. Cize cena skoro raz tolko ako GT. zaroven ATR ma za kadych prevadzkovych podmienok pomerne vyrazne vyssiu spotrebu (pri beznej jazde ste radi ak sa vam podari dostat na hranicu 10l, dynamickejsia jazda kombinovana s dialnicou a mestom byva v priemere okolo 13l. Proste najst tak komplexne a pritom performance auto ako je Primera GT je aj dnes aj v minulosti ojedinele. Takze stoji za pozornost a nadsenie majitelov ci nie?

2009-08-11 13:27:46

blesk konecne sito vysvetlil presne tak ako to vidim ja....doslova a do pismena...a myslim si ze tymto to aj hasne....

2009-08-11 14:46:11

Primera GT je uplne obycajne auto, len v rukach nadsenca sa meni na neobycajnu predokolu ktora dokaze nahnat strach modernim (elektronkami zachranovanym) autopapamobilom . Bohuzial nie kazdy vie vyuzit jej potencial

2009-08-11 14:50:23

´´len v rukach nadsenca sa meni na neobycajnu predokolu ktora dokaze nahnat strach modernim (elektronkami zachranovanym) autopapamobilom´´ idem lobovať aby z biblievynechali10 prikazanie a namiesto capli tuto mudrosť

2009-08-11 14:52:16

dakujem dakujem ak treba spiseme peticiu

2009-08-11 15:02:07

na vyuzitie potencialu auta treba mat aj trosku v makovici ,lebo inac to skonci rozstrelenim niekde v sancu...

2009-08-11 15:47:13

Vilo, k Tvojmu príspevku dodám iba jedno: Amen!

Nikdy som nevravel, ze GT je najsamnajlepšie na celom svete, ale nejedna Mazda či hustotuner v BMW už zaplakali, posrali sa pred zákrutou a ostali v prachu, ale potom si príde Bono83 so svojou Almerou GTi a ostal som v prachu ja

Ale vážne, to auto má čosi do seba, má dušu a aj keď to nie je vyslovene trhač asfaltu, je to práve vlk v rúchu baránčom. Koľko krát som stál na svetlách a nagélovaný debilko si chcel na mne honiť ego a keď som ho nedal, tak som mu bol aspoň rovnocenný a potom sa pýtal, že čo to mám za stroj... Tak isto kamarát s dieslovým baworákom (E90) sa čudoval, že som stále na ňom nalepený a potom sa ma pýtal, že či som ho tlačil... a to sme leteli až po 200 km/h

Jasné, že by som v nižších otáčkach prijal trošku viac života, ale keďže som ako pri každom aute nakúpil povolený doping či už vo forme zvodov, sania alebo iných prkotín, verím, že sa to zlepší. Ale na každom aute, ktoré zíde z pásu vo fabrike by bolo čo zlepšovať. Brzdy na GT vraj tiež nie sú zázrak, ale mám nahodené komplet nové kotúče, tak sa nesťažujem, keďže by ma aj tak čakala výmena za nové, tak som si len doplatil za výkonnejšie. To by som však pri ostrej jazde musel riešiť na väčšine áut... Ja mám navyše GT vo verzii liftback, čiže ešte to má aj skvelú úžitkovú hodnotu popri kope zábavy... Navyše som ešte nezažil predokolku, ktorá tak ochotne driftuje a to bez použitia ručnej brzdy

2009-08-11 15:50:39

nissanko nebudes niekedy v okoli stredneho slovenska ,rad by som si stebou zajazdil a potom daky pokec aby som nieco nahnal do tej makovici nech uz neparkujem po jarkoch a neprebudzam sa v spitali A BLESK666 moc som si nie isty tou vysokou spotrebou u 2litroveho accorda sice z vlastnych skusenosti to nemozem porovnavat ,ale co som pocul ,tak accord s pgm moc nezere

2009-08-11 16:01:56

a ked budeme porovnavat accord 2,2vtec s gt 150koni stale u accorda viac kilo ale ide radikalne lepsie od gt a cenovo to iste aj rokom a u accorda menej nedostatkou co sa tyka interiera napr accord ma podsvietenie dvery

2009-08-11 18:04:29

venomYZ: dufam ze myslis Acco 8. generacie, lebo 7.generacia (do 98) j etotalna plecka proti P11GT, velmi spatne jazdiaca (podvozkovo). takze ak hovorim eo 8.g. tak 2,0l m av priemere urcite cca 1-1,5l vyssiu spotrebu, Acco od 7,7 po cca 11l staci si to najst na:

http://www.spritmonitor.d...r_e=108&exactmodel=accord

GT od 6,5 do 9,8:

http://www.spritmonitor.d...power_e=110&exactmodel=gt

2009-08-11 18:09:41

veNomYZ ked si chcel umyt auto stacilo zajst do umyvarky aj ked neviem kde po hnoji si lietal ze mas tolko blata na kolesach niekde tu je clanok ako dobre nalestit auto tak mozes pridat skusenost ako sa da auto umyvat v potoku len pozor na ochranarov , niekedy ani tie skusenosti za volantom nepomahaju ked som sa zabudol v com sedim tak som sa zahryzol do znacky s ocovov Ibizou (chcel som natret podvozok asvaltom a nemal som ju kde dvyhnut a znacka mi prisla ako vhodny zdvyhak).

myslim ze 212koni na cca1400kg je riadny rozdiel ako 150koni na cca 1300kg, tak nehovor ze accord je nejako extra tazky

2009-08-11 18:34:17

Blesk666: On myslel acco 7g do 98. Môj Brat ho má takže vieme to porovnať. Je to ťažšie a väčšie auto ako acco 8g a 2liter 130 koní 7g žerie málo, ale primera žerie tiež málo. zrýchlenie majú prakticky rovnaké, len accord má podstatne mäkší podvozok, menej strmé riadenie a celkovo je to žuvačka oproti primere. Accord TypeR má reálnu spotrebu od 8,5 od úspornej jazdy až do XY.. Hovorím z vlastnej skúsenosti a mimochodom accord TypeR tiež nie je žiadna raketa, predsa len sú to spolu s primerou velké a relatívne ťažké autá. Inak teraz máme motor z ATR v civicu a to je už iné kafíčko.. Inak ja som najmenej na primere jazdil za 5,9 na stredne dlhú relax jazdu. Mníchov a späť, svetlá, klíma cca 150km/h 7,4l...

2009-08-11 18:37:15

Dracik, kukam ze to umyvanie mas nastudovane ,tak sa stavim a ukazes mi to v praxi a type-R 212ps som nemal na mysli ale Vtec 150ps a neviem co sa tyka tych podvozkou tak nemozem to porovnavat ked v mojom okoli nema ziadny accord seriovy podvozok a to co tam maju nahadzane tak sa to sprava dost slusne

2009-08-11 18:58:41

veNomYZ ja som skor na podvozky ak by si potreboval

2009-10-25 23:01:32

daco nove nech niesme tak nizko

2009-12-13 11:34:45

Posledne foto kde je este moja primera, moja a nasteva Mixall.

2009-12-13 23:56:32

2010-04-21 19:20:57

Hmm

2010-06-18 14:44:39

Vidím že v žarnovickom okrese majú P11ky silné zázemie


Odpovědět

1  2  3  4