Fórum - Téma


Micra K11 - Převodovka MAN


Fórum Micra K11 Micra K11 - Převodovka MAN

Informace o modelu: Nissan Micra II K11


1  2

2009-03-14 21:52:53

Zdravím.Sice se teprve rozkoukávám,ale měl bych dotaz.Koupil jsem manželce micru z r.v.97.Je to pěkné autíčko s malou vadou.Hučí až dře převodovka v tahu a při brždění motorem.Udajně ložisko v převodovce.Chci se tedy zeptat zda s tim nemáte někdo už zkušenost?

2009-03-15 11:14:28

Ano,bolo to viac krat.Je to chyba loziska.Menia sa vsetky aj gufera.

2009-03-15 11:34:12

Připojím se k dotazu. Máme doma take micru K11 rok 97 1.0 130000km (ale to může být klidně stočené-bazar). Za běhu motoru se ozýva nepříjemné klepání (nejspíš z míst převodovky). Klepání přestane pouze při sešlápnutí spojky-to pak běží motor krásně tichoučko. Při pomalém puštění spojky to klepe míň a při prudkém se to rozklepe mnohem víc (myšleno při volnoběhu) Je to převodovka?

2009-03-15 19:13:55

Hlavně,že to jde vyměnit.Uvidím až to rozeberu a dám vědět jak jsem dopadl a kolik to koštovalo.

2009-03-16 08:04:21

Aj mne trocha hucia loziska a bude ma zaujimat hlavne kolko si zaplatil za vymenu aby som sa dostal do obrazu (cenoveho)

2009-04-17 20:59:55

Konečně jsem se na to dostal.Operace se zdařila. Důvodem problému bylo totálně vydřené ložisko na sekundární hřídeli.Vyměnil jsem obě.Cena 198kč za obě (neorigo) .Gufera jsem nechal starý.Nový olej 333kč.A navíc gufero motoru 375kč,nová spojka a vyp.ložisko a brzdové destičky.Hluk je pryč a zatím se zdá všechno dobrý.

2010-06-15 10:25:19

Zdravim. Ted jsem prihlasil "novou" K11, 1999, 95.000 km, jako nová. Ale. Při řazení 2 -3 a 5 - 4 se šaltpáka nevrací do středové neutrál polohy, zůstává na kraji (mezi 1 - 2, resp. 5 - Z), musí se vést rukou. Není to vada převodovky? Je to jen v kulise? Dá se tomu nějak pomoci? Děkuji za reakce.

2010-06-15 11:08:33

nevim přesně jak je dělaná kulisa u 11-ky ale tohle by mi připadalo na vyhozenou pružinu kulisy

2010-06-15 13:07:08

Treba pozret ci ovladacie tiahlo (medzi pakou ktorou hybes a prevodovkou) nie je pridreta (musi ist lahko a nemala by mat velku vôlu), ak nie tak to bude ta pruzina v prevodovke ako sa pise vyssie.

2010-06-16 08:25:28

Jedná se tedy o pružinu v kulise (jak se píše výše a připadá mi to logické) či je to záležitost převodovky (jak píšeš ty a připadá mi to nelogické).

2010-06-17 07:20:00

Pokial sa ti paka nevracia do stredovej polohy mas prasknutu pruzinu.Staci odmontovat kryt vyfuku pod kulisou a pruzinu vymenit.popripade sa da skratit .

2010-06-17 08:46:32

Bezva navod, diky za odpoved, kouknu na to a dam vedet, jak to dopadlo.

2010-06-22 08:27:38

Bingo. Bylo to ono - pružinka byla na jednom konci vypadlá, stačilo udělat na vypadlém konci nově zahnutí, zaháknout na původní místo o hotovo. Cca 10 minut práce, 0 Kč náklady.

2010-11-03 17:34:50

Mám stejný problém s klepáním na volnoběhu, které ustane při sešlápnutí spojky. Řešil někdo? D9ky

2010-11-11 16:53:41

ahoj no ted jak jsem se koukal na tento topic tak jsem se taky chtěl zeptat ...no mě to trochu šustí jen při 2 a 4 v tahu ale to nevim zdali by mohlo být v převodovce...nemohlo by to být něčím jiným?(hučení ložiska co znám zní jináč)však to má nalítáno jenom 110000km to mě přijde relativně málo na to aby to odešlo i když....co si myslíte...

2010-11-11 19:26:08

Micko aj jakes2, to co mate je bezny problem u tychto nestastnych prevodoviek na K11. Huci hlavné lozisko ale ani ked to vymenite dlho to nevydrzi, pretoze je to zle riesene a coskoro zacne hucat zase. Nedavno som menil olej a skusal som najnovsie pripravok na baze MoS2 a prevodovka ide ovela lahsie a trocha tichsie ako ked som pred 45 000 km menil olej za Valvoline 80W-90 GL-4 a dal som tam pripravok STP do prevodovky co vlastne neurobilo nic.

Takze ak sa Vam nechce demontovat prevodovku a menit loziska tak odporucam tento olej 80W-90 a pripravok MoS2 (ten je 1 ks na 1 liter oleja) mne sa zmestilo 2,6 litra a dal som tam 2 pripravky.

http://olejposta.sk/r_950.html

http://olejposta.sk/r_845.html

dobra sprava je ze mne to huci uz asi 45 000 km rovnako - ziadna zmena takze to nie je zavazna zavada, ale ako som na vlastnej prevodovke vyskusal toto naozaj zlepsi radenie a troska to stichne.

2010-11-12 07:19:30

:)))tak to jsi mě uklidnil:))takže budu pořád jezdit a neřešit to v tom případně..eventuelně fakt vyměnit ten olej jak píšeš....good nápad vyzkoušim...díkes za radu

2010-11-12 11:03:00

ještě jsem se chtěl zeptat neni tady nekde v řezu ta převodovka abych se podíval jak to vypada případně jaké je to ložisko(označení plus gufera....)zdali bych to zvládnul si udělat i sám....

2010-11-12 11:51:56

Na tomto linku je komlet fotodukumentacia z opravy prevodovky novsieho faceliftovaneho typu K11, ale v zasade je to to iste, iba na starsich je inde vypustaci otvor a ma iny spinac neutralu a spiatocky.

http://www.micra.com.au/boosted-gearbox.php

V knihe o micre pisu ze sa do K11 montovali 3 druhy prevodoviek ale v zasade plati ze su zamenitelne , maximalne je tam ina spojka ale to je uz drobnost tusim rozdeiel je ze ci je 16 alebo 18 zubova ale aj tak to tam pasuje. Ak treba mozem dat konkretny scan z knihy, ale rez prevodovky tam nie je ten najdes na tomto linku:

http://nissan4u.com/parts...996_6/type_2/power_train/

Ak mas naradie ako stahovaky tak to zvladnes aj sam.

tu je komplet rozborka aj s OEM cislami ktore pozna kazdy prejca

http://nissan4u.com/parts...sion_gear/illustration_1/

2010-11-12 17:07:20

Tak je to tak ako som pisal montovali sa tieto typy:

RS5F41A

RS5F30A

RS5F31V

tu je strana z mudrej knihy


Odpovědět

1  2