Fórum - Téma


Micra raz ide potom nie a potom znova ide


Fórum Micra K11 Micra raz ide potom nie a potom znova ide

Informace o modelu: Nissan Micra II K11

Diskuze o vozidlu

1999 Micra II K11 1.3

12 diskuzí

Výkon motoru 55 kW (75 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 300 ccm (79 cui), 4-válec, Řadový.



2015-11-11 21:01:31

Zdravím. Poradte prosím. Dcéra normálne odisla vecer na aute. Presla asi 5 km zaparkovala vypla motor a asi o 15 min. chcela odísť a uz nenastartoval. Auto nechala na parkovisku a ráno som pren isiel. Na prvý krát chytilo a normalne som prisiel na nom domov. O tri dni isla dcéra znova do mesta. Nastartovala bez problémov ale v meste pred obchodákom na parkovisku auto zhaslo a znova nenastartovala. Isiel som k autu asi za pol hodiny a nestartovalo, tak sme ho odtiahli domov. Asi za dve hodiny mi to n edalo a isiel som skusit nastartovat a auto bez problemov naskocilo. Nechal som ho teda bezat na volnobeh a asi po 10 min. zacalo auto koktat ako by slo iba na tri mozno dva valce a cele sa triaslo az skapalo a neslo znova natocit. Po vychladnutí znova na sup naskocilo a takto sa to opakuje. Co to može byt? Dík za kazdu radu.

2015-11-12 07:29:58

kaldes: pokud máte druhý klíč zkuste používat druhý klíč. Jinak pak svíčky, vstřiky, ty u Miker děláme podstatně častěji než u jiných modelů.

2015-11-12 09:06:07

kaldes: Úplně to samé mi na Subaru dělalo vadné čidlo polohy klikovky. Za studena úplně v pohodě, při horkém motoru taky, ale jakmile jsem dojel někam, kde jsem byl třeba 15 minut a motor jenom trochu vychladnul, tak to nešlo nastartovat. Musel jsem počkat, až vystydne úplně. Pak zase naskočil jakoby mu vůbec nic nebylo. Časem se to zhoršovalo a bylo to schopné z ničeho nic chcípnout při stání na semaforu, kde jsem pak musel čekat na vystydnutí motoru.

K11 zřejmě nemá čidlo klikovky, ale jenom čidlo polohy vačky. V principu jsou to stejná čidla a to na vačce stačí. Palubní diagnostiku jsi zkoušel? Jestli ti to vybliká chybu č.11, tak jsi doma.

2015-11-12 11:25:21

henry1980: u K11 se čidla nekazí, ještě nikdy jsme ho neměnili!!

2015-11-12 11:29:25

honzabk: Na Subaru se taky nic vyloženě nekazí, ale prostě občas je potřeba něco vyměnit. Na K11 mi odešel volnoběžnej ventilek a pokud vím, tak bývá problém s váhou vzduchu. Lambda taky není nesmrtelná, atd...

2015-11-13 10:24:44

henry1980: je pravda že ty novější mikryK11 jsou o něco víc poruchovější než starý K11. Já jen mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem jich v rukách měl minimálně 100 kusů a to jsem ještě neměnil. Pokud ty ano, pak souhlasím s tvoji připomínkou, pokud ne tak je to mimo mísu, protože v tu chvíli bych tu mohl takto vyjmenovat minimálně 50 součástek co by se mohli pokazit!! jinak kdysi jsem ze švajcu dovezli Subaru Leone a to bylo nesmrtelný a bezporuchový auto kam se lil jen benzín, škoda že shnilo!!

2015-12-02 21:23:52

Zdravím. Vymenil som rozdelovač,palivovy filter, sviečky, kable, čidlo teplomeru, preletoval som vahu vzduchu. Micra uz nezhasína, ale po zohriati cuká a pri každom cuknutí preblikne kontrolka motoru. Keď už cuká fest tak zastavím vypnem motor znova naštartujem a všetko je na chvílu normálne a potom sa to znova opakuje. Vcera som bol na diaglostike a jediná závada bola jeden špatný vstrekovač. Myslíte že by to mohlo byť ono_. Nechce sa mi uz vrážať do toho dalšie prachy pokial si nebudem istý. prosím poradte. Dík za každý názor.

2015-12-02 22:46:36

zober vstreky z vraku, alebo od niekoho na ND z auta. .a vyskusaj..

2015-12-07 19:56:24

takže neni to ani tými vstrekmi ... som v koncoch poradte ak viete

2015-12-07 21:34:59

kaldes: má to škrtiacu klapku? cievka?nie sú známky zlého tesnenia pod hlavou?

2015-12-21 21:38:56

Dobry den, prosim o radu s IMMEM na k11..

Menil jsem motor z 1.3 na 1.0

1.3 immo nemela a 1.0 ano, tudiz se menila i kabelaz, ecu, klič s čipem a immo box.

Auto jede na start sprej ale samo ne, ecu nepusti minus pol na rele palivoveho cerpadla čož by nebyl takovy problem (ovladal bych ho přez relé)

Signal na zap. civku je ok a jiskra je take vpořádku ale je slaby minus pol impulzu na BA vstřikovače.. v konektoru na vstřik asi jen 6V a vstřikovač se neotevře..

Tady na foru jsem se dočetl ze je problem immobilizer (i po jeho odpojeni se auto chova stejne)

Mam otazku zda se da IMMO na k11 obejit??

řesil se tady bypass na P10ce ale immo box byl LUCAS a v Mikře mam Siemens

popřipade zda nekdo nema schema imma

Dekuji

2015-12-21 22:00:16

Takže zavada konečne odstranena.Bola to vytahana rozvodova retaz.


Odpovědět