Fórum - Téma


Micra K11 - Mlhovky - Konektory


Fórum Micra K11 Micra K11 - Mlhovky - Konektory

Informace o modelu: Nissan Micra II K11



2009-10-08 17:19:36

Ahojte všichni , tak jsem si chtěl zkusit zapojit mlhovky do sveho autika a nějak jsem nenašel to nejduležitější a to konektor na vypínač nikde jsem ho u řidče pod přistrojovkou nenašel ani pod volantem , našel jsem patici na rele a i snad konektory u světel na mlhovky ale na ten vipinač prostě za boha nenajít , misto toho jsem tam našel nějakej jinej konektor s 5ti drátama

Pad hromadu dalších tak tady jsou fotky a popisky knim a jestli by jste mi poradili k šemu jsou ty ostatní konektory

Nalezený konektor pod volantem - 1,2,3, - NEVÍM K ČEMU JE

Konektor mlhovek u světel - 4,5,14 - SNAD JSEM TO UHODL

Konektor opět u světel (4polový) - 6,7, - NEVÍM K ČEMU JE

Konektor opět u světel (2polový) - 8,9, - NEVÍM K ČEMU JE

Konektor u chladiče za trumpetama - 10,11,12, - TYPOVAL BYCH TO NA DRUHÝ CHLADIČ KE KLIMATIZACI

Konektor pod lavým světlem - 13, - TYPOVAL BYCH TO NA ČIDLO TLAKU KAPALINY V KLIMATIZACI

Rele - 15,16, - JE ZDE VIDĚT ŽE BYCH MOHL MIT PŘEDNÍ MLHOVKY , KLIMATIZACI , TRUMPETU MÁM , a NEVÍM K ČEMU JE RELE S NÁZVEM ,,,,,,,,,,IDLE UP,,,,,,,,,

Pojistky - 17,18, - Pojistky

Relátka - 19,20, - Relatka

Děkuji za pomoc a znad budu zase chytřejší

2009-10-09 18:32:07

Nikdo nic ? Škoda no tak ja to třeba nějak zjistím .

2009-10-09 18:43:43

Tak žádný Mikrušák Ti nedal info, tak Ti nezbyde asi nic jinýho než "prozvonit" navzájem patici a konektory které jsi našel. U lukasu nebude zvlášť konektor na mlhy Soudím tak podle N16, jen jsem vyměnil lukas s polohou o přední mlhy navíc. A Ten lukas vypadal stejně i s jedním konektorem, jen měl navíc tu jednu polohu. Stejně jsem nenašel čas ( za tři roky ) abych mlhy zprovoznil

Relé by jsi tam měl už asi mít ( front fog lamp ) ale to zjistíš až to prozvoníš s těmi př. vývody.

2009-10-09 18:53:30

JJ patice tam je a i kabely od ni ke světlům ale k vypínači nemužu pod přistrojovkou nikde nic najit , micra nemá mlhovky na pače se světlama jako maxima a asi i almeraN16 ajine ale má zvlášť vypínač i ten vypínač už mám ale nikde nemužu tek kabel najít ...... vypínač mám z primery P10 měl by být stejný podle obrázku.

A co ty další konektory ?

2009-10-09 19:25:21

Tak myslel jsem, že Ti někdo z Mikrušáků pomůže, ale asi se budeš muset zeptat přímo v Nissannemocnici, kde by to měli přesně vědet kde to hledat ( možná ) a jestli je to vůbec pod palubkou natažené.

A nebo Ti potom nic jinýho nezbyde, než natáhnout nový kablík, když to nemáš na lukas, ale mimo na externí spínač.

Je to těžké hledání, když ty konektory nejsou alespoň označené to mi taky trochu vadí.

2009-10-11 09:49:17

No tak už jsem postoupil trochu dalej ale teď bych potřeboval někoho kdo mi přelozí pár názvů z azbuky , vyhrabal jsem v pc luxusní navod na micrušu ale je komplet rusky ...... a tou já nevládnu , tak prosím jestli by mi někdo pomohl rozluštiti očislované názvy , čisla jsou shodna s čisly na obrázkách konektorů

A konektor na mlhovky na vypínač co jsem tak rozluštil by měl být vyveden za budíkama tak se tam zkusím znova asi uz po 160 podívat a pořádně

2009-10-11 14:10:24

Tak už jsem to zjistil ,

Konektror na větrák na klimu souhlasí , ten bílej špinavej ten je na ostřikovače světel, ten 4polovej nevím , mlhovky ty seděj a ten maličkej ten jak jsem myslel že je na ten tlak na klimu tak taky to je on .

Ale problem s mlhovkama trvá , dnes jsem se byl podívat do auta opět pod tu přistrojovku a budíky a v mistech kde by ten konektor měl vyčuhovat nic není a ruku jsem kolem bovdenu na tacho strkal snad až do motoru a taky nic , tek jsem se naprd šel jsem do motoru , odmontoval krabičku na rele vycvakl spodek a koukal jsem jestli to je fakt zapojený a ono to je zapojený !! Tak vážení ja už fakt nevím, vyvod od rele tam je to znamená Světle zelená k mlhám a přivod oranzova jako živej a červenomodrá od podsvícení taky jako plus spínací !! a červenořerná od vypínače taky ! jako sepnutí země vypínačem .......

Poraďte prosím někdo kde najít ten konektor ...... a nebo jestli to fakt má být někde na páčce a nebo jestli se spínají společně se zadní mlhovkou

V knize od Heynyse je že to má zvlášt konektor tak nevím

2009-10-12 07:33:50

a co třeba napsat rok? těch zapojení je několik druhů!

2009-10-12 16:28:20

Micra K11 1.3 ccm 1993 pardon

A hledal jsem to tam všude a nikde nic nevede a od patice dráty vedou

2009-10-16 19:16:24

Ja tam nic take nemam, chcelo by to niekoho kto ma hmlovky namontovane.

2009-10-21 08:26:15

Tak jak? Ma teda nekdo mlhovky ? Podmiva se prosim nekdo od kad mu to vede? Nebo honzo napis prosim od kad kdyz vis ze bylo vice verzi uz jsme 2 co by to radi vedeli

2009-10-21 12:12:15

Bohužekl ti te´d nic nenapíšu protože nemám žádnou Mikru rrozdělanou na dvoře. Ale včera nám dovezli jednu havárku, tak ju budu asi během víkendu rozebírat tak se podívám. není ten konektor uprostřed nad rádiem za panelem??

2009-10-21 15:36:00

Ano tam je taky konektor ale na Zadní mlhovky , ja potřebuji ten na přední mlhovky měl by vest tam co je stělovani sklonu světel a intenzity podsvětlení podle jednoho manualu a co jsem tak z fotek usoudil , ale nikde tam nic nevede ani za budikama ale co huř ....... !!Od relátka ty kabely co mají vést ty barvy tak ty vedou někam do svazku ale v kabině jsem je nikde nenašel .... jestli nehledám v oplně jiných místech jinak viz foto vyše kabelu od rele

2009-10-21 16:01:20

Oni ti ani do kabiny vést nemůžou. Na relátku máš 4 dráty. Jeden drát je trvylý plus z baterky (možná s etam plus objeví ažpo zapnutí hlavních světel, ale musí tam být bez ohledu na další dráty jestli tam jsou nebo ne (je to jeden z e dvou tlustých drátů). Pak je tam druhej tlustej drát, kterej ti vede k mlhovkám - pokud spojiš tento tlustej drát s tím prním tlustým drátem, taks e ti mlhovky rozsvítí. pak je tam 3 drát to je uzemnění (většinou černej slabší se stříbrnejma proužkama). A poslední 4 drát slabej - tak ten je právě pro spuštění relátka a ten jedinej ti vede do kabiny. Do vypínače mlhovek ti musí vést celkem 4 dráty:

1x osvětlení mlhovky + po zapnutí parkovaček, dál tam musí být mínus na uzemnění žárovky a další drát, kde se objeví plus po zapnutí světel (podle zákona by se zapojení mělo objevit po zapnutí parkovačekl, ale někde je to až po zapnutí hlavních světel a někde až po zapnutí zadní mlhovky - podle typu , jak je to u mikry si nepamatuju) . A poslení drát je právě ten kterej vede od relátka. A ve chvíli kdy zapneš vypínač, tak se ti spoji + který ti jde na vypínač po zapnutí světel s tímto drátem, který jdedo relátka a to následně sepne relátko a tíms e spojí ty 2 tlustý dráty co vedou do relátka, tzn, že se propojí přívod od baterky s přívodem k mlhovkám. Pokud by tam opravdu konektro nebyl, tak je potřeba s epodívat do schématu kde končí ten drát od relátka (předpokládám že to bude na té obří svorkovnici pod volantem co má aspoň 50 pinů a z ní to natáhnout na vypínač a ostatní dráty připojit dle popisu (k vypínači světel).

2009-10-21 21:45:06

No ja přesně chapu to zapojení a dokonce tě opravím tim že se do rele nespíná plus ale mínus vypínačem a plus se tam objeví hned pri první poloze světel , je napájeno tim signálem co je jako podsvícení ovladaču a co vede i do radia jako dimmer (jsem elektrikář tak se nezlob ale toto mam zmaknute ) ale co mi nejspíše poradilo je poznání že je někde pod volantem nějaká svorkovnice velká , asi vím , ta je tam někde za pojistkama , tak se tam zkusí podávat jestli tam někde vede ta barva dratu se stejným označením , tak se tam podívám a napišu se výsledek , ale díky aspoň za nasměrování, čekal jsem teda že když to vede z motor prostoru od rele , ze to rovnou povede az do kabiny jako kabely od klimy , nějak nechápu to vybavení u nissanu podle čeho to určovaly , asi jak jim to přišlo pod ruku .....

Ale díky

2009-10-22 07:16:35

Mě to připadne že motorový kabeláže byl jen jeden druh a vnitřní se dávaly podle výbavy. Vekerá ektřina z předku vede do té svorkovnice s vyjímkou kabelu k volantu /spínačka, světla a stěrače.

2009-10-22 14:54:11

Tak jsem na to před chvilkou koukal je to šedivá svorkovnice akoro jako kostka , a z jedný strany dráty a zdruhý , ale bude to masakr to zjistit , vzhledem k tomu ze mám asi skoro tu nejvyší výbavu (bez mlhovek ) tak je tam tech drátu požehnaně a jak je to všechno svazaný tak stim nejde skoro hnout , nevíš náhodou jak se dá ta svorkovnice rozpojit ? a jestli se nic nestane když jí rozpojím ? ještě jsem tam znova koukal a fakt zespoda nic nepřebývá všechny konektory romě toho co je na obrázku jsou zapojený někam . případně bych si teda někde sehnal drátek z nějaký bouračky a docvakl si ho do svorkovnice a zbytek dotahl podle manualu no když už to bude snad dovedený až do kabiny ......

2012-01-23 20:16:07

Ahoj,už jsi to vyřešil? Taky jsem to hledal,upravoval jsem topení (ucpával jsem přívod studeného vzduchu),měl jsem celou palubovku venku a našel jsem jeden volný konektor na svazku,co vede pod předním oknem,zhruba v úrovni jedné třetiny od prava. Teoeticky by to mohl být on,ale nevím,kde má v originále být vypínač.


Odpovědět