Fórum - Téma


Micra K11 - Studeny start


Fórum Micra K11 Micra K11 - Studeny start

Informace o modelu: Nissan Micra II K11



2008-12-03 13:41:14

Micra 1996 1.0, kdyz je pres noc pod nulou tak rano je pri startovani potreba slapnout na plyn. Dela vam to taky? DIky

2008-12-03 16:11:43

Ja mám K11 1,3 a štartuje bez plynu .Nemám garáž, niekedy stojí aj dva týždne v mrazoch -štartuje okamžite.

2008-12-03 17:59:36

Podla mna to znamena ze elektromagneticky ventil na pridanie vzduchu(plynu) pri starte bude zaneseny alebo sa zasekava, treba to vybrat (2 skrutky) precistit namazat a pojde to ako ma.Druha moznost je zle cidlo teploty motora takze si RJ mysli ze je motor teply a preto si neprida. Tretia moznost je zla vaha vzduchu.Navod na jej opravu najdes v tomto oddeleni, myslim ze na konci pretoze som ho sema daval ako jeden z prvych clankov.

Urcite to bude len nejaka takatao drobnost a oprava je skoro zadarmo chce to iba trocha casu.

2008-12-03 19:29:54

Jako neni to zadna hruza s cim by se nedalo zit, ale pro lepsi pocit... kde najdu ten elektromagneticky ventil? a to cidlo teploty to myslis snímač teploty chladící směsi? Diky

2008-12-03 21:07:45

Je to pod tym umehmotnym airboxom (kde je vzduchovy filter) to ked das dole tak je to taky sulec jediny co je v smere od motora. treba dat dole airbox a potom uvidis ze jedina cast co je od motora demontovatelna je tnen sulec.

a to cidlo na teplotu je to iste ako snimac teploty vody a je umiestnene pod rozdelovacom. malo by mat v studenom stave 2,5kOhm pri teplom motore 0 az 100Ohm.

Ak by bol problem tak to oskenujem z knihy a dam to sem.

2008-12-10 11:36:48

mohl by jsi to prosimte teda naskenovat a hodit to sem? diky moc

2008-12-11 17:01:16

pripajam to sem, ale chcem len povedat ze je to fotene z druhej strany (ako keby od kabiny) takze ten sulec je pred tym na niektorych fotkach je ho vidiet. Preto som to odfotil sam a je to ten sulec vedla toho kockateho hlinikoveho krytu.

2009-01-21 12:33:16

Ja mam este taku otazocku. Kde najdem cidlo teploty? Mali by byt asi dve. jedno pre pristrojovku a jedno pre riadiacu jednotu. Potreboval by som vediet kde je to pre riadiacu jednotku.

2009-01-22 08:13:20

Obidve cidla teploty su pod rozdelovacom hned vedla termostatu.

2009-01-22 09:11:41

Dakujem. A neviete ci su tie cidla rovnake? Chcel by som skusit prehodit kable a tak zistit ci je zle to co ide do riadiacej jednotky. Lebo na pristrojovke mam pocit ze ukazuje spravne.

2009-01-22 11:42:52

Urcite nie su jedno je jednokontaktove a druhe dvojkontaktove a este k tomu maju rozne hodnoty

pozret si to mozes na tomto linku :

http://www.nissanclub.cz/...select=90184#message90184

hodnoty mozem este pozret v manuali je to nieco okolo 2kOhm za studena ten jednokontaktovy, presne mozem dopist ak bude treba

Takze tu su hodnoty:

Ten jednokontaktovy (pre RJ) :

20°C - 2,5 kOhm

50°C - 0,85 kOhm

90°C - 0,25 kOhm

Ten dvojkontaktovy pre ukazovatel v pristrojovke:

52,5°C - 2,1 kOhm

65 °C - 1,3 kOhm

91°C - 0,5 kOhm

119°C - 0,22 kOhm

2009-01-30 15:57:25

Teplotne cidlo pre riadiacu jednotku som vymenil a uspech sa nedostavil. Stale robi to co pred tym. Ked za studena nastartujem, tak su strasne nizke volnobezne otacky a motor zdochina...Staci mu 3 sekundy podrzat plyn a opatrne pustit a uz drzi otacky. Sice nizke ale drzi. Ako nahle sa auto co i len trosku zohreje tak su volnobezne otacky dobre aj dobre drzia a nespadnu ani po pridani plynu a naslednom pusteni.Auto startuje dobre aj za studena aj za tepla. No neviem preco sa nic nedeje ked to nove cidlo pripojim. Ci je to nove cidlo pripojene,alebo nie je pripojene nic, tak ziadna zmena. Mate nejaky napad cim to moze byt?


Odpovědět