Fórum - Téma


Micra K12 - únik chladící kapaliny


Fórum Micra K12 Micra K12 - únik chladící kapaliny

Informace o modelu: Nissan Micra III K12



2010-01-24 21:04:32

Můžete prosím někdo poradit. Stalo se mi teď v zimě, že po nastartování se objeví pod autem menší loužička chladící kapaliny. Její stopa je vidět i na přední části bloku motoru. Při běžícím motoru však nikde není vidět únik, stopa na motoru uschne a je sucho. Druhý den jsem to znovu pozoroval hned po nastartování, ale zase nikde znatelný únik. Venkovní teplota vzduchu byla -12°C. Není tam někde nějaká protimrazová pojistka nebo něco podobného? Jinak únik z nádrže není nějak extrémně patrný. Měl jsem auto asi 20 minut nastartované, hledal jsem nějaký únik, ale nic, prostě nic. Ujel jsem 20 km a v motoru zase sucho. Poradí někdo???

2010-01-24 21:08:04

Rekl bych ze ti to zdrha okolo vodni pumpy.

2010-01-24 21:13:41

Ale proč to nedělá pořád jen fakt po nastartování?

2010-01-24 21:14:31

jestli ti to teče po teplým motoru, tak se to vypaří

2010-01-24 21:15:01

Mozna proto ze vodni pompu zacne pracovat (tocit se) . Nebo pak jedine skontroluj hadice a tak .

2010-01-24 21:19:27

Já jsem osahal všechny místa jak na ženské ale nikde ani kapka, 10 minut jsem šmátral, zkoumal, hledal, při nastartovaném motoru, ale nic. No snad to najdu. Je to auto manželky, já s ním moc nejezdím, jen se starám, aby bylo OK. Však to znáte.

2010-01-24 21:21:12

Moch by si zkusit ,aby ti to v nejakim servisu natlakovali tam bys to videl a motor by mohl byt studenej

2010-01-24 21:22:47

To je jasné, když na to nepřijdu, tak servis navštívím, jen jsem myslel, že někdo budete vědět, co by to mohlo být.

2010-01-24 21:23:23

Tak vetsinou vodni pumpa nebo prdla hadice.

2010-01-24 21:25:43

Tak děkuji za odpovědi. Jo ještě mě napadlo kouknout i na měrku oleje, zda to neprosakuje těsněním, ale olej je čistý, v pohodě.

2010-01-25 07:50:43

Treba auto zohriat a potom hladat kde to unika, nakolko pri zohriati je system natlakovany a lahsie sa uvidi kde to slzí, mne to robilo priamo na chladici, proste sa to stracalo a kvapkalo rovno na zem takze som to nenasiel lahko ale ked to bolo zohriate tak som videl par kvapiek sa objavilo na chladici a po vymene vsetko v poriadku. Treba to proste iba prejst vsak tam zase tych hadic nie je tak vela aby sa to nenaslo. Vsetky su viditelne, okrem radiatora kurenia, ale to by bolo vo vnutri citit smrad z nemrznucej kvapaliny.

2010-01-27 23:50:57

Problém je jak psal Santi že na teplém motoru se ti to odpaří, a když stydne dělá podtlak takže nic neteče .Ještě ti poradím povolit víčko na chladiči na studeném motoru .Já takhle nedavno odhalil tekoucí vodní pumpu Netekla za běhu motoru,ani když chladnul,ale jak byl studenej udělala loužičku-pár kapek,ale když sem sundal víčko(do okruhu se dostal vzduch) začlo to lejt jako blázen

2010-02-04 16:45:00

přidal bych osobní zkušenost s K12-kou (ale netvrdim, že to bude zrovna tvuj problem) ale mě začala chcát pod termostatem tak jsem ho přetěsnil pastou a pohoda - ale to bylo vidět krásně protože to chcalo na převodovku, kde byla vidět stopa i loužička.

2010-02-04 16:58:48

ještě mě napadlo, když píšeš o bloku motoru jestli by to nemohlo být těsnění pod hlavou, kde se to dostalo

netěsnícím vodním kanálem ven (do oleje by to jít teoreticky nemuselo) no chce to ohřát zastavovat při jízdě

a čučet


Odpovědět